• http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewChart-Releases?ChartID=Chart_RELEASE_MUSIC

    Die data word ook wel iedere keer opgeschoven.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link aanklikbaar gemaakt)


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Inderdaad, hij word steeds opgeschoven,
    dat is natuurlijk niet leuk,
    maar erover jammeren gaat niet helpen
    -voel je nou niet aangevallen :Y)-
    Ik wacht gwn op de cd,
    als hij komt,
    ben ik blij,
    als hij gaat komen,
    ben ik ook blij,
    als hij niet komt,
    dan wacht ik en luister de andere liedjes,
    want die blijven ook leuk.
    Voila :Y)

    x

    De dag na mijn verjaardag. =.= Great. Hebben ze 2 redenen om mijn verjaardag te vergeten. BEDANKT TOKIO HOTEL! (N)


    You move me ......... Kurt

    Hahahaha, zo gaan de guys ook wel heel erg veel fans verliezen. Jezus, ze leren echt niet met ouder te worden hea?

    Conspiracy schreef:
    Hahahaha, zo gaan de guys ook wel heel erg veel fans verliezen. Jezus, ze leren echt niet met ouder te worden hea?

    Muwhaha, da's hard. :] Maar I agree. (cat)


    You move me ......... Kurt

    Ja, naar t schijnt , en ik vind dat iedreen moet stoppen met zagen, 'te lang geduurd' blablabla ... als je de stukjes die gelekt zijn hebt gehoord, weet je wrm het zolang duurt, zo'n sound is er niet op 1,2,3 hoor, zeker niet als je van nul moet beginnen enzo ...
    dus SHUT THE FUCK UP ! (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Prankster schreef:
    De dag na mijn verjaardag. =.= Great. Hebben ze 2 redenen om mijn verjaardag te vergeten. BEDANKT TOKIO HOTEL! (N)


    wees toch blij, dan kan je hem kopen met je verjaardag.
    Gosh, wees eens blij ofzo >.<


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    GoldenDagger schreef:
    En toen was het in september, daarna word het december en daarna? Nieuwjaar! 2010! En Tokio hotel? Nix van gehoord!

    Nee dankje, ik ben het wachten KOTSbeu, (klinkt mss hard, ma ik ben het egt beu) Ik ben geen fan meer.

    Nah, no offense, maar dat vind ik niet echt klinken alsof je óóit fan bent geweest..
    De die-hard blijven geduld hebben.

    Over geduld gesproken;
    Ik zou je eigen ook niet al te hard op de datum 4sept focussen =]

    En dat gedoe over 'monsoonsletten'
    Laat ik eerlijk zijn: ik vond Tokio Hotel écht gay. Eerlijk waar. ik kende ze al langer, doordat mijn beste vriendin al tijden fan is, dus ik kende monsoon ook vóór de hype. Zij heeft me zowat gedwongen Monsoon te gaan luisteren, en dat heeft geholpen. Het heeft er voor gezorgd dat ik compléét weg was van dat nummer. Afgezien van het feit dat ik de Jungs nog steeds gay vond. Toen Monsoon zo'n hit werd, en het zoveel in de media was, ben ik fan geworden.

    Laten we zeggen dat ik een typische 'monsoonslet' was, en ik ben er trots op =]

    Ik als ex-Monsoonslet zijnde, ga geduldig wachten op het, hoogstwaarschijnlijk, gewéldig opkomende album! <3

    xBillster schreef:
    Ja, naar t schijnt , en ik vind dat iedreen moet stoppen met zagen, 'te lang geduurd' blablabla ... als je de stukjes die gelekt zijn hebt gehoord, weet je wrm het zolang duurt, zo'n sound is er niet op 1,2,3 hoor, zeker niet als je van nul moet beginnen enzo ...
    dus SHUT THE FUCK UP ! (':
    En daar, daar sluit ik mij volledig bij aan!
    AMEN.


    Echte Mädchen heulen nicht. [TC]

    Ik moet de cd niet. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Was dat niet al een tijdje bekent?


    Scream for mercy!

    ik ben blij :) ik dacht dat het maar 19september was:Y)x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ga ik dood als ik mijn mening hier op zeg?(cat)

    Uhum, nou, een 'echte*' fan heeft geduld tot dat het album uit is. Al duurt het nog een tig jaar, boeiend. Nou, ik durf ervoor te wedden als, wanneer het album er is, je het toch gaat kopen en dan tegen iedereen gaat zeggen "ja, ik ben altijd fan gebleven, ik heb altijd het geduld ervoor gehad, en kijk nou het wordt beloont." Dát gaan er dus véél zeggen. Hmm, en wat maakt het uit dat het wordt opgeschoven? Gun de jongens ook hun rust, er is veel tussen gekomen, waaronder dat acident met die stalkers. Heb respect voor hen, en begrijp hen, en bekijk het vanuit hun standpunt. Ze doen zoveel mogelijk als ze kunnen om ons te voldoen aan onze verwachtingen, zeg nou zelf, wat heb je eht liefst, een album van men voeten wat maar snel in elkaar is gestoken, of eentje waar werk is in gestoken en toch wel het geld en wachten waard is? If I may, het laatste.
    Ik hoef hier geen verdere commentaar op. _O_


