• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    SleepingSun schreef:
    (...)
    niet zo zwaar gewond. en ik heb respect voor alle militairen. en hij was geen held(voor mij) een held aat zijn kind niet over het balkon hangen of slaapt met kinderen


    Hij liet zijn kind over het balkon hangen om te laten zien.
    En trouwens slapen met kinderen is ook neit erg normaal zolang het maar geen sexuele dingen gaan worden.

    Michael jackson hiel ziels veel van kinderen en wou eht beste voor ze omdat hij zf geen goede jeugt heeft gehad


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ILoveEsmee schreef:
    (...)


    Dit is een Topic over Michael Jackson, niet over Die militair. want je bent wel de enige die aandacht aan hem besteed.
    nee dit ois geen topic over MJ.
    lees:
    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    die militair is een voorbeeld. ik wil ook wle over Bolle Jan beginnen hoor


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    niet zo zwaar gewond. en ik heb respect voor alle militairen. en hij was geen held(voor mij) een held aat zijn kind niet over het balkon hangen of slaapt met kinderen

    Oh, gaan we zo beginnen.
    Heb je daar bewijs voor? Dat hij met kinderen heeft geslapen? Dacht het niet.
    Is het dan zovele beter om duizende mensen neer te knallen?
    Sorry hoor.
    En nu zwijg ik, zeker tegen jou.

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Hij liet zijn kind over het balkon hangen om te laten zien.
    En trouwens slapen met kinderen is ook neit erg normaal zolang het maar geen sexuele dingen gaan worden.

    Michael jackson hiel ziels veel van kinderen en wou eht beste voor ze omdat hij zf geen goede jeugt heeft gehad
    dan hou je hem niet over de rand! en het is niet normaal om naakt met kinderen te slapen!


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)dan hou je hem niet over de rand! en het is niet normaal om naakt met kinderen te slapen!


    Zijn daar bewijzen van dat hij Naakt met kinderen heeft geslapen?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Oh, gaan we zo beginnen.
    Heb je daar bewijs voor? Dat hij met kinderen heeft geslapen? Dacht het niet.
    Is het dan zovele beter om duizende mensen neer te knallen?
    Sorry hoor.
    En nu zwijg ik, zeker tegen jou.

    ja hij heeft het toe gegeven dat hij met ze sliep. verder niks aleen slapen.
    en touwens onze militairen knallen geen duisende mensen neer.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Nee, dat hoeft niet. :'D
    Oké, we wisten dat hij huidkanker had enzo, en het ging er slecht aan toe met hem enzo. En ik denk dat heel veel mensen zoiets dachten van: hmm, gaat hij dood ofniet?
    Maar dood gaan aan een hartstilstand, dat had ik niet verwacht. ><

    ik zei niet dood waaraan:X
    ik zei alleen dat ik het heb zien aan komen dat hij stierf....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Kirsten, sorry, ik stop.
    En SleepingSun: ik heb medelijden met jou man.


    ok

    Omg, SleepingSun ofzo iets. hou is op over die Militair, open dan ene topic ofzo over hem..

    Immortal schreef:
    Als je een echte fan was had je dit zien aankomen.
    Die man zag er heel slecht uit. Ik ben niet eens fan maar heb dit zien aan komen.


    Dit slaat nergens op..
    Dus als je het niet zag aankomen ben je geen fan?
    Echt logisch. Wat heeft een gedachte met fanzijn te maken? Je bent toch fan vanwege de muziek of niet?


    -

    Masterpiece schreef:
    Kirsten, sorry, ik stop.
    En SleepingSun: ik heb medelijden met jou man.
    hoef niet.ik durf namelijk voor mijn mening uit tekomen.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Immortal schreef:
    (...)
    ik zei niet dood waaraan:X
    ik zei alleen dat ik het heb zien aan komen dat hij stierf....

    Ik eigenlijk niet, eerlijk gezegd.
    Hij was wel heel erg dun. Ik weet niet hoeveel kg hij woog, maar volgens mij minder dan de 70, en hij is best wel lang ö
    Maar op de dagen ervoor leek hij -buiten het dun zijn- wel gezond.


    ok

    SleepingSun schreef:
    (...)hoef niet.ik durf namelijk voor mijn mening uit tekomen.

    En nog heb ik medelijden met jou.
    Maar goed, ik ga mijn energie niet meer aan bullshit -like you- verspillen.
    I'll shuy my mouth(zip)


    ok

    SleepingSun schreef:
    (...)hoef niet.ik durf namelijk voor mijn mening uit tekomen.



    luister wij proberen te stoppen en geen ruzie te maken, dus ga gewoon niet verder met al die onzin, omg

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Ik eigenlijk niet, eerlijk gezegd.
    Hij was wel heel erg dun. Ik weet niet hoeveel kg hij woog, maar volgens mij minder dan de 70, en hij is best wel lang ö
    Maar op de dagen ervoor leek hij -buiten het dun zijn- wel gezond.

    je zei
    Ik had niet verwacht dattie aan hardstilstand dood ging.
    [/kikt zich uit het topic omdat ze al een behoorlijk pest humeur heeft]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.