• http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewChart-Releases?ChartID=Chart_RELEASE_MUSIC

    Die data word ook wel iedere keer opgeschoven.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link aanklikbaar gemaakt)


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    GoldenDagger schreef:
    (...)



    Ik heb TH geweldig gevonden, egt waar, de muziek enz...Vond ik prachtig, en ik vind hun muziek nog altijd goe, maar That's it! En er zijn vele die geen fan meer zijn en die een Echte fan waren. Dus denk ni da jij de enige egte fan zijt omda gy nog fan zijt. (Want zo klinkt het wel vr mij hoor) Maja mss ligt da aan mij.

    En monsoonsletten zijn kinders die zeggen daze TH-fan zijn om erbij te lopen en alleen de Engelse liedjes kennen.

    En veel plezier met het wachten en met de CD(:



    Duuuuuuús, de betekenis van monsoonsslet is: ik citeer,

    kinderen die zeggen dat ze TH-fan zijn om erbij te lopen en alleen de Engelse liedjes kennen.


    Dat noem ik nou eens Bullshit (':
    Als je de Engelse liedjes enkel kent, fine, maar dan mag je jezelf nog wel een gewone fan noemen hoor, misschien hebben die mensen het zo niet met dat Duitse brabbeltaaltje. :]
    En, inderdaad, ik en OverMyHead, zijn de enige echte TH-fnas. _O_ -sarcasme overheerst.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Toen iemand, ik ga geen naam noemen, zei dat het nog wel een tijdje zou duren voor het album uit zo komen, geloofde niemand haar. Want like, eind zomer is toch zó ver weg, dat zouden ze ons nooit aandoen.
    Hah, here you go.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Dat noem ik nou eens Bullshit (':
    Als je de Engelse liedjes enkel kent, fine, maar dan mag je jezelf nog wel een gewone fan noemen hoor, misschien hebben die mensen het zo niet met dat Duitse brabbeltaaltje. :]
    En, inderdaad, ik en OverMyHead, zijn de enige echte TH-fnas. _O_ -sarcasme overheerst.-[/red][/i]




    mensen die da doen om erbij te horen? Da kunt ge tog geen egte fans noemen? Ofwel? Amai, btw op u vorige citatie, nee ik ga geen CD meer van hun kopen (: Ik hoef het niet meer. En er zijn nog echte fans geweest die geen fan meer zijn.


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    GoldenDagger schreef:
    (...)



    mensen die da doen om erbij te horen? Da kunt ge tog geen egte fans noemen? Ofwel? Amai, btw op u vorige citatie, nee ik ga geen CD meer van hun kopen (: Ik hoef het niet meer. En er zijn nog echte fans geweest die geen fan meer zijn.



    Volgens mij wordt niemand 'fan' van Tokio Hotel om 'erbij te horen'.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    nou ben benieuwd wat ze ervan maken...
    ik hoop maar wat goeds want hij zou al in februari al uitkomen


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    nou ben benieuwd wat ze ervan maken...
    ik hoop maar wat goeds want hij zou al in februari al uitkomen


    Vorig jaar september :X


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    mensen maak nou geen ruzie om zo'n cd >.<

    KimxBill schreef:
    mensen maak nou geen ruzie om zo'n cd >.<


    doe
    ik
    niet
    LAND VAN VRIJE MENINGSUITING -rent weg-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat maakt het nu uit. Een beetje langer wachten maakt nu niet uit. Ik ben zelf niet meer echt fan van hen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Vorig jaar september :X

    nog erger x3


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    nog erger x3


    -zucht- Duurt het nog lang? (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    was september al niet een tijdje gekend als nieuwe datum? Naja, hij zal er wel komen, nog even geduld people.


    Edit: dit topic gaat trouwens niet over wie er al dan niet een echte fan/geen fan meer is maar over de datum van het nieuwe album, dus stay ontopic people.

    ik blijf braaf wachten :Y)

    Oeh zelfde dag als toppers! neem ik die ook ineens mee xD

    als ie iut komy haal ik hem meteen ik wacht al vet lang maar ik heb geduld zij vinden het vast ook niet leuk dat het zolang duurt ze zijn ook druk tog ??


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!