• Ja, ik had dit topic al eerder willen maken, maar toen had ik wat te doen, en nu verveel ik me, dus ga ik even een spreek geven aan alle hopeloze, op Bill, Tom, Gustav of Georg verliefde gevalletjes, en de ego's die de jongens GEEN vriendin kunnen gunnen.

    Ik hoor dus steeds vaker: "Ooh, ik ben smoor verlieft op Bill" enzo. Maar wat is dat nou voor 'n gelul. Tell me, hoe kan je verlieft zijn op iemand die je niet eens persoonlijk kent? Niet dus. Please, geloof me, ga niet denken dat de jongens ook werkelijk zo zijn als in intervieuws en tv programma's. Misschien kan je het wel helemaal niet met ze vinden ofzo, en dan ga jij voor een paar gefotoshopte zoen foto's van een van de jongens zitten janken. Ik vind dat je niet verlieft op iemand kan zijn als je die gene niet persoonlijk kent, ik vind dat dat pas kan als je iemand recht in de ogen hebt gekeken zonder gillende fans om je heen.
    En dan ook die wijfen die de jongens niets gunnen.Bijv. Er gaat een gerucht rond dat Bill een vriendin heeft. Meteen staan alle forums er vol mee, zijn er kinderen die samen een potje gaan lopen janken en hopen dat het niet waar is. Het zou toch hardstikke mooi zijn als ze een vriendin zouden hebben? Gun hun ook eens wat, en denk niet alleenmaar aan jezelf! Bij elke zoenfoto is er wel paniek. Mensen huilen al als ze die foto één blik gegunt hebben. STUPID! Bij vele foto's en filmpjes kan je ook gewoon letterlijk zien dat hij gefotoshopt is, maar de fans kijken niet langer dan hun neus lang is, en lopen meteen te roepen dat hun leven voorbij is als het waar is enzo.
    Gunnen sommige hier de jongens dan helemaal niets? Vat dit btw niet heel verkeerd op, want ik wil jullie gewoon een gebroken hart besparen, door jullie na te laten denken over dat jullie helemaal niet verlieft op ze zijn, en dat er nog genoeg andere leuke jongens op deze aardkloot rond lopen.

    Julia heeft gesproken. Amen

    Natuurlijk mag je ze leuk vinden en over ze fantaseren..

    Doe ik ook! :)

    Maar gun ze dan wel alle geluk van de wereld, met een relatie (en kinderen) enzo..dan ben je naar mijn mening een échte fan!

    Verlies de realiteit gewoon niet uit het oog ;)

    Rekenmachine je hebt helemaal gelijk (baby)


    It's heavy but you are not the only one

    met je eens,
    eigenlijk heb je wel gelijk, ok de jongens zijn hot en populair,maar echt verlieft op worden? ik ben een echte fan van hun maar daarom ben ik er zeker nog niet op verlieft!er lopen genoeg mooie en lieve jongens op de wereld die wel te bereiken zijn!
    en ja men quizen gaan ook over velieft zijn op hun, maar het is pure fantasie he!
    liefsx

    Ja, ik had dit topic al eerder willen maken, maar toen had ik wat te doen, en nu verveel ik me, dus ga ik even een spreek geven aan alle hopeloze, op Bill, Tom, Gustav of Georg verliefde gevalletjes, en de ego's die de jongens GEEN vriendin kunnen gunnen.

    Ik hoor dus steeds vaker: "Ooh, ik ben smoor verlieft op Bill" enzo. Maar wat is dat nou voor 'n gelul. Tell me, hoe kan je verlieft zijn op iemand die je niet eens persoonlijk kent? Niet dus. Please, geloof me, ga niet denken dat de jongens ook werkelijk zo zijn als in intervieuws en tv programma's. Misschien kan je het wel helemaal niet met ze vinden ofzo, en dan ga jij voor een paar gefotoshopte zoen foto's van een van de jongens zitten janken. Ik vind dat je niet verlieft op iemand kan zijn als je die gene niet persoonlijk kent, ik vind dat dat pas kan als je iemand recht in de ogen hebt gekeken zonder gillende fans om je heen.
    En dan ook die wijfen die de jongens niets gunnen.Bijv. Er gaat een gerucht rond dat Bill een vriendin heeft. Meteen staan alle forums er vol mee, zijn er kinderen die samen een potje gaan lopen janken en hopen dat het niet waar is. Het zou toch hardstikke mooi zijn als ze een vriendin zouden hebben? Gun hun ook eens wat, en denk niet alleenmaar aan jezelf! Bij elke zoenfoto is er wel paniek. Mensen huilen al als ze die foto één blik gegunt hebben. STUPID! Bij vele foto's en filmpjes kan je ook gewoon letterlijk zien dat hij gefotoshopt is, maar de fans kijken niet langer dan hun neus lang is, en lopen meteen te roepen dat hun leven voorbij is als het waar is enzo.
    Gunnen sommige hier de jongens dan helemaal niets? Vat dit btw niet heel verkeerd op, want ik wil jullie gewoon een gebroken hart besparen, door jullie na te laten denken over dat jullie helemaal niet verlieft op ze zijn, en dat er nog genoeg andere leuke jongens op deze aardkloot rond lopen.

