• Gha, als ik hier geen topic voor mag openen, moet je hem maar sluiten. Maar aangezien dit de week van Respect is, mag ik dat lekker wel neerzetten. (:

    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en dat het van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld.

    En ja, Q heeft zeker ook met de wereld te maken. Er wordt zelf door sommige van jullie gezegd dat Respect sowieso al ver te zoeken is. Dus ook in de rest van de wereld. (:

    Wij zijn dus absoluut níét tegen respect.

    Oeh, deze las ik net;
    Ik sta voor respect; Je bent het eens met deze actie, en gaat er met de volle 100% voor.
    Ik sta niet voor respect; Je bent het niet eens met deze actie, omdat je denkt dat het niets zal uitmaken. Aangezien, nouja, lees hierboven. (:

    En deze nog voor Renée - en omdat het klopt.-;
    Ik zal het met respect doen omdat ik wel respect heb en die ava's ergens anders voor staan. Ze staan niet voor het feit dat wij geen respect hebben voor anderen, deze mensen respecteren de meningen van andere zeer alleen zijn het niet eens met sommige manieren van handelen en hebben daar gene respect voor. Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is. En geloof me ik weet wel waarom.

    Graag geen haat reactie's, want we doen niets fout. x']

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:11 ]


    everything, in time

    En nu wil ik dat iemand mij uitlegt waarom erin staat dat je niet voor respect staat, terwijl jullie toch respect tonen voor beide acties :9~ Ik snap het niet meeeeer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    En nu wil ik dat iemand mij uitlegt waarom erin staat dat je niet voor respect staat, terwijl jullie toch respect tonen voor beide acties :9~ Ik snap het niet meeeeer.

    That makes the two of us. :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Assassin schreef:
    En nu wil ik dat iemand mij uitlegt waarom erin staat dat je niet voor respect staat, terwijl jullie toch respect tonen voor beide acties :9~ Ik snap het niet meeeeer.


    Apfoe, ik kan het niet meer duidelijker zeggen hoor!ö Maar wij zijn wel voor respect, maar niet op deze manier. Dmv deze actie's en zo. Wij vinden dat iedereen er persoonlijk moet uitkomen.


    everything, in time

    Christmas schreef:
    (...)

    Apfoe, ik kan het niet meer duidelijker zeggen hoor!ö Maar wij zijn wel voor respect, maar niet op deze manier. Dmv deze actie's en zo. Wij vinden dat iedereen er persoonlijk moet uitkomen.


    Dan vind ik dat je niet met een van de twee acties mee moet dan, dat is juist onpersoonlijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan vind ik dat je niet met een van de twee acties mee moet dan, dat is juist onpersoonlijk.

    Je haalt me de woorden uit mijn mond.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 20:28 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan vind ik dat je niet met een van de twee acties mee moet dan, dat is juist onpersoonlijk.


    Ik ben altijd onpersoonlijk, want ik heb geen persoonlijkheid.(nerd)
    -Oeh die was wel heel flauw.-

    Ik doe ook niet echt aan een actie mee? Ik vind dat van ons nou niet echt een actie.
    En like, we gaan de Ik sta voor Respect actie ook niet afzeiken, of dwarsbomen. Wij zeggen gewoon dat we niet meedoen. Dat doen er wel meer.

    Maarikkanhetnietgoedonderwoordenbrengenomdatikdaarnueenmaalnooitgoedinbengeweest.x;


    everything, in time

    Christmas schreef:
    (...)

    Ik ben altijd onpersoonlijk, want ik heb geen persoonlijkheid.(nerd)
    -Oeh die was wel heel flauw.-

    Ik doe ook niet echt aan een actie mee? Ik vind dat van ons nou niet echt een actie.
    En like, we gaan de Ik sta voor Respect actie ook niet afzeiken, of dwarsbomen. Wij zeggen gewoon dat we niet meedoen. Dat doen er wel meer.

    Maarikkanhetnietgoedonderwoordenbrengenomdatikdaarnueenmaalnooitgoedinbengeweest.x;


    Het is een protestactie, je maakt er een topic van, je neemt een avi, maar je doet er niet echt aan mee, duh, natuurlijk. Ik vind dat je dan gewoon aan niets mee moet doen. Ik doe zelf ook niet (meer) mee, omdat ik het gewoon onzin vind om twee kampen te maken. En wat ik met respect bedoel, vinden anderen weer anders, dat merk je nu wel heel erg. Nutteloosheid heerst weeral op Quizlet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is een protestactie, je maakt er een topic van, je neemt een avi, maar je doet er niet echt aan mee, duh, natuurlijk. Ik vind dat je dan gewoon aan niets mee moet doen. Ik doe zelf ook niet (meer) mee, omdat ik het gewoon onzin vind om twee kampen te maken. En wat ik met respect bedoel, vinden anderen weer anders, dat merk je nu wel heel erg. Nutteloosheid heerst weeral op Quizlet.


