• Gha, als ik hier geen topic voor mag openen, moet je hem maar sluiten. Maar aangezien dit de week van Respect is, mag ik dat lekker wel neerzetten. (:

    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en dat het van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld.

    En ja, Q heeft zeker ook met de wereld te maken. Er wordt zelf door sommige van jullie gezegd dat Respect sowieso al ver te zoeken is. Dus ook in de rest van de wereld. (:

    Wij zijn dus absoluut níét tegen respect.

    Oeh, deze las ik net;
    Ik sta voor respect; Je bent het eens met deze actie, en gaat er met de volle 100% voor.
    Ik sta niet voor respect; Je bent het niet eens met deze actie, omdat je denkt dat het niets zal uitmaken. Aangezien, nouja, lees hierboven. (:

    En deze nog voor Renée - en omdat het klopt.-;
    Ik zal het met respect doen omdat ik wel respect heb en die ava's ergens anders voor staan. Ze staan niet voor het feit dat wij geen respect hebben voor anderen, deze mensen respecteren de meningen van andere zeer alleen zijn het niet eens met sommige manieren van handelen en hebben daar gene respect voor. Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is. En geloof me ik weet wel waarom.

    Graag geen haat reactie's, want we doen niets fout. x']

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:11 ]


    everything, in time

    Apfoe, we gooien de handoek niet in de ring!
    Wij vinden een persoon voor zichzelf moet bedenken of hij wel genoeg Respect geeft, en wat daaraan gedaan kan worden.
    Niet één grote actie.


    everything, in time

    Bravery schreef:
    Blijven we wel ontopic, mensen?


    Ja (A)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Christmas schreef:
    Apfoe, we gooien de handoek niet in de ring!
    Wij vinden een persoon voor zichzelf moet bedenken of hij wel genoeg Respect geeft, en wat daaraan gedaan kan worden.
    Niet één grote actie.
    Moet je ook zeker niet doen. Ik heb veel liever dat iedereen vertelt wat ze dwars zit en wat ze vinden, dan dat iedereen stil blijft.


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Waarom negeert nu iedereen mijn politiek correctie en vriendelijke reactie (cat)(nerd)?

    Omdat ik hem niet zie? _O_

    Cacharel schreef:
    (...)
    Omdat ik hem niet zie? _O_
    Halverwege pagina 4 :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind die avatar's toch lastig D: Nu moet ik naar de naam kijken ofzo, meestal kijk ik naar de foto :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Heel Q dezelfde ava. Hahaha! Awesome x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Halverwege pagina 4 :'DD

    Welke van de 3?

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Moet je ook zeker niet doen. Ik heb veel liever dat iedereen vertelt wat ze dwars zit en wat ze vinden, dan dat iedereen stil blijft.

    Maar dat zei net iemand. (baby)


    everything, in time

    Cacharel schreef:
    (...)
    Welke van de 3?
    Die hele lange :'DDDD


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Nee, maar luister je mag ergens tegen in gaan als je wilt. Daar is iedereen vrij in, als het maar gewoon op een menselijke manier blijft en gedaan word enzo. Sommigen gaan ook tegen de respect week in met de 'ik ben niet voor respect' ava's dat mogen ze ook, daar is iedereen vrij in. Maar daarmee bedoelde ik net gewoon te zeggen, dat ik het jammer vind dat iedereen elkaar overal mee vergelijkt terwijl iedere persoon er misschien wel iets heel anders mee bedoelt dan dat het word opgevat.

    Jullie vroegen om verbetering, vandaar dat ik deze week voorstelde. Ik wilde jullie helpen. Het is geen kwestie van 'je moet meedoen'. We wilden eerder zien wat iedereen hier dan onder verstaat, dat we met elkaar hierover konden praten en elkaar daardoor misschien wat beter zouden begrijpen, waardoor er in het vervolg minder woordenwisselingen zouden zijn etc. Daar komt het van mij uit eigenlijk enkel op neer.(nerd)

    Stiekem is het belachelijk, respect hoord er eigelijk uit oorsprong al te zijn. - GEVONDEN GOED HÈ?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 21:01 ]

    Hm, eigenlijk vind ik dat iedereen zijn eigen avatar moet nemen. Want het voelt alsof er protest hier op Q is... of een hele grote ruzie... Ofja... in iedergeval geen fijn gevoel voor mij.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    Hm, eigenlijk vind ik dat iedereen zijn eigen avatar moet nemen. Want het voelt alsof er protest hier op Q is... of een hele grote ruzie... Ofja... in iedergeval geen fijn gevoel voor mij.

    Ik vindt het wel grappig :X

    Weetje wat ik denk? Iedereen moet maar zijn eigen mening hebben en het door niemand laten veranderen. Of je nou respect voor je meningn krijgt of niet, punt.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Nee, maar luister je mag ergens tegen in gaan als je wilt. Daar is iedereen vrij in, als het maar gewoon op een menselijke manier blijft en gedaan word enzo. Sommigen gaan ook tegen de respect week in met de 'ik ben niet voor respect' ava's dat mogen ze ook, daar is iedereen vrij in. Maar daarmee bedoelde ik net gewoon te zeggen, dat ik het jammer vind dat iedereen elkaar overal mee vergelijkt terwijl iedere persoon er misschien wel iets heel anders mee bedoelt dan dat het word opgevat.

    Jullie vroegen om verbetering, vandaar dat ik deze week voorstelde. Ik wilde jullie helpen. Het is geen kwestie van 'je moet meedoen'. We wilden eerder zien wat iedereen hier dan onder verstaat, dat we met elkaar hierover konden praten en elkaar daardoor misschien wat beter zouden begrijpen, waardoor er in het vervolg minder woordenwisselingen zouden zijn etc. Daar komt het van mij uit eigenlijk enkel op neer.(nerd)


    Stiekem had ik hem wel gelezen hoor.
    Maar oké, ik denk dat we er zeker wel voor open staan om elkaar te respecteren. Wij doen heus wel mee ik heb namelijk altijd al respect gehad voor anderen maar oké. Die ava's staan nog altijd ergens anders voor en we zijn zeker niet tegen respect, ik zou graag willen dat Q net zoals vroeger werdt maar dat gaat moeilijk. Respect hoort erbij maar dat moet ieder persoon voor zich veranderen. Geef je genoeg respect houden zo, niet? Verander dat, maar ieder mens moet dit voor zichzelf willen veranderen. Anders heeft het geen zin een goede samenleving begint bij jezelf. Maar oké, die woorden wisselingen zouden we vast wel uit de weg kunnen gaan. Naja niet helemaal maar wel grotendeels. Ik denk misschien wel dat dit een goed begin is, maar niet alles. Je moet klein beginnen en als iets bereikt is deze week houden. Maar oké, ik vindt dat van Tara misschien wel een beetje stom. Ja oké ik snap prima dat Rutger het heeft gedaan maar oké, ik snap het wel hoe je je daarna voelt omdat ik het zelf ook heb gehad alleen dan om een reden die niet eens waar was. Maar daar komen we wel were bovenop.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.