• http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewChart-Releases?ChartID=Chart_RELEASE_MUSIC

    Die data word ook wel iedere keer opgeschoven.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link aanklikbaar gemaakt)


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    valt niet veel aan te doen..


    -

    Ikke ben al over tokio hotel heen, ik hoef hem niet.


    Als je maar een ananas hebt..

    Het duurd té lang.. --'
    Maar ons wachten zal wel beloond worden. (:

    xPrettyDoll schreef:
    Het duurd té lang.. --'
    Maar ons wachten zal wel beloond worden. (:
    Precies.

    Maar, ze zeiden eerst begin 2009, toen werd het maart, toen werd het april, toen juli, en nou september. Dat is al bijna 2010. Maar ik zal wachten;-)


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Aha, tjah we zien wel:P


    Some angels have no wings.

    VoodooDoll schreef:
    Ikke ben al over tokio hotel heen, ik hoef hem niet.


    Wat zij zegt.


    Sometimes it's best not to care.

    Die paar daagjes?

    Maakt dat zoveel uit?

    Het word al maanden verschoven ><'


    We'll never be as young as we are tonight

    En toen was het in september, daarna word het december en daarna? Nieuwjaar! 2010! En Tokio hotel? Nix van gehoord!

    Nee dankje, ik ben het wachten KOTSbeu, (klinkt mss hard, ma ik ben het egt beu) Ik ben geen fan meer.


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Sorry hoor, maar ik vind dat echte fans wel geduld hebben!
    & ik hoop dat die dan uitkomt, dan ga ik hem meteen halen =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Sorry hoor, maar ik vind dat echte fans wel geduld hebben!
    & ik hoop dat die dan uitkomt, dan ga ik hem meteen halen =3



    Ik was een echte fan(Niet zo'n monsoonslet), en ik had veel geduld hoor maar op den duur begint het ook wel tegen te steken ze, Tkan mss nog 2 jaar duren totdat ze die CD uitbrengen, en als ze een precieze datum zeiden zoals bv: december 2009 en tging nog komen, dan was ik nog fan gebleven ma altij zeggen binenn 2 maanden komt het, *2maanden later* Het komt, op den duur ben je het ook beu da is tog normaal? Sorry hoor dat mijn geduld snel op is.


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Hell yeah _O_ Finally (bunny's in action =3) Hmm, ons wachten zal beloont worden met -hopelijk- een goed album =3
    Pfiew, kan niet wachten. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    GoldenDagger schreef:
    (...)


    Ik was een echte fan(Niet zo'n monsoonslet), en ik had veel geduld hoor maar op den duur begint het ook wel tegen te steken ze, Tkan mss nog 2 jaar duren totdat ze die CD uitbrengen, en als ze een precieze datum zeiden zoals bv: december 2009 en tging nog komen, dan was ik nog fan gebleven ma altij zeggen binenn 2 maanden komt het, *2maanden later* Het komt, op den duur ben je het ook beu da is tog normaal? Sorry hoor dat mijn geduld snel op is.

    Wat heeft iedereen eigenlijk tegen al die monsoon-fans. Heb jij nooit iemand of een band of zo leuk gevonden, alleen maar om een of een paar nummers? Nogal logisch dat je het dan na een tijdje niet meer leuk vind, lijkt me.
    Dat zeg ik ook niet, maar ik vind eigenlijk dat we nu al zo lang hebben gewacht, dan kunnen die paar maandjes er ook wel bij. En ik wil toch echt wel die cd hebben!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    GoldenDagger schreef:
    (...)


    Ik was een echte fan(Niet zo'n monsoonslet), en ik had veel geduld hoor maar op den duur begint het ook wel tegen te steken ze, Tkan mss nog 2 jaar duren totdat ze die CD uitbrengen, en als ze een precieze datum zeiden zoals bv: december 2009 en tging nog komen, dan was ik nog fan gebleven ma altij zeggen binenn 2 maanden komt het, *2maanden later* Het komt, op den duur ben je het ook beu da is tog normaal? Sorry hoor dat mijn geduld snel op is.


    Ga ik dood als ik mijn mening hier op zeg?(cat)

    Uhum, nou, een 'echte*' fan heeft geduld tot dat het album uit is. Al duurt het nog een tig jaar, boeiend. Nou, ik durf ervoor te wedden als, wanneer het album er is, je het toch gaat kopen en dan tegen iedereen gaat zeggen "ja, ik ben altijd fan gebleven, ik heb altijd het geduld ervoor gehad, en kijk nou het wordt beloont." Dát gaan er dus véél zeggen. Hmm, en wat maakt het uit dat het wordt opgeschoven? Gun de jongens ook hun rust, er is veel tussen gekomen, waaronder dat acident met die stalkers. Heb respect voor hen, en begrijp hen, en bekijk het vanuit hun standpunt. Ze doen zoveel mogelijk als ze kunnen om ons te voldoen aan onze verwachtingen, zeg nou zelf, wat heb je eht liefst, een album van men voeten wat maar snel in elkaar is gestoken, of eentje waar werk is in gestoken en toch wel het geld en wachten waard is? If I may, het laatste.
    Ik hoef hier geen verdere commentaar op. _O_


    *echte staat tussen aanhalingstekens omdat je, je dan anders hoogstwaarschijnlijk aangevallen gaat voelen en dat dus niet de bedoeling is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ghehe :'33


    I don't need words to feel those lips.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Wat heeft iedereen eigenlijk tegen al die monsoon-fans. Heb jij nooit iemand of een band of zo leuk gevonden, alleen maar om een of een paar nummers? Nogal logisch dat je het dan na een tijdje niet meer leuk vind, lijkt me.
    Dat zeg ik ook niet, maar ik vind eigenlijk dat we nu al zo lang hebben gewacht, dan kunnen die paar maandjes er ook wel bij. En ik wil toch echt wel die cd hebben!




    Ik heb TH geweldig gevonden, egt waar, de muziek enz...Vond ik prachtig, en ik vind hun muziek nog altijd goe, maar That's it! En er zijn vele die geen fan meer zijn en die een Echte fan waren. Dus denk ni da jij de enige egte fan zijt omda gy nog fan zijt. (Want zo klinkt het wel vr mij hoor) Maja mss ligt da aan mij.

    En monsoonsletten zijn kinders die zeggen daze TH-fan zijn om erbij te lopen en alleen de Engelse liedjes kennen.

    En veel plezier met het wachten en met de CD(:


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds