• Voor de varkensgriep O.O Een jongen uit mijn klas kwam er gezellig mee aan dat tegen het najaar 1 op de 3 mensen de varkensgriep heeft, en dat er (volgens mij in NL) waarschijnlijk rond de 4000 tot 6000 mensen aan dood zullen gaan. Haha. O.O
    En ik weet dat we allemaal een keer doodgaan, maar ik sterf liever vredig aan ouderdom in mijn slaap. ^^
    En fijn dat het jullie niet boeit, maar mij boeit het wel. Dus hou je botte reactie voor je ok (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik was er al wat langer bang voor :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind het ook wel eng worden..


    I'd rather go naked than wear fur.

    Maar ze zijn druk bezig met medicijnen en een vaccin.
    Toch vind ik het ook eng. ö


    hoi, jij bent leuk.

    Hmm, Als je ziek word, en koorts krijgen ,meteen de dokter bellen, en zeggen dat je bang bent dat je varkensgriep hebt. Dan krijg je een prikje wat je beter maakt, Zolang je maar optijd bent, Dus niet denken als je ziek bent van, Ach laat maar zitten het gaat wel over! Meteen ingrijpen.. Anders ben je wel te laat en ga je dood.


    Sometimes it's best not to care.

    leuk om te weten ook.
    waarom heb ik dit topic ook alweer aangeklikt? :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    zoiets las ik ook ergens, maar ik maak me nog nergens zorgen om eigenlijk.


    -

    Stiekem ben ik ook een beetje bang


    Only losers can act the way you do

    Bang?
    Niets van aantrekken, eer die ziekte versprijd is is er al een vaccinatie. (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Niet van aantrekken ^^ gewoon verder doen met u leven alsof er gewoon niets aan de hans is. Doe ik ook ^^ En iedereen gaat wel eens dood,sommige vroeger als anderen. Sommige door de varkensgriep of door iets anders. Maar dan nog. Zo rap zul je het nu ook weet niet gaan krijgen ^^

    Als je er hele tijd bang voor bent, dan begin je strak nog te denken dat je het hebt(cat).

    De kans is volgens mij heel klein dat, als je gezond bent, je er zomaar dood aan gaat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volg gwn mijn advies! x'D

    Als je verneemt dat je ziekjes en koortsig word, Meteen dokter bellen en vragen of ze bij je willen komen om te checken voor die griep. Zowel, krijg je een vaccinatie, en binnen paar weken word je beter. als je je niet laat behandelen en denkt het gaat wel over, ja dan pas ga je dood! en kan je mensen aansteken!


    Sometimes it's best not to care.

    Ik was al bang:S maar nu heb ik nog meer info gekregen om bang te zijn:S


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik wil je niet nog banger maken ofoz., maar dit moet ik even melden.. op de school, naast de school, waar mijn zusje op zit (en ik op zat), is die griep ontdekt :Y), (bij een kind..) [/of dat was een andere ziekte.. maar goed.. ]

    Ik heb van niets of niemand bang. Niet van psychopaten, varkensgriep, andere ziektes etc. Há, neem aan mij maar eens een voorbeeld ;D

    -Hoest iedereen eronder- Kom op we gaan allemaal en keer dood


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.