• Ja,
    zoveel groeit de nagel van mijn dikke teen. (nerd)
    Een vriendin en ik hebben hebben dat bijgehouden sinds augustus aan de hand van nagellak.
    Vandaag zijn we dan tot de conclusie gekomen dat mijn teennagel twee centimer is gegroeid in ongeveer vijf maanden. :'D

    Zijn er nog mensen die zich met zo'n levenloze dingen bezighouden?
    :Y)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 21:53 ]

    Hahaha, dat klinkt bestwel grappig. Ik hou me alleen maar bezig met levenloze dingen :'D

    Woah dat is behoorlijk veel volgens mij, hahaha :Y). Uhm nee nog nooit zoiets bijgehouden. (krul)(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahahaha, blijft die nagellak zo lang zitten? ;o
    Ik dacht even dat jij twee cm gegroeid was. ;X en toen ging ik uitbundig zeggen: 'ISAAA, JE BENT GEGROEID!!!'

    MrsHangover schreef:
    Woah dat is behoorlijk veel volgens mij, hahaha :Y). Uhm nee nog nooit zoiets bijgehouden. (krul)(nerd)

    Ja, dat vonden wij ook al. ;d

    Dat is best veel ja! ;o


    Protège moi de mes désirs.

    Candlelight schreef:
    Hahahaha, blijft die nagellak zo lang zitten? ;o
    Ik dacht even dat jij twee cm gegroeid was. ;X en toen ging ik uitbundig zeggen: 'ISAAA, JE BENT GEGROEID!!!'

    Haha, ja. Ik had die de dag voor pkp erop gedaan. Ongeveer half augustus dus. En sinds vandaag is die er helemaal vanaf. En we hebben mijn nagel gemeten en die was twee centimeter. En zo zijn we dus tot het resultaat gekomen. Zo zijn Tine en ik nu eenmaal om zoiets te onderzoeken :Y)
    En helaas niet gegroeid, of misschien een centimeter. Maar leuk dat je dat zou zeggen! :'D

    Lebasi schreef:
    (...)
    Haha, ja. Ik had die de dag voor pkp erop gedaan. Ongeveer half augustus dus. En sinds vandaag is die er helemaal vanaf. En we hebben mijn nagel gemeten en die was twee centimeter. En zo zijn we dus tot het resultaat gekomen. Zo zijn Tine en ik nu eenmaal om zoiets te onderzoeken :Y)
    En helaas niet gegroeid, of misschien een centimeter. Maar leuk dat je dat zou zeggen! :'D

    Jullie zijn echt vaag. Echt. :'dd
    Jaaa, leuk hea van mij. n_n

    Candlelight schreef:
    (...)
    Jullie zijn echt vaag. Echt. :'dd
    Jaaa, leuk hea van mij. n_n

    Dat horen we wel vaker.
    Weetje dat we iedere woensdag mijn tenen bekeken daarom. x'D
    En heel leuk!

    Eigenlijk is dat best 'ieuw' om te weten, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    Eigenlijk is dat best 'ieuw' om te weten, lol.

    Sorry, ik ben soms nogal open over van die dingen. :x

    Beastie schreef:
    Eigenlijk is dat best 'ieuw' om te weten, lol.


    your eyes are like stars in the night.

    Beastie schreef:
    Eigenlijk is dat best 'ieuw' om te weten, lol.


    I'll take you to another world