    Het is heus geen protest actie! Ik maakte een topic omdat iedereen gister zei dat we ertegen waren. Ik maak een soort duidelijkheidstopic. En joh, je hoeft toch niet te reageren als je niet wilt? Wij laten de anderen verder ook met rust. Gister hebben we allemaal gezegd dat we niet(of wel) meededen.
    Als je het er niet mee eens bent, denk je dat maar. Dat is ook een vorm van Respect.


    everything, in time

    Sowieso dat het allemaal wel heeel erg word opgeblazen hier. De moderators willen gewoon een actie, dat de Week van Respect heet, en dan gaan andere mensen zeggen dat ze het er niet mee eens zijn, en nee hier bedoel ik niet jou mee, 'Christmas,' maar er waren vele andere mensen die gewoon zeiden; 'Nou gaat toch nooit worden, wat een domme actie.' Etc. En dat vind ik gewoon echt raar. De moderators doen zoveel moeite, en dan gaan sommige mensen zo lullig doen.
    Trouwens, moet dit in het topic van NenaKerner? Want dit was niet een bedoeling om jullie af te zeiken, ik vind dit gewoon van de mensen die het nogal bot zeiden. Dus volgens mij zit ik in het verkeerde topic. Of mag ik dit niet eens zeggen? O help ik weet het niet meer. En ik snap mezelf ook niet meer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Guys, de niet voor respect kwam voort uit pure meligheid.

    Heroic schreef:
    Sowieso dat het allemaal wel heeel erg word opgeblazen hier. De moderators willen gewoon een actie, dat de Week van Respect heet, en dan gaan andere mensen zeggen dat ze het er niet mee eens zijn, en nee hier bedoel ik niet jou mee, 'Christmas,' maar er waren vele andere mensen die gewoon zeiden; 'Nou gaat toch nooit worden, wat een domme actie.' Etc. En dat vind ik gewoon echt raar. De moderators doen zoveel moeite, en dan gaan sommige mensen zo lullig doen.
    Trouwens, moet dit in het topic van NenaKerner? Want dit was niet een bedoeling om jullie af te zeiken, ik vind dit gewoon van de mensen die het nogal bot zeiden. Dus volgens mij zit ik in het verkeerde topic. Of mag ik dit niet eens zeggen? O help ik weet het niet meer. En ik snap mezelf ook niet meer.


    Ghaaaa, dat mag je wel zeggen.^^

    TAAR-vind dat zij jou zo mag noemen- kijk nu eens wat je hebt aangericht! Foei!(N)


    everything, in time

    Christmas schreef:
    (...)

    Het is heus geen protest actie! Ik maakte een topic omdat iedereen gister zei dat we ertegen waren. Ik maak een soort duidelijkheidstopic. En joh, je hoeft toch niet te reageren als je niet wilt? Wij laten de anderen verder ook met rust. Gister hebben we allemaal gezegd dat we niet(of wel) meededen.
    Als je het er niet mee eens bent, denk je dat maar. Dat is ook een vorm van Respect.


    Waarom zegt iedereen dan dat het een protestactie is?
    En die vorm van respect, er niet op reageren als ik het er niet mee eens ben, vind ik eigenlijk overdreven. Ik mag mijn mening geven, dat doen jullie ook. Dan hebben jullie dus ook geen respect. Bullshit, dit alles is bullshit. Ik ben blij als de week over is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom zegt iedereen dan dat het een protestactie is?
    En die vorm van respect, er niet op reageren als ik het er niet mee eens ben, vind ik eigenlijk overdreven. Ik mag mijn mening geven, dat doen jullie ook. Dan hebben jullie dus ook geen respect. Bullshit, dit alles is bullshit. Ik ben blij als de week over is.


    AMEN!

    Goh, en zoals Tara al zegt, alles kwam voor uit pure meligheid. Maar omdat de meeste ( ik zeg dus niet iedereen voel je niet aangesproken) alles moeten opblazen..


    everything, in time

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom zegt iedereen dan dat het een protestactie is?
    En die vorm van respect, er niet op reageren als ik het er niet mee eens ben, vind ik eigenlijk overdreven. Ik mag mijn mening geven, dat doen jullie ook. Dan hebben jullie dus ook geen respect. Bullshit, dit alles is bullshit. Ik ben blij als de week over is.


    Anders ik wel.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    jaa.


    ok