• Ja, ik had dit topic al eerder willen maken, maar toen had ik wat te doen, en nu verveel ik me, dus ga ik even een spreek geven aan alle hopeloze, op Bill, Tom, Gustav of Georg verliefde gevalletjes, en de ego's die de jongens GEEN vriendin kunnen gunnen.

    Ik hoor dus steeds vaker: "Ooh, ik ben smoor verlieft op Bill" enzo. Maar wat is dat nou voor 'n gelul. Tell me, hoe kan je verlieft zijn op iemand die je niet eens persoonlijk kent? Niet dus. Please, geloof me, ga niet denken dat de jongens ook werkelijk zo zijn als in intervieuws en tv programma's. Misschien kan je het wel helemaal niet met ze vinden ofzo, en dan ga jij voor een paar gefotoshopte zoen foto's van een van de jongens zitten janken. Ik vind dat je niet verlieft op iemand kan zijn als je die gene niet persoonlijk kent, ik vind dat dat pas kan als je iemand recht in de ogen hebt gekeken zonder gillende fans om je heen.
    En dan ook die wijfen die de jongens niets gunnen.Bijv. Er gaat een gerucht rond dat Bill een vriendin heeft. Meteen staan alle forums er vol mee, zijn er kinderen die samen een potje gaan lopen janken en hopen dat het niet waar is. Het zou toch hardstikke mooi zijn als ze een vriendin zouden hebben? Gun hun ook eens wat, en denk niet alleenmaar aan jezelf! Bij elke zoenfoto is er wel paniek. Mensen huilen al als ze die foto één blik gegunt hebben. STUPID! Bij vele foto's en filmpjes kan je ook gewoon letterlijk zien dat hij gefotoshopt is, maar de fans kijken niet langer dan hun neus lang is, en lopen meteen te roepen dat hun leven voorbij is als het waar is enzo.
    Gunnen sommige hier de jongens dan helemaal niets? Vat dit btw niet heel verkeerd op, want ik wil jullie gewoon een gebroken hart besparen, door jullie na te laten denken over dat jullie helemaal niet verlieft op ze zijn, en dat er nog genoeg andere leuke jongens op deze aardkloot rond lopen.

    Julia heeft gesproken. Amen

    Haha, er stond zo eens een meisje op een concert met een bord 'Bill Maak me een kind' en bill zei zo tussen te liedjes door 'Bill maak me een kind? Nu meteen ofz?' Ik vond het zo grappig XD
    Uh.. ja, oke.. dat snap ik niet zo. Maak me kind? 0_o

    (...)Uh.. ja, oke.. dat snap ik niet zo. Maak me kind? 0_o

    Maak me EEN kind, dat stond op een spandoek

    (...)
    Maak me EEN kind, dat stond op een spandoek
    Oh, dus ze wou een kind worden ofzo? XD

    (...) Oh, dus ze wou een kind worden ofzo? XD
    Ik snap het denk ik wel..

    Hahah :P

    Mijn zus zit op een school waar het rondloopt met anti's enzoo

    en er is zo 1 meisje dat 2 druppels water op Bill lijkt en ze zei zo tegen mijn zus : Jah kijk ik en Bill gaan trouwen. De trouw is al geplant enzoo. En m'n zus zo : Oow, leuk Shauni! Zijn we dan ook uitgenodigt. En die Shauni zo van ; jaah tuurlijk! Iedereen is uitgenodigd. Enzoo verder enazuu. Een paar dagen later vroeg m'n zus terug aan die debiel : En? Al getrouwd? Want je zei dat het in dit weekend ging zijn. En ze schud haar hoofd en zegt van : Jah kijk, Bill was op tour en hij had geen tijd mar we trouwen volgende week zeker!

    Als m'n zus dat tegen me zei zei ze ook van : Jaah en die Shauni die is amper 14 ofzoo -.-

    Hahah :P

    Mijn zus zit op een school waar het rondloopt met anti's enzoo

    en er is zo 1 meisje dat 2 druppels water op Bill lijkt en ze zei zo tegen mijn zus : Jah kijk ik en Bill gaan trouwen. De trouw is al geplant enzoo. En m'n zus zo : Oow, leuk Shauni! Zijn we dan ook uitgenodigt. En die Shauni zo van ; jaah tuurlijk! Iedereen is uitgenodigd. Enzoo verder enazuu. Een paar dagen later vroeg m'n zus terug aan die debiel : En? Al getrouwd? Want je zei dat het in dit weekend ging zijn. En ze schud haar hoofd en zegt van : Jah kijk, Bill was op tour en hij had geen tijd mar we trouwen volgende week zeker!