    *echte staat tussen aanhalingstekens omdat je, je dan anders hoogstwaarschijnlijk aangevallen gaat voelen en dat dus niet de bedoeling is.

    you rock girl ;) ik geef je gelijk x)
    + over dingen doen..dat va Tom is&bijft lief hè die blog^^(H)
    maar ik denk dat ze gwn wilt bedoelen, dat ze ongeduldig wacht,& ni bedoelt dat th het opschuift om het hen gemakkelijker te maken :)
    mm najah mijn mening is wel ongeveer dezelfde als de jouwe(K)
    XxSeebxxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    GoldenDagger schreef:
    (...)


    Ik was een echte fan(Niet zo'n monsoonslet), en ik had veel geduld hoor maar op den duur begint het ook wel tegen te steken ze, Tkan mss nog 2 jaar duren totdat ze die CD uitbrengen, en als ze een precieze datum zeiden zoals bv: december 2009 en tging nog komen, dan was ik nog fan gebleven ma altij zeggen binenn 2 maanden komt het, *2maanden later* Het komt, op den duur ben je het ook beu da is tog normaal? Sorry hoor dat mijn geduld snel op is.

    als je het album de moeite waard vindt, zou je nog jaren willen wachten:)
    + wat is er mis met Monsoon? Ik durf wedden als er iemand tegen sommige mensen zegt: ik ben th-fan & m'n favosong is monsoon..dat ze dan zeggen: monsoonslet! like stop nu is met dat woordje--' vind ik kinderachtig
    & ik wil ook doodgraag het album, maar ik wacht wel:) like de jongens doen echt veel voor ons,tom startte zelfs een blog voor ons (H)
    jouw geduld is dan maar op, ok dan ben je geen fan meer..dat is jouw beslissing. Maar er zijn ECHTE fans die ook wachten, dus ook wat respect voor de jongens dat ze niet in 1,2,3 een album kunnen maken. ze willen echt een album dat rockt! niet 'n flutalbum , en dat zal het ook niet zijn(H) ik geloof in hen(H)

    moet er geen negatieve,of scheldende commentaren op thnx&danke
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb niet alles gelezen, sorry ervoor als het dubbel is, maar ik moet dit toch echt even zeggen.

    Ik vind dat als je echte fan bent, je best je geduld op moet kunnen brengen om te wachten.
    Weet je nog dat ze zoveel tourden, en iedereen zat te zeuren dat ze er slecht uit zagen, en ze echt eens even rust moeten nemen? Nu hébben ze rust, en is het wéér niet goed. Oké, het duurt een beetje erg lang. Maar die tijd kunnen ze wel nnemen, vind ik dan.
    Ik vind het gewoon zwaar egoïstisch hoe sommige mensen reageren. En ik vind dat als je nu zegt 'Ik ben geen fan meer, want ik ben het wachten echt beu', dat je nooit echt een echte fan bent geweest. Voel je niet aangevallen, want dit is mijn mening.
    BTW, denk je trouwens dat ze ons willen pesten door zo lang te wachten?, Nee, natuurlijk niet. Maar ze willen wel een beetje een goed album uitbrengen, en ja, dat kost tijd. Wees blij dat Tom zijn blog heeft bedacht om de wachttijd te verkorten!
    En ik weet gewoon zeker dat bijna de helft van de mensen hier dat album toch kopen, en doen alsof ze altijd fan zijn gebleven.

    Sorry voor degene die zich aangevallen voelen, was niet mijn bedoeling.


    Save me with your love tonight.

    DesperateFLY schreef:
    Ik heb niet alles gelezen, sorry ervoor als het dubbel is, maar ik moet dit toch echt even zeggen.

    Ik vind dat als je echte fan bent, je best je geduld op moet kunnen brengen om te wachten.
    Weet je nog dat ze zoveel tourden, en iedereen zat te zeuren dat ze er slecht uit zagen, en ze echt eens even rust moeten nemen? Nu hébben ze rust, en is het wéér niet goed. Oké, het duurt een beetje erg lang. Maar die tijd kunnen ze wel nnemen, vind ik dan.
    Ik vind het gewoon zwaar egoïstisch hoe sommige mensen reageren. En ik vind dat als je nu zegt 'Ik ben geen fan meer, want ik ben het wachten echt beu', dat je nooit echt een echte fan bent geweest. Voel je niet aangevallen, want dit is mijn mening.
    En ik weet gewoon zeker dat bijna de helft van de mensen hier dat album toch kopen, en doen alsof ze altijd fan zijn gebleven.


    Vooral dat laatste. Perfect gezegd.
    Jij mag in de hemel geprezen worden.


    Echte Mädchen heulen nicht. [TC]

    Geaa05 schreef:
    (...)

    Vooral dat laatste. Perfect gezegd.
    Jij mag in de hemel geprezen worden.


    Idd!


    Scream for mercy!