• Ik zat op netlog naar wat mensjes te kijken enzo en op zoek naar fijne blogberichten xD In ieder geval ik vind zo een mens(een meisje) en die had een relatie me iemand en ik dacht, kgaan daar is kijken en ik zag dat die dude 22 was (en da meisje was 14) dus ik vond da wel interessant dus ik stuur die dude een berichtje van hoe hun die leeftijdsverschillen overwinnen en hoe da die elkaar hebbe leren kennen en ik zeg zo om af te sluiten, kvind da wel sexy zo oudere man me jonger meiske in ieder geval da meisje stuurt ineens terug, scheld mij helemaal uit en zegt da ik kinderachtig ben enzo. Ik lag echt strijk en ik stuur terug: "Ik begin niet direct uit te schelden. Wie was er kinderachtig? By the way, ik geef u lief een compliment. Dat jij zo reageert, wijst op een hoge jaloersheid op mij. PAHA!" Nu lig ik strijk xD want ze stuurt niets meer terug


    Don't walk away and leave without a reason.

    xD gezelli niet weten waarom zij gaat schelden


    When I Look In Your Eyes I See Something Beautiful.

    xBeautifulx schreef:
    xD gezelli niet weten waarom zij gaat schelden


    Ze stuurde terug:

    Ik en al mijn vrienden lachen u vierkant uit.

    en ik zeg zo:

    Moet ik mij nu depressief voelen omdat gij en een ingebeelde homo mij uitlachen? ><


    Don't walk away and leave without a reason.

    Wie is da kind? (:


    All was well.

    ik zou het ook niet leuk vinden,mocht ik een vriend hebben,en mocht een meisje beginnen sturen naar hem van en dan zeggen van 'kvind da wel sexy...'
    maargoed,een reden om te schelden is het ook niet natuurlijk (:


    everybody needs a song.

    Ze is vast bang van je geworden =3

    Floodlight schreef:
    (...)

    Ze stuurde terug:

    Ik en al mijn vrienden lachen u vierkant uit.

    en ik zeg zo:

    Moet ik mij nu depressief voelen omdat gij en een ingebeelde homo mij uitlachen? ><

    xD kvraag me af of ze zich nu aangesproken voelt


    When I Look In Your Eyes I See Something Beautiful.

    Ik vind het redelijk belachelijk dat jij je met iemand privé zaken bemoeit en nog wel op zo'n onbeschofte manier. Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand zich zo met mijn zaken bemoeid. Ik geef haar gelijk.
    Kortom: B-e-l-a-c-h-e-l-i-j-k hoe jij je met andermans zaken bemoeid..


    Your fingerprints are on my heart.

    schelden is nooit goed.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Previous schreef:
    Ik vind het redelijk belachelijk dat jij je met iemand privé zaken bemoeit en nog wel op zo'n onbeschofte manier. Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand zich zo met mijn zaken bemoeid. Ik geef haar gelijk.
    Kortom: B-e-l-a-c-h-e-l-i-j-k.
    jij hebt ook wel gelijk.

    Trafficlight schreef:
    schelden is nooit goed.
    en jij oowk:X

    Previous schreef:
    Ik vind het redelijk belachelijk dat jij je met iemand privé zaken bemoeit en nog wel op zo'n onbeschofte manier. Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand zich zo met mijn zaken bemoeid. Ik geef haar gelijk.
    Kortom: B-e-l-a-c-h-e-l-i-j-k hoe jij je met andermans zaken bemoeid..

    Misschien. Maar dat is voor haar geen reden om te schelden. Ze kunnen ook simpelweg zeggen dat ze de vragen liever niet beantwoorden ivm hun privacy.


    Bored.

    met iets redelijk en netjes zeggen kom je veel verder. daar ben ik gisteren wel achter gekomen. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cristine schreef:
    (...)
    Misschien. Maar dat is voor haar geen reden om te schelden. Ze kunnen ook simpelweg zeggen dat ze de vragen liever niet beantwoorden ivm hun privacy.


    idd. dat is veel handiger dus.


    We can only learn to love by loving.

    Inderdaad. Zodra je gaat schelden hebben mensen al snel zoiets van ´Voor jou doe ik niets´.


    Bored.

    Waarom bemoei je jezelf eigenlijk met hun privéleven en dan zeker nog door te zeggen dat je 't sexy vind dat oudere jongens op jongere meisjes vallen? Ik vind jou eerder onbeschoft, wil niet zeggen dat ik zeg dat zij meteen hoefde te schelden maar ik vind gewoon niet dat je zoiets stuurt.