• Nou, ik zit met een soort van een probleem en ik vroeg me af of jullie misschien weten wat ik er aan kan doen.

    Het zit zo. Ik merk dat ik de laatste tijd veel over intimiteit droom. Daarmee bedoel ik niet alleen seks, maar knuffelen, zoenen dat soort dingen. Ik voel dat ik meer jaloers ben op stelletjes, zowel op tv als in het echt. Ik verlang naar die dingen, maar ik ben honderd procent zeker dat ik niet verliefd ben, want als ik over dat soort dingen droom heeft de andere persoon meestal geen gezicht.

    Ik vind dit erg vervelend omdat ik altijd gezegd heb dat ik niemand nodig heb en nu heb ik ineens het gevoel dat ik niet liever wil dan dat. Ik heb dit nog nooit gehad, ben ook nog nooit verliefd geweest en ik weet niet wat ik eraan moet doen.
    Hebben jullie tips?

    Greets en Thanks alvast,

    Tooth


    Blieb-poow-ennuissiekapot

    Hmm.
    Hoe graag ik het ook zou willen, ik kan je niet helpen. Je moet niet zoeken naar de ware, je moet gewoon je ogen open houden en afwachten.

    Ga naar een mannelijke hoer? Nee, grapje hoor! (krul)

    Broadway schreef:
    Hmm.
    Hoe graag ik het ook zou willen, ik kan je niet helpen. Je moet niet zoeken naar de ware, je moet gewoon je ogen open houden en afwachten.

    Ga naar een mannelijke hoer? Nee, grapje hoor! (krul)


    Toch bedankt ^^


    Blieb-poow-ennuissiekapot

    Ik denk dat er wel meerdere mensen zijn die jaloers worden op koppeltjes. Ik ben daar soms ook één van :X. Maar dromen over intimiteit, doe ik gelukkig niet ^^.
    Vroeg of laat krijg je zelf een vriendje en hoef je niet jaloers te zijn. Geduld :'D


    -

    ik zou je willen helpen, maar helaas kan ik dat niet.. :X

    Als je in de puberteit bent krijg je te maken met allemaal nieuwe gevoelens. Dit hoort er ook bij. Je bent vast niet de enige. Schrik er niet te erg van, en probeer het niet weg te stoppen. Ooit komt jouw tijd er ook aan. Tot dan, droom maar lekker over een leuke jongen ofzo. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    hoort bij de pubertijd, weet je wat pas kut is? ik heb dat maar dan met mn idool ==* als ik mijn dromen kon sturen.. o.o maar hij is wel heel lief tenminste in mijn droom :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik kan nu ook heel vaak jaloers worden op stelletjes en ik zei ook altijd dat ik niemand nodig had en nu wil ik juist iemand =.=

    Verliefd zijn heeft heel wat nadelen, wacht af, en dan staat hij daar^^


    Your Butt is Mine!

    Oh dat had ik op Pinkpop zoooo erg, al die verliefde stelletjes lagen te knuffelen op het gras en mijn vriendje stond aan de andere kant van heel pp, dus ik dacht echt zo van "NOOOOOOOOH D:".
    But i don't know, heb verder geen last van dat gedroom, maar als ik het wel zou hebben zou ik het gewoon door laten gaan, is toch best fijn, dromen dat je je droomjongen hebt gevonden en hem de hele tijd kan knuffelen en zoentjes kan geven :'D?


    I don't need words to feel those lips.