    Julia heeft gesproken. Amen


    Ik ben het helemaal met je eens, je kan niet echt verliefd worden op een foto. Wie weet vallen ze in het echt heel erg tegen, en hoe groot is de kans nou dat je ze in levende lijve ontmoet?!? Ik Vindt Bill wel leuk, maar echt verliefd, dat gaat een beetje ver! En ik ben dan wel weer zo dat ik zeker weet dat er voor iedereen iemand is, zeg maar voor ieder potje is een dekseltje :P
    En ik vindt dat iedereen zelf moet weten wat ze van TH vinden, of ze bijv. verliefd op een van de jongens worden ofzo. En die verhalen zijn geweldig het is gewoon leuk om te fantaseren over hoe het ZOU zijn als het gebeurd dat je de jongens ontmoet!
    Nou dit was het wel weer!

    xx


    Fight for you're love, cause it worth it

    Okey zelf geef ik toe dat ik op bill ben.. hoe dat kan? dat vraag ik me steeds af.. ik vind het zelf raar want ik ken hem nog niet eens. En als ze een vriendin hebben heb ik daar helemaal geen probleem mee.. die van die ene foto met bill en die blonde styliste zat ik even zo te kijken van: :O echt waar? en toen zei ik gelijk: COOL bill heeft een vriendin:D ik was echt best wel blij voor hem maar toen laterna zeiden ze dat het niet waar is. wel jammer voor bill(A)

    Okey zelf geef ik toe dat ik op bill ben.. hoe dat kan? dat vraag ik me steeds af.. ik vind het zelf raar want ik ken hem nog niet eens. En als ze een vriendin hebben heb ik daar helemaal geen problemen mee.. die van die ene foto met bill en die styliste zat ik even zo te kijken van: :O echt waar? en toen zei ik gelijk: COOL bill heeft een vriendin:D ik was echt best wel blij voor hem maar toen laterna zeiden ze dat het niet waar is. wel jammer voor bill(A)

    Als er kinderen zijn die verliefd zijn op hun laat ze dan gwoon verliefd zijjn als hun daar gelukkig van worden en jij kan niet zeggen of ze wel of niet verliefd zijn dat kunnen se alleen zelf doen en als hun dat zeggen is het waarschijnlijk ook wel zo hea


    Sick and tired of needing your affaction

    Hmm.. ik weet het niet goed. Ik denk echt wel dat je verliefd kan zijn op iemand die je niet persoonlijk kent eigelijk.. En over dat van een vriendin gunnen enzo, ik wíl het ze echt wel gunnen, maar ik moet ook toegeven dat als ik iemand met Gustav zie (mijn favoriet..), of als er weer zo n roddel rondgaat, dat er dan ook wel diep vanbinnen bij mij iets samenkrimpt. En ik vind het echt stom dat ik niet gwn blij voor ze kan zijn, maar ik kan er weinig aandoen:s..
    Je kiest ook niet echt om op iemand verliefd te worden, het gebeurt nu eenmaal, of je het wil of niet. Ik ben het wel met je eens dat sommige fans overdrijven enzo..


