• Gha, als ik hier geen topic voor mag openen, moet je hem maar sluiten. Maar aangezien dit de week van Respect is, mag ik dat lekker wel neerzetten. (:

    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en dat het van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld.

    En ja, Q heeft zeker ook met de wereld te maken. Er wordt zelf door sommige van jullie gezegd dat Respect sowieso al ver te zoeken is. Dus ook in de rest van de wereld. (:

    Wij zijn dus absoluut níét tegen respect.

    Oeh, deze las ik net;
    Ik sta voor respect; Je bent het eens met deze actie, en gaat er met de volle 100% voor.
    Ik sta niet voor respect; Je bent het niet eens met deze actie, omdat je denkt dat het niets zal uitmaken. Aangezien, nouja, lees hierboven. (:

    En deze nog voor Renée - en omdat het klopt.-;
    Ik zal het met respect doen omdat ik wel respect heb en die ava's ergens anders voor staan. Ze staan niet voor het feit dat wij geen respect hebben voor anderen, deze mensen respecteren de meningen van andere zeer alleen zijn het niet eens met sommige manieren van handelen en hebben daar gene respect voor. Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is. En geloof me ik weet wel waarom.

    Graag geen haat reactie's, want we doen niets fout. x']

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:11 ]


    everything, in time

    Ik wil ook die ava. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn mening is dat ik het een beetje irriterend vind dat sommigen hier zitten roepen dat het toch niets uit zal halen. Respect moet je inderdaad verdienen, ja. Maar komt dan zelf met een ander initiatief. :x

    NenaKerner schreef:
    Ik heb ook niets tegen jullie ava's. Ik vind het wel fasinerend dat jullie allemaal precies hetzelfde bedoelen daarmee dan :Y). Maar hijs wel knap gemaakt, lijkt bijna precies op de orginele (cat)

    Ja stiekem zijn wij best goed hè? En weet ook maar even dat we niks hebben tegen die van jullie hoor. En je weet niet half hoe fasinerend wij zijn. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hush schreef:
    Ik ivnd het eerder respectloos. Come on je gaat niet met en plaatje staan waarom staat Ik sta niet voor respect. Je mag doen wat jullie willen, maar ik vind het en beetje uh raar.

    Ik vind jouw 'ava' wat dat woord ook betekenen mag ook raar. Maar daar mag niemand iets tegen hebben hoor, oh nee. (N)


    All was well.

    Kirsten dat zijn mijn woorden, daar had ik respect voor. oO


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Manhattan schreef:
    Mijn mening is dat ik het een beetje irriterend vind dat sommigen hier zitten roepen dat het toch niets uit zal halen. Respect moet je inderdaad verdienen, ja. Maar komt dan zelf met een ander initiatief. :x


    Maar daar gaat het juist om. Je moet niet samen een of ander groot plan bedenken.
    Iedereen moet voor zichzelf denken; 'Geef ik wel genoeg respect, en krijg ik wel genoeg van anderen?'
    Ja = Goed, ga zo door!
    Nee = Misschien kun je er zélf wat aan veranderen.


    everything, in time

    Als ik eerlijk moet zijn, vind ik het nergens op slaan. Dit zijn de soort dingen die ertoe hebben geleidt dat de 'respectweek' uberhäupt bestaat, in mijn ogen. Mensen die ondanks dat anderen proberen alles nog goed te houden, met goede initiatieven, negatief blijven doen. Zie signature.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Saviour schreef:
    Ik wil ook die ava. (cat)

    Neem hem ook dan!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Ik vind jouw 'ava' wat dat woord ook betekenen mag ook raar. Maar daar mag niemand iets tegen hebben hoor, oh nee. (N)

    Van mij wel hoor :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Manhattan schreef:
    Mijn mening is dat ik het een beetje irriterend vind dat sommigen hier zitten roepen dat het toch niets uit zal halen. Respect moet je inderdaad verdienen, ja. Maar komt dan zelf met een ander initiatief. :x

    Zoals ik al zei, regels laten vallen, mensen met een permanente ban een nieuwe kans geven en het voor de rest laten zoals het al was.
    Ik wet heus wel dat jullie nu allemaal gaan denken 'Dat gaat niets uithalen', maar dan krijgen we tenminste terug respect voor de mods, alleszinds ik toch. En als die gebanden hun weer misdragen, dan is het gewoon hun schuld en kick je ze er voor de laatste keer uit.


    All was well.

    Saviour schreef:
    Ik wil ook die ava. (cat)

    Jat 'm.

    Ik vind niet dat de avatar een grote rol speelt in de respect-week hier op Quizlet. Sterker nog, voor mij heeft het geen effect.

    Vooral gezien het feit daarmee niks bepaald kan worden, en of het nou een 'ik sta niet voor respect'-avatar is of die andere, het maakt niet uit. Als mensen het echt menen, is zo'n avatar helemaal niet nodig. Je kan het ook bewijzen door een handeling van respect úit te voeren, zonder die avatar.

    Daarom vind ik ook dat een avatar niet respect kan uiten en/of respectloos kan zijn.

    Maar over de actie zelf ga ik weinig zeggen, behalve dan het feit ik daar geen tijd in ga steken omdat deze respectloosheid toch érgens is begonnen op Quizlet en ik dan niet tijd ga besteden aan een actie waar de mensen die zelf ook niks aan die actie doen en lekker door blijven gaan met stoken er dan weer voordeel van hebben.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Kingdom schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei, regels laten vallen, mensen met een permanente ban een nieuwe kans geven en het voor de rest laten zoals het al was.
    Ik wet heus wel dat jullie nu allemaal gaan denken 'Dat gaat niets uithalen', maar dan krijgen we tenminste terug respect voor de mods, alleszinds ik toch. En als die gebanden hun weer misdragen, dan is het gewoon hun schuld en kick je ze er voor de laatste keer uit.

    Oh, laat dat maar gebeuren. Dude, die mensen hebben hun lesje wel geleerd.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Jat 'm.


    Dat is zo respectloos, joh.
    Stuur door. :9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Weetje wat ik niet snap? Dat iedereen wel respect moet hebben voor die grote 'ik sta voor respect' actie. Niemand mag daar kwaad over spreken en blablabla.

    Maar die actie 'ik sta niet voor respect' is al het slechte wat jullie maar bedenken kunnen. En dat mag dan wel.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:22 ]