• Verliefheid...
    Wie is er wel eens zo verliefd geweest dat die der helemaal gek van werd.. Missenlijk en het geveol dat je moet overgeven..

    Dat heb ik nu ><
    en ik word doodmoe van.. Ik kan bijna niet meer slapen,, en als ik bij die jongen ben,, durf ik hem nouwenlijks aan te kijken, laat staan wat tegen hem te zeggen.. en het ergst is nog dat hij me volgens mij doorheeft :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je moet blij zijn!
    verliefd zijn vind ik persoonlijk heel leuk^^


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Mhuaha, ik ook. Hevige buikpijn, misselijkehid. Oke, ik kon nog slapen, maar eten was moeilijker. En neen, denk nu niet aan een eetstoornis; gewoon minder dan normaal eten en wel hetzelfde blijven wegen.
    Ik heb het hem wel gezegd. oke, het wel niet wederzijds, maar de buikpijn enzo is over. Volgens mij is de verliefdheid over...


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ikke heb dat, maar ik haat het ):


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik ben al eens zo hard verliefd geweest op iemand: ik verzon hoe hij zou zijn, en walgde van de echte hem.


    -

    Ik ben zo verliefd, dat ik vanalles fout laat lopen, de hele tijd aan hem denk en nu ben ik al 4kilo afgevallen op 1week tijd omdat ik gewoon niet kan eten doordat ik niet kan eten omdat ik constant aan hem denk.

    ik ben nu totaal verlieft, en volgensmij is het wederzijds, mij maakt het gelukkig en niet misselijk?! ;o


    i know you'll be my paparazzi *

    de verliefdheid maakt mij heel gelukkig, nog steeds, maar ik heb er wel erge misselijkheid van gehad. dat schijnt zo te zijn als je heel erg verliefd bent, heb ik eens ergens gelezen. een voordeel; je weet tenminste zeker dat je echt tot over je oren verliefd bent. ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Verliefdheid is puur vergif. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ben nog nooit écht verliefd geweest.. =O
    Ik wordt niet snel verliefd.. als ik dan iemand leuk vind is het iemand onbereikbaar.. celeberty jongens <,<

    EatThis schreef:
    Ik ben zo verliefd, dat ik vanalles fout laat lopen, de hele tijd aan hem denk en nu ben ik al 4kilo afgevallen op 1week tijd omdat ik gewoon niet kan eten doordat ik niet kan eten omdat ik constant aan hem denk.

    Ik moet wel eten.. anders mag ik dus niet naar mijn vriendin savonds..
    en meestal komt hij dus ook naar buiten^^
    Behalven gister(huil)
    Toen had hij het beloofd maar kwam niet opdagen... en toen moest ik weer bijna kotsen ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat lijk me egt vervelend als hij je doorheeft(A)


    Love sucks!!!

    alles wat jij hebt(op dat van die jongen na dna) heb ik altijd.
    ik ben altijd misselijk en kan nooit slapen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    FreeFall schreef:
    Dat lijk me egt vervelend als hij je doorheeft(A)

    dat weet ik dus niet zkker.. maar me vriendin heeft me dus veraden ><
    Eerst heeft ze zijn msn gevraagt via mijn hyves.. tenminsten dat zij ze.. had ze niet gedaan maar daarna met mijn toestemming tog..
    Daarna ging ze vragen of hij mij gitaarles wou geven.
    En Daarna Zag ze zijn nummer om zijn naamkerting hangen zegt ze. 'Ik weet nog wel iemand die em wik hebben.'

    En toen zij hij dus,, Jha Ella zekker.. (jha ze noemen me daar Ella :X)
    Dus ik denk dat hij me doorheeft,, :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    heb ik niet,ik ben net heel gelukkig en blij ^^


    everybody needs a song.

    Ghaha, dat heb ik nog nooit gehad, gelukkig : D


    Some people make the world special just by being in it