    Een tomaat is rood. Daah.

    favoriet klinkt mss grof:D maar ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen... :D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik ben het al helemaal eens met dat deel over dat Bill een vriendin zou hebben. Bill heeft ook een leven:O Bill kan niet zijn hele cariere door rekening gaan houden met fans die anders zelfmoord plegen:S Die fans moeten niet zo hyperactief gaan doen als zoiets uitkomt! Ze moeten echt eens ff leren beseffen dat het leven doorgaat en dat het Bill waarschijnlijk niet veel kan schelen als jij zelfmoord hebt gepleegd:S Natuurlijk zal hij het nieuws wel horen, maar das geen reden voor hem om het uit te maken met zijn vriendin:O Verder zal het leven voor Bill en TH gewoon doorgaan, ze gaan je vast niet achterna:S

    Zo, heb ik mn zeggie ook weer eens gedaan ^^
    xxMo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Hmm.. ik weet het niet goed. Ik denk echt wel dat je verliefd kan zijn op iemand die je niet persoonlijk kent eigelijk.. En over dat van een vriendin gunnen enzo, ik wíl het ze echt wel gunnen, maar ik moet ook toegeven dat als ik iemand met Gustav zie (mijn favoriet..), of als er weer zo n roddel rondgaat, dat er dan ook wel diep vanbinnen bij mij iets samenkrimpt. En ik vind het echt stom dat ik niet gwn blij voor ze kan zijn, maar ik kan er weinig aandoen:s..
    Je kiest ook niet echt om op iemand verliefd te worden, het gebeurt nu eenmaal, of je het wil of niet. Ik ben het wel met je eens dat sommige fans overdrijven enzo..
    Ik denk niet dat je écht verliefd op iemand kan worden die je niet echt kent. Je kent die gene zijn karakter helemaal niet. Bill kan zich zo lief voordoen, en dat eigenlijk helemaal niet zijn. Je hebt kansen dat het gewoon helemaal niet zou klikken, en dat zegt iemand bijv; Oooh, ik ben zo verliefd op Bill. En dat gaat ze zelf nog geloven. Of dat van; Ik hou van Bill of Tom! Nou sorry, maar je houd niet van ze. Je vind ze knap, en dénkt dat je verliefd op ze bent... Maar houden van? Sorry, maar ik vind dat als je iemand niet persoonlijk kent, je er gewoon niet verliefd op kan zijn. Niet alles draai om karakter.

    Als er kinderen zijn die verliefd zijn op hun laat ze dan gwoon verliefd zijjn als hun daar gelukkig van worden en jij kan niet zeggen of ze wel of niet verliefd zijn dat kunnen se alleen zelf doen en als hun dat zeggen is het waarschijnlijk ook wel zo hea
    Pardon? Ik zeg niet dat ik het ze verbied om zogenaamt 'verliefd' te zijn op een ster! Ik zeg dat ik het om vind, en dat je gewoon niet verliefd kán zijn op een ster. Je kent die gene van binnen niet! Gosh, lees maar gewoon even de topic HELEMAAL door, dan begrijp je mijn punt misschien. Ik heb geen zin om dit 100 keer uit te geen leggen ofzo. =,=

    JA de jongens mogen van mij wel een lief hebben maar dan moet ik wel zeggen dat ze die zwaar getikte ergens opsluiten op een eiland ver van hier zodat ze niet de jongens lastig vallen. (Bodyguard praat.) Ik heb zelf fans! Dus ik weet hoe het voelt. Een paar vrienden van de zanger zijn een beetje fan van ons allemaal. Ik heb het nog niet zo erg dat ik met 3 bodyguards moet rondlopen. Maar ik gun de jongens een vriendin!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Je kan toch niet tegen iemand zeggen dat hij niét verliefd is? Komaan, dat is een gevoel dat je niet kan tegenhouden, ze! Niemand kan daar over beslissen. Wees eerlijk, bijna iedereen die fan is is wel verliefd op 1 van de jongens. De helft van de fans zijn fan om hun looks. Eerlijk gezegd: Ik ben het niet àlleen om hun looks, maar geef toe, ze mogen er toch wel zijn zker? Ik vind hun muziek prachtig, daar niet van. Maar de jongens zijn nu toch niet lelijk, zeker? Ik vind gewoon dat verliefd zijn een zalig gevoel is en dat je daar niet kan over oordelen. Dat is bij iedereen anders. Dus ik zou zeggen. Be in love(H)

    Ik volg je: Amen


    ii_COLLAPSExBabii

    amen to that too girl:Y) nix meer aan toe te voegen (cool)


    BAM!