• Gha, als ik hier geen topic voor mag openen, moet je hem maar sluiten. Maar aangezien dit de week van Respect is, mag ik dat lekker wel neerzetten. (:

    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en dat het van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld.

    En ja, Q heeft zeker ook met de wereld te maken. Er wordt zelf door sommige van jullie gezegd dat Respect sowieso al ver te zoeken is. Dus ook in de rest van de wereld. (:

    Wij zijn dus absoluut níét tegen respect.

    Oeh, deze las ik net;
    Ik sta voor respect; Je bent het eens met deze actie, en gaat er met de volle 100% voor.
    Ik sta niet voor respect; Je bent het niet eens met deze actie, omdat je denkt dat het niets zal uitmaken. Aangezien, nouja, lees hierboven. (:

    En deze nog voor Renée - en omdat het klopt.-;
    Ik zal het met respect doen omdat ik wel respect heb en die ava's ergens anders voor staan. Ze staan niet voor het feit dat wij geen respect hebben voor anderen, deze mensen respecteren de meningen van andere zeer alleen zijn het niet eens met sommige manieren van handelen en hebben daar gene respect voor. Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is. En geloof me ik weet wel waarom.

    Graag geen haat reactie's, want we doen niets fout. x']

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:11 ]


    everything, in time

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Luister, Onderbroek.. Nu scheer je wel iedereen over een kam. Waar heb ik dat dan aan verdiend. Er zijn genoeg mensen, die voor de 'Week van Respect' shizzle zijn en jullie gewoon in je waarden laten, toch?

    Toon het dan en ga niet overal tegen in. Daar heb ik echt de grootste hekel aan hier, dat iedereen altijd overal tegen in moet gaan om zich belangrijk te kunnen voelen.
    ik zeg nu niet dat jij je belangrijk probeert te voelen hoor. :')
    -gaat wiskunde maken-


    All was well.

    Ik vind dit hele Respect-gedoe bullshit, want we weten allemaal dat het niet zal veranderen.


    I'll keep you a daydream away.

    Nid schreef:
    Is het niet zo dat jullie ook gewoon aan de respect week meedoen? Wij hebben immers nooit gezegd wat je onder respect moeten verstaan, het is wat jullie onder respect verstaan en daar praat je over. Dit 'oorlogje' gedoe heeft toch helemaal geen nut?

    Dat is het nou net, sommige mensen willen niet inzien dat wij ook meedoen aan die actie, ondanks onze 'ava'.


    All was well.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Luister, Onderbroek.. Nu scheer je wel iedereen over een kam. Waar heb ik dat dan aan verdiend. Er zijn genoeg mensen, die voor de 'Week van Respect' shizzle zijn en jullie gewoon in je waarden laten, toch?


    Laat ik het dan anders zeggen, de mensen met een 'ik sta voor respect' plaatje en die negatief reageren op onze actie, zouden onze actie ook moeten respecteren. Wij vinden niet dat jullie actie onzin is, tenminste, ik niet. Ik ben het er alleen niet mee eens. En zoals sommige users met onze actie om gaan, daar kan ik gewoon niet tegen.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Toon het dan en ga niet overal tegen in. Daar heb ik echt de grootste hekel aan hier, dat iedereen altijd overal tegen in moet gaan om zich belangrijk te kunnen voelen.
    ik zeg nu niet dat jij je belangrijk probeert te voelen hoor. :')
    -gaat wiskunde maken-

    What the hell doen jullie nu dan ._____.
    Maarja, ik ben vandaag even helemaal klaar met dit gedoe :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ladybird schreef:
    (...)
    What the hell doen jullie nu dan ._____.
    Maarja, ik ben vandaag even helemaal klaar met dit gedoe :'D

    wij gaan er niet tegen in, zie het dan. & me 2.


    All was well.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Toon het dan en ga niet overal tegen in. Daar heb ik echt de grootste hekel aan hier, dat iedereen altijd overal tegen in moet gaan om zich belangrijk te kunnen voelen.
    ik zeg nu niet dat jij je belangrijk probeert te voelen hoor. :')
    -gaat wiskunde maken-
    Nee, maar luister je mag ergens tegen in gaan als je wilt. Daar is iedereen vrij in, als het maar gewoon op een menselijke manier blijft en gedaan word enzo. Sommigen gaan ook tegen de respect week in met de 'ik ben niet voor respect' ava's dat mogen ze ook, daar is iedereen vrij in. Maar daarmee bedoelde ik net gewoon te zeggen, dat ik het jammer vind dat iedereen elkaar overal mee vergelijkt terwijl iedere persoon er misschien wel iets heel anders mee bedoelt dan dat het word opgevat.

    Jullie vroegen om verbetering, vandaar dat ik deze week voorstelde. Ik wilde jullie helpen. Het is geen kwestie van 'je moet meedoen'. We wilden eerder zien wat iedereen hier dan onder verstaat, dat we met elkaar hierover konden praten en elkaar daardoor misschien wat beter zouden begrijpen, waardoor er in het vervolg minder woordenwisselingen zouden zijn etc. Daar komt het van mij uit eigenlijk enkel op neer.(nerd)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:40 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Als iedereen nou gewoon dezelfde ava neemt -of zijn eigen, niet de tegen-ava dus, neemt-. Als jullie toch allemaal voor respect staan en ook met deze week meedoen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb zin om juist in deze week geen respect te tonen, en dan daarna wel weer respect te tonen - Juist, ik ben raar, dat is door verschillende mensen al bewezen.

    Cacharel schreef:
    Ik heb zin om juist in deze week geen respect te tonen, en dan daarna wel weer respect te tonen - Juist, ik ben raar, dat is door verschillende mensen al bewezen.
    Gheheh ook daar ben je helemaal vrij in :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Cacharel schreef:
    Ik heb zin om juist in deze week geen respect te tonen, en dan daarna wel weer respect te tonen - Juist, ik ben raar, dat is door verschillende mensen al bewezen.

    Dat is niet raar, dat is koppigheid. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoho, ik wilde geen geruzie hè!
    Ik leg gewoon even uit waar ónze actie om draait.(:


    everything, in time

    Precies!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Amen. _O_


    Scream for mercy!

    Christmas schreef:
    Hoho, ik wilde geen geruzie hè!
    Ik leg gewoon even uit waar ónze actie om draait.(:

    Waar jullie actie om draait, daar draait onze actie ook om. :Y)

    Dat proberen we jullie duidelijk te maken.


    "I shut my eyes in order to see.'