• Gha, als ik hier geen topic voor mag openen, moet je hem maar sluiten. Maar aangezien dit de week van Respect is, mag ik dat lekker wel neerzetten. (:

    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en dat het van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld.

    En ja, Q heeft zeker ook met de wereld te maken. Er wordt zelf door sommige van jullie gezegd dat Respect sowieso al ver te zoeken is. Dus ook in de rest van de wereld. (:

    Wij zijn dus absoluut níét tegen respect.

    Oeh, deze las ik net;
    Ik sta voor respect; Je bent het eens met deze actie, en gaat er met de volle 100% voor.
    Ik sta niet voor respect; Je bent het niet eens met deze actie, omdat je denkt dat het niets zal uitmaken. Aangezien, nouja, lees hierboven. (:

    En deze nog voor Renée - en omdat het klopt.-;
    Ik zal het met respect doen omdat ik wel respect heb en die ava's ergens anders voor staan. Ze staan niet voor het feit dat wij geen respect hebben voor anderen, deze mensen respecteren de meningen van andere zeer alleen zijn het niet eens met sommige manieren van handelen en hebben daar gene respect voor. Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is. En geloof me ik weet wel waarom.

    Graag geen haat reactie's, want we doen niets fout. x']

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:11 ]


    everything, in time

    Agree ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Amen.

    Lenaaa
    I agree


    The soul needs autumn.

    And then the Lord made the smart people.
    A-men
    _O_

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:05 ]


    All was well.

    Ik heb ook niets tegen jullie ava's. Ik vind het wel fasinerend dat jullie allemaal precies hetzelfde bedoelen daarmee dan :Y). Maar hijs wel knap gemaakt, lijkt bijna precies op de orginele (cat)


    Wie du mir, so ich dir.

    Inderdaad.


    I need you like a heart needs a beat

    NenaKerner schreef:
    Ik heb ook niets tegen jullie ava's. Ik vind het wel fasinerend dat jullie allemaal precies hetzelfde bedoelen daarmee dan :Y). Maar hijs wel knap gemaakt, lijkt bijna precies op de orginele (cat)

    Jaaa _O_

    Amen.


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    En ja, Q heeft zeker ook met de wereld te maken. :'D


    -

    Ik ivnd het eerder respectloos. Come on je gaat niet met en plaatje staan waarom staat Ik sta niet voor respect. Je mag doen wat jullie willen, maar ik vind het en beetje uh raar.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kingdom schreef:
    And then the Lord made the smart people.
    A-men
    _O_


    Ghaaa.

    Stiekem voel ik me vet vereerd nu. (:
    En ik ben stiekem trots. _O_


    everything, in time

    Ik respecteer het wel, als dit is wat jullie willen. Jullie weten immers hoe en zit en dat uiten jullie op deze manier.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zal het met respect doen omdat ik wel respect heb en die ava's ergens anders voor staan. Ze staan niet voor het feit dat wij geen respect hebben voor anderen, deze mensen respecteren de meningen van andere zeer alleen zijn het niet eens met sommige manieren van handelen en hebben daar gene respect voor. Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is. En geloof me ik weet wel waarom.
    Dit moet er ook bij want hier staan we ook voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hush schreef:
    Ik ivnd het eerder respectloos. Come on je gaat niet met en plaatje staan waarom staat Ik sta niet voor respect. Je mag doen wat jullie willen, maar ik vind het en beetje uh raar.

    -dit wilde ik ook zeggen =3-

    Ik vind dat we positief moeten denken en het op z'n minst een kans geven. Wie al meteen opgeeft, heeft ook meteen verloren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.