GoldenDagger schreef:
En toen was het in september, daarna word het december en daarna? Nieuwjaar! 2010! En Tokio hotel? Nix van gehoord!
Nee dankje, ik ben het wachten KOTSbeu, (klinkt mss hard, ma ik ben het egt beu) Ik ben geen fan meer.
Nah, no offense, maar dat vind ik niet echt klinken alsof je óóit fan bent
geweest..
De die-hard blijven geduld hebben.
Over geduld gesproken;
Ik zou je eigen ook niet al te hard op de datum 4sept focussen =]
En dat gedoe over 'monsoonsletten'
Laat ik eerlijk zijn: ik vond Tokio Hotel écht gay. Eerlijk waar. ik kende ze al langer, doordat mijn beste vriendin al tijden fan is, dus ik kende monsoon ook vóór de hype. Zij heeft me zowat
gedwongen Monsoon te gaan luisteren, en dat heeft geholpen. Het heeft er voor gezorgd dat ik compléét weg was van dat nummer. Afgezien van het feit dat ik de Jungs nog steeds gay vond. Toen Monsoon zo'n hit werd, en het zoveel in de media was, ben ik fan geworden.
Laten we zeggen dat ik een typische 'monsoonslet' was, en ik ben er trots op =]
Ik als ex-Monsoonslet zijnde, ga geduldig wachten op het, hoogstwaarschijnlijk, gewéldig opkomende album! <3
xBillster schreef:
Ja, naar t schijnt , en ik vind dat iedreen moet stoppen met zagen, 'te lang geduurd' blablabla ... als je de stukjes die gelekt zijn hebt gehoord, weet je wrm het zolang duurt, zo'n sound is er niet op 1,2,3 hoor, zeker niet als je van nul moet beginnen enzo ...
dus SHUT THE FUCK UP ! (':
En daar, daar sluit ik mij
volledig bij aan!
AMEN.
Echte Mädchen heulen nicht. [TC]