• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    Ik kan het nog steeds niet echt geloven ..


    I found myself in Wonderland.

    het is begonnen


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    > Ik heb er even weer een sticky van gemaakt :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    @degene die over dat telefoon gesprek praatte:
    Volgensmij zei de man toen: ja hij ligt al op de grond.

    ik ben bezig met kijken


    in het telefoon gesprek hoor je dat ie op bed ligt,, en dat ze hem daar moeten gaan neerleggen

    http://perezhilton.com/2009-06-26-the-michael-jackson-911-call


    I'm dreaming my end till I'm living it

    r0ckstar schreef:
    ik ben bezig met kijken


    Ik ook


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik ga mijn bericht hier even herhalen, want ik had het laatste denk ik ^^

    Toen ik net naar 'iTunes Store' ging (de Belgische) zag ik dat ineens 3 liedjes van MJ trg in de top 10 staan van de Tophitlijst en verschillende van zijn albums in de topalbumlijst.. Wedden dat er weer mensen zijn cd's in de winkels gaan kopen enzo? Hij zal -zoals veel artiesten na hun dood- nog veel geld verdienen.

    En ivm met die arts: hij zou geen overdosis morfine hebben gegeven. Maar MJ nam wel 9(!) verschillende soorten medicatie, waarvan zo 1 van die dat hij nam, al dodelijk kan zijn voor een gewoon iemand. Kwam daar dan nog bij dat M.J met zijn 185 cm (ofzo) nog maar 60 kg woog.. niet echt verbazend dat hij een hartstilstand kreeg.

    Ik heb net naar die documentaire gekeken op VTM (een Belgische tv-zender) en ik kwam daar écht emotioneel van. Ik ben zelfs naar de badkamer geweest zodat de rest van m'n gezin me niet kan zien janken (huil). Hoe dat hij daar zijn gevoelens uitdrukt en echt probeert uiteleggen wat hij voelt is gewoon onbeschrijfelijk. Het zou me echt niet verbazen moest hij gezegd hebben tegen zijn privé dokter dat hij meer en meer medicamenten wou tot gevolg de dood. Niet bot bedoeld hoor! Ik ben er mee opgegroeid.


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    Ik heb net naar die documentaire gekeken op VTM (een Belgische tv-zender) en ik kwam daar écht emotioneel van. Ik ben zelfs naar de badkamer geweest zodat de rest van m'n gezin me niet kan zien janken (huil). Hoe dat hij daar zijn gevoelens uitdrukt en echt probeert uiteleggen wat hij voelt is gewoon onbeschrijfelijk. Het zou me echt nier verbazen moest hij gezegd hebben tegen zijn privé dokter dat hij meer en meer medicamenten wou tot gevolg de dood. Niet bot bedoeld hoor! Ik ben er mee opgegroeid.

    damn! Was het net op VTM?! Shit, heb ik het gemist --

    UseSomebody schreef:
    ik ga mijn bericht hier even herhalen, want ik had het laatste denk ik ^^

    Toen ik net naar 'iTunes Store' ging (de Belgische) zag ik dat ineens 3 liedjes van MJ trg in de top 10 staan van de Tophitlijst en verschillende van zijn albums in de topalbumlijst.. Wedden dat er weer mensen zijn cd's in de winkels gaan kopen enzo? Hij zal -zoals veel artiesten na hun dood- nog veel geld verdienen.

    En ivm met die arts: hij zou geen overdosis morfine hebben gegeven. Maar MJ nam wel 9(!) verschillende soorten medicatie, waarvan zo 1 van die dat hij nam, al dodelijk kan zijn voor een gewoon iemand. Kwam daar dan nog bij dat M.J met zijn 185 cm (ofzo) nog maar 60 kg woog.. niet echt verbazend dat hij een hartstilstand kreeg.

    Maar MJ heeft wel schulden. Dus als die afgelost is wat hopelijk gata lukken krijgen zijn kinderen al zijn geld. En krijgen die een goede toekomst.


    Your fingerprints are on my heart.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    damn! Was het net op VTM?! Shit, heb ik het gemist --


    Jap ..


    I found myself in Wonderland.

    UseSomebody schreef:
    ik ga mijn bericht hier even herhalen, want ik had het laatste denk ik ^^

    Toen ik net naar 'iTunes Store' ging (de Belgische) zag ik dat ineens 3 liedjes van MJ trg in de top 10 staan van de Tophitlijst en verschillende van zijn albums in de topalbumlijst.. Wedden dat er weer mensen zijn cd's in de winkels gaan kopen enzo? Hij zal -zoals veel artiesten na hun dood- nog veel geld verdienen.

    En ivm met die arts: hij zou geen overdosis morfine hebben gegeven. Maar MJ nam wel 9(!) verschillende soorten medicatie, waarvan zo 1 van die dat hij nam, al dodelijk kan zijn voor een gewoon iemand. Kwam daar dan nog bij dat M.J met zijn 185 cm (ofzo) nog maar 60 kg woog.. niet echt verbazend dat hij een hartstilstand kreeg.

    Uuuh Sony moest al nieuwe cd's gaan maken, want ze waren al op en aangezien zijn dood onverwachts was, had sony te weinig cd's. En bij Bol.com krijgen ze om de 10 seconden nieuwe bestellingen.

    Wat hij nu verteld op RTL 4.

    Ik vindt dat zo zielig.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Previous schreef:
    (...)
    Maar MJ heeft wel schuld. Dus als die afgelost is wat hopelijk gata lukken krijgen zijn kinderen al zijn geld. En krijgen die ene goede toekomst.

    ja, daar heb je wel gelijk. Maar toch, hij zal nog altijd veel geld verdienen. Zijn geld zal wel naar zijn kindjes gaan, die hebben daar recht op.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    ja, daar heb je wel gelijk. Maar toch, hij zal nog altijd veel geld verdienen. Zijn geld zal wel naar zijn kindjes gaan, die hebben daar recht op.
    niet als ze minder jarig zijn(i weet niet hoe oud ze zijn)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