• Gha, als ik hier geen topic voor mag openen, moet je hem maar sluiten. Maar aangezien dit de week van Respect is, mag ik dat lekker wel neerzetten. (:

    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en dat het van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld.

    En ja, Q heeft zeker ook met de wereld te maken. Er wordt zelf door sommige van jullie gezegd dat Respect sowieso al ver te zoeken is. Dus ook in de rest van de wereld. (:

    Wij zijn dus absoluut níét tegen respect.

    Oeh, deze las ik net;
    Ik sta voor respect; Je bent het eens met deze actie, en gaat er met de volle 100% voor.
    Ik sta niet voor respect; Je bent het niet eens met deze actie, omdat je denkt dat het niets zal uitmaken. Aangezien, nouja, lees hierboven. (:

    En deze nog voor Renée - en omdat het klopt.-;
    Ik zal het met respect doen omdat ik wel respect heb en die ava's ergens anders voor staan. Ze staan niet voor het feit dat wij geen respect hebben voor anderen, deze mensen respecteren de meningen van andere zeer alleen zijn het niet eens met sommige manieren van handelen en hebben daar gene respect voor. Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is. En geloof me ik weet wel waarom.

    Graag geen haat reactie's, want we doen niets fout. x']

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:11 ]


    everything, in time

    Cherished schreef:
    Ik vind het gewoon dieptriest dat er een week van respect nodig is om mensen te leren hoe ze op elkaar moeten reageren.
    Klaar.
    Dat doe je met kindjes van 5, als ze nog kneedbaar zijn.


    Ghaaaa (:
    Ondanks dat ik stiekem nog kneedbaar ben, ben ik het er hier toch mee eens. (krul)


    everything, in time

    Ik hou van kneden! :9~



    let maar niet op mij



    All was well.

    Christmas schreef:
    (...)

    Ghaaaa (:
    Ondanks dat ik stiekem nog kneedbaar ben, ben ik het er hier toch mee eens. (krul)


    Ik ook. Maar ik durfde het niet te zeggen omdat ik bang was da iedereen me dan ging aanvallen X:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja sorry hoor :'D Dat vind ik gewoon.
    Als 1,5 jaar als mod was Quizlet in mijn belevenis nooit respectvol wat betreft de reacties naar elkaar.
    Dus als mensen dat niet aanstaat kunnen ze beter vertekken naar een andere site, want veranderen gaat het toch niet.

    Haha, je kan weer lachen. :'D Haha, nee maar dat is wel zo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Chased schreef:
    (...)

    Ik ook. Maar ik durfde het niet te zeggen omdat ik bang was da iedereen me dan ging aanvallen X:

    -attaaaaaaaaaaack- just kidding :9~

    Ik vind het hele respectgebeuren wel een goed initiatief, maar ik geloof niet dat je dat met een paar plaatjes en topics kan veranderen.


    blame the bully.

    Christmas schreef:
    (...)

    Ghaaaa (:
    Ondanks dat ik stiekem nog kneedbaar ben, ben ik het er hier toch mee eens. (krul)

    -kneep-
    Nu ben je een boom. (cat)
    Ontopic: Ik ben het met Tara eens wat betreft die respectweek.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Willom schreef:
    Ik vind het hele respectgebeuren wel een goed initiatief, maar ik geloof niet dat je dat met een paar plaatjes en topics kan veranderen.

    Ja, mensen respect afdwingen, goed bezig. -sarcasme-
    Respect moet je verdienen, en dat gaat niet allemaal gebeuren met een week van respect ofzo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    (...)
    -kneep-
    Nu ben je een boom. (cat)
    Ontopic: Ik ben het met Tara eens wat betreft die respectweek.


    Nee! Ik ben allergisch voor bomen! Hatsie! -Kidding.-

    Gha, ik ben het nu ook wel met Willom eens. ^^


    everything, in time

    Saviour schreef:
    (...)
    Ja, mensen respect afdwingen, goed bezig. -sarcasme-
    Respect moet je verdienen, en dat gaat niet allemaal gebeuren met een week van respect ofzo.

    Wtf, en dan begin je tegen mij te zeiken?


    blame the bully.

    Christmas schreef:
    (...)

    Nee! Ik ben allergisch voor bomen! Hatsie! -Kidding.-

    Gha, ik ben het nu ook wel met Willom eens. ^^

    Dan zal ik je kneden tot iets waar je niet allergisch voor bent.
    Oké, met die ava's en topics gaat er niets veranderen, maar met die respectweek ook niet volgens mij. -wantikmerkernieteenswatvan;x-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Willom schreef:
    (...)
    Wtf, en dan begin je tegen mij te zeiken?


    Was niet tegen jou persoonlijk bedoelt, sorry.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    (...)

    Was niet tegen jou persoonlijk bedoelt, sorry.

    Oké, ik schrok al. :'D
    Ik wil ook echt niet zeggen dat ik het daar mee eens ben.
    peace :]


    blame the bully.

    (dance) -moest even-
    Ik geef respect aan diegenen die het verdienen. Punt uit, andere lijn. :Y)


    All was well.

    Vigilante schreef:
    (...)
    -attaaaaaaaaaaack- just kidding :9~



    -duikt weg-


    Is ze weg? xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.