    Als m'n zus dat tegen me zei zei ze ook van : Jaah en die Shauni die is amper 14 ofzoo -.-
    Hopeloos dus XD

    Ik kan/wil sowieso niet met Bill trouwen, want ik ben verlooft met mijn steen Gijs <3

    @Sexninja;
    Je hebt zo'n gelijk! O_O

    --

    Al die mensen bij ons op school zijn allemaal Bill-fanaat .. Aardige kinderen verder, maar sjezus O_O Hebben ze ook nog een leven verder? ['Nee =.=']

    Ik zou echt néver Bills vriendin willen zijn. Hij lijkt me in het echt niet bijster aardig ofzo .. =l

    @Sexninja;
    Je hebt zo'n gelijk! O_O

    --

    Al die mensen bij ons op school zijn allemaal Bill-fanaat .. Aardige kinderen verder, maar sjezus O_O Hebben ze ook nog een leven verder? ['Nee =.=']

    Ik zou echt néver Bills vriendin willen zijn. Hij lijkt me in het echt niet bijster aardig ofzo .. =l
    Hij lijkt mij heel erg bitchy?

    echt waar groot gelijk


    Live life limitless.

    Jajaja... =,=

    en wat heb je dan met liefde op het eerste gezicht?
    een jongen komt opeens om de hoek gelopen, en je bent op slag verliefd! het enigste verschil is, dat die jongen er in het echt staat, en tokio hotel op een stukje papier.. maar je kent die jongen ook evemin he

    ik ben gek van Bill, en zn liedjes en aanstekelijk lach helpen me er altijd bovenop (het is vandaag bv. een moeilijke dag voor mij, en Bill heeft me egt al geholpen..al weet hij het zelf niet..)

    maar hopen dat ik met hem ga samenzijn fzo? nee, dat gebeurd tog nooit. (er over fantaseren, dat wel natuurlk, ben ook maar een mens he :')

    en wat heb je dan met liefde op het eerste gezicht?
    een jongen komt opeens om de hoek gelopen, en je bent op slag verliefd! het enigste verschil is, dat die jongen er in het echt staat, en tokio hotel op een stukje papier.. maar je kent die jongen ook evemin he

    ik ben gek van Bill, en zn liedjes en aanstekelijk lach helpen me er altijd bovenop (het is vandaag bv. een moeilijke dag voor mij, en Bill heeft me egt al geholpen..al weet hij het zelf niet..)

    maar hopen dat ik met hem ga samenzijn fzo? nee, dat gebeurd tog nooit. (er over fantaseren, dat wel natuurlk, ben ook maar een mens he :')
    Nou, liefde op het eerste gezicht, dan heb je iemand ook écht daadwerkelijk, zonder gillende fans om je heen die gene in de ogen gekeken. Bovendien geloof ik niet in liefde op het eerste gezicht ofzo, ik VIND dat je iemand moet kennen... En sowieso, liefde op het eerste gezicht, dan weet die persoon dat jij ook bestaat, en dat weet Bill dus niet.

    Jij hebt zó gelijk! (':
    Dat die mensen met hun verliefdheid een eindje opflikkeren. x__X
    Het zal hen hoogst waarschijnlijk nooit lukken.
    En je moet die gastjes ook iets gunnen. x)
    Amen. (;
    x

    Jij hebt zó gelijk! (':
    Dat die mensen met hun verliefdheid een eindje opflikkeren. x__X
    Het zal hen hoogst waarschijnlijk nooit lukken.
    En je moet die gastjes ook iets gunnen. x)
    Amen. (;
    x
    ^^

    Dit het het Tokio hotel forum niet het kansloze forum
    vuile k*t gvd homo
    kan je het niet hebben dat alle leuke meiden fan van Th zijn ofsoow?


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak