• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    SleepingSun schreef:
    (...)
    en daarom krijg je van die topics hij was best wel knap,wat is je lievelings lied. en daarom gaat het halve nieuws over hem? dat is geen medeleven. en er zijn wel ergere dingen gebeurt in het leven.

    Klinkt dit niet als een beetje jaloezie? ><
    Kijk, weetje. Mensen -waaronder jij- willen het niet snappen. Er is wel degelijk medeleven, maar hoe ga je dat uiten? Dat is al genoeg geuit. Wil je nu ook komen zeggen dat die topics verboden zijn? Laat die mensen lekker.
    Ga je veters strikken & buiten spelen, ofzo ><


    ok

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Klinkt dit niet als een beetje jaloezie? ><
    Kijk, weetje. Mensen -waaronder jij- willen het niet snappen. Er is wel degelijk medeleven, maar hoe ga je dat uiten? Dat is al genoeg geuit. Wil je nu ook komen zeggen dat die topics verboden zijn? Laat die mensen lekker.
    Ga je veters strikken & buiten spelen, ofzo ><
    nee dit is geen jaloezie. ik vind het gewoon belagelijk dat je geen ander nieuws meer hoord alleen omdat 1 persoon dood is. we betuigen ons medeleven toch ook niet aan anderen of wel soms


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    en daarom krijg je van die topics hij was best wel knap,wat is je lievelings lied. en daarom gaat het halve nieuws over hem? dat is geen medeleven. en er zijn wel ergere dingen gebeurt in het leven.



    Mevrouwtje niet jaloers zijn dat Michael Jackson aandacht krijgt van iedereen en Jij niet,

    SleepingSun schreef:
    (...)nee dit is geen jaloezie. ik vind het gewoon belagelijk dat je geen ander nieuws meer hoord alleen omdat 1 persoon dood is.

    Ga het lekker belachelijk vinden dan, je mening is toch hopeloos. :'DD


    ok

    SleepingSun schreef:
    (...)nee dit is geen jaloezie. ik vind het gewoon belagelijk dat je geen ander nieuws meer hoord alleen omdat 1 persoon dood is. we betuigen ons medeleven toch ook niet aan anderen of wel soms


    Die PERSOON is wel erg belangerijk voor ONS.
    En ga alsjeblieft even lopen ofzo. laat ons gewoon met rust.

    ILoveEsmee schreef:
    (...)


    Mevrouwtje niet jaloers zijn dat Michael Jackson aandacht krijgt van iedereen en Jij niet,
    ik ben niet jaloers en ik heb het niet over mezelf maar over die militair en zijn familie. hij is zwaargewond in critikie toestand naar Nl gebragt, hij kan wel dood zijn en daar hoor je ook niks over. en ik vind hem belangrijker dan MJ

    @Masterpiece\
    hoezo is mijn mening hopeloos. alleen omdat ik niet als een gek ga zitten rouwen om iemand die ik niet eens ken


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)ik ben niet jaloers en ik heb het niet over mezelf maar over die militair en zijn familie. hij is zwaargewond in critikie toestand naar Nl gebragt, hij kan wel dood zijn en daar hoor je ook niks over. en ik vind hem belangrijker dan MJ

    @Masterpiece\
    hoezo is mijn mening hopeloos. alleen omdat ik niet als een gek ga zitten rouwen om iemand die ik niet eens ken

    Sorry dat ik me moei. ;x
    Maar wat heb jij eraan als je weet dat die militair dood is? Je kende hem niet eens persoonlijk.

    Ff tussen de ruzie door of wat het dan ook is ;)

    Op TMF worden alle liedjes Van MJ gedraaid.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Sorry dat ik me moei. ;x
    Maar wat heb jij eraan als je weet dat die militair dood is? Je kende hem niet eens persoonlijk.
    ik ken Mj ook niet dus wat heb ik daar aan. en het gaat over respect voor iemand die(meschien) zijn leven heeft gegeven voor vrijheid en voor een land dat niet de zijne is. voor een HELD!


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)ik ben niet jaloers en ik heb het niet over mezelf maar over die militair en zijn familie. hij is zwaargewond in critikie toestand naar Nl gebragt, hij kan wel dood zijn en daar hoor je ook niks over. en ik vind hem belangrijker dan MJ

    @Masterpiece\
    hoezo is mijn mening hopeloos. alleen omdat ik niet als een gek ga zitten rouwen om iemand die ik niet eens ken

    Nee, faux.
    Je vindt het belachelijk dat er zoveel over hem op het nieuws vinden, en dat vind ik kinda hopeloos.


    ok

    TeamEdward schreef:
    Ff tussen de ruzie door of wat het dan ook is ;)

    Op TMF worden alle liedjes Van MJ gedraaid.

    Dit liedje, Earth Song, is zó prachtig.


    ok

    Nou hou is even op met dat gekibbel. Ik zeg het nog 1 x!


    Wie du mir, so ich dir.

    SleepingSun schreef:
    (...)ik ben niet jaloers en ik heb het niet over mezelf maar over die militair en zijn familie. hij is zwaargewond in critikie toestand naar Nl gebragt, hij kan wel dood zijn en daar hoor je ook niks over. en ik vind hem belangrijker dan MJ



    JONGEN MICHAEL JACKSON IS AL VANAF DE JAREN 70 BEKEND. HIJ WAS HEEL ERG BELANGRIJK VOOR DE MENSEN UIT DE MUZIEK WERELD, EN HET BOEIT ME NIET WIE JIJ BELANGERIJKER VIND, ALS JIJ MICHAEL JACKSON NIET BELANGRIJK VIND, BESTEED ER DAN GEEN AANDACHT OF ENERGIE AAN HEM. WANT DAT DOE JE NAMELIJK NU WEL.

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Dit liedje, Earth Song, is zó prachtig.


    Ja he ik vindt hem egt mooi en die betekenis ook


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Nee, faux.
    Je vindt het belachelijk dat er zoveel over hem op het nieuws vinden, en dat vind ik kinda hopeloos.
    je ne parle pas france

    en eedn menig is nooit hopeloos, een mening is een mening en laat mij het vinden als ik dat vind


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;