• Ja, ik had dit topic al eerder willen maken, maar toen had ik wat te doen, en nu verveel ik me, dus ga ik even een spreek geven aan alle hopeloze, op Bill, Tom, Gustav of Georg verliefde gevalletjes, en de ego's die de jongens GEEN vriendin kunnen gunnen.

    Ik hoor dus steeds vaker: "Ooh, ik ben smoor verlieft op Bill" enzo. Maar wat is dat nou voor 'n gelul. Tell me, hoe kan je verlieft zijn op iemand die je niet eens persoonlijk kent? Niet dus. Please, geloof me, ga niet denken dat de jongens ook werkelijk zo zijn als in intervieuws en tv programma's. Misschien kan je het wel helemaal niet met ze vinden ofzo, en dan ga jij voor een paar gefotoshopte zoen foto's van een van de jongens zitten janken. Ik vind dat je niet verlieft op iemand kan zijn als je die gene niet persoonlijk kent, ik vind dat dat pas kan als je iemand recht in de ogen hebt gekeken zonder gillende fans om je heen.
    En dan ook die wijfen die de jongens niets gunnen.Bijv. Er gaat een gerucht rond dat Bill een vriendin heeft. Meteen staan alle forums er vol mee, zijn er kinderen die samen een potje gaan lopen janken en hopen dat het niet waar is. Het zou toch hardstikke mooi zijn als ze een vriendin zouden hebben? Gun hun ook eens wat, en denk niet alleenmaar aan jezelf! Bij elke zoenfoto is er wel paniek. Mensen huilen al als ze die foto één blik gegunt hebben. STUPID! Bij vele foto's en filmpjes kan je ook gewoon letterlijk zien dat hij gefotoshopt is, maar de fans kijken niet langer dan hun neus lang is, en lopen meteen te roepen dat hun leven voorbij is als het waar is enzo.
    Gunnen sommige hier de jongens dan helemaal niets? Vat dit btw niet heel verkeerd op, want ik wil jullie gewoon een gebroken hart besparen, door jullie na te laten denken over dat jullie helemaal niet verlieft op ze zijn, en dat er nog genoeg andere leuke jongens op deze aardkloot rond lopen.

    Julia heeft gesproken. Amen

    je hebt helemaal gelijk kien!!;)
    wrm zou de wereld alleenom die jongens gaan?
    er zijn genoeg leuke jongens!! *okeej dat ik dit zeg is een wonder:8*
    maarjah als zij zo nodig een gebroken hart willen en hun hele leven blijven dromen.*dat niks helpt*
    moeten ze het zelf weten:P

    :'D

    En nu reageert er niemand meer XD

    Haha, ik zal nog eens iets zeggen XD

    Je moet je geluk zelf maken, en het verschil kennen tussen dromen en realiteit PUNT

    Haha, ik zal nog eens iets zeggen XD

    Je moet je geluk zelf maken, en het verschil kennen tussen dromen en realiteit PUNT
    Uhuh, maar het is soms ook gewoon grappig om te zien hoe hopeloos verliefd die wijfen zijn XDD!

    je kunt zeker verliefd op ze zijn,,
    ben ik zelf ook, niet iedereen is het zelfde!!!
    ben je nou th fan of haters ?:S:S:S


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Haha, ik zal nog eens iets zeggen XD

    Je moet je geluk zelf maken, en het verschil kennen tussen dromen en realiteit PUNT
    Uhuh, maar het is soms ook gewoon grappig om te zien hoe hopeloos verliefd die wijfen zijn XDD!

    Jah das idd wel grappig, of hoe ze je proberen wijs te maken dat ze TH echt kennen XD ik speel het spel dan gewoon mee en volgens mij geloven die da na een tijdje zelf XD

    en je loopt zelf ook met een Bill shirt rond,,
    zeg nou eerlijk vind je Bill niet meer dan sexy ?


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    en je loopt zelf ook met een Bill shirt rond,,
    zeg nou eerlijk vind je Bill niet meer dan sexy ?
    Wtf, ik loop met een shirt van de hele band. U_U Oja, en nee, ik ben niet verlieft op Bill, zo hopeloos ben ik niet. Enneh, dast ik een shirt ervan draag wilt nog niet zeggen dat ik verliefd op ze ben. x_x

    Haha, ik zal nog eens iets zeggen XD

    Je moet je geluk zelf maken, en het verschil kennen tussen dromen en realiteit PUNT
    Uhuh, maar het is soms ook gewoon grappig om te zien hoe hopeloos verliefd die wijfen zijn XDD!

    Jah das idd wel grappig, of hoe ze je proberen wijs te maken dat ze TH echt kennen XD ik speel het spel dan gewoon mee en volgens mij geloven die da na een tijdje zelf XD
    Indd. Sommige geloven ook echt dat ze later met Tom ofzo gaan trouwen. Gewoon grappig en hopeloos tegelijk.

    Ik draag nooit kleren van Th XD ik heb eigenlijk enkel posters van hun Maar ik ben niet echt geobserdeert, hoewel ik wel veel posters heb XD

    maar als ik me bij iemand voorstel zeg ik nooit dat ik fan ben van Th XD

    goed gesproken !! je hebt egt gelijk! ik denk dat ik lang een kant blij zou zijn voor hun als ze een vriendin zouden hebben , want dan zijn ze gelukkig... (raar idee van mij xD)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    je kunt zeker verliefd op ze zijn,,
    ben ik zelf ook, niet iedereen is het zelfde!!!
    ben je nou th fan of haters ?:S:S:S


    ja maar ze bedoeld dat als ze dan opeens een vriendin hebben je ze dat niet gunt en dan bijv. die vriendin gaat haten, of tokio hotel gaat haten of er zelf helemaal depri van word omdat jij niet bill's vriendin bent en dat soort dingen.. dat het dan meteen het einde van de wereld moet zijn als hun opeens een leuke vriendin hebben en jij dat niet bent...
    natuurlijk verliefd zijn kan altijd maar je moet ook de gevolgen er van zien..


    Je moet worden wie je bent.

    Haha, ik zal nog eens iets zeggen XD

    Je moet je geluk zelf maken, en het verschil kennen tussen dromen en realiteit PUNT
    Uhuh, maar het is soms ook gewoon grappig om te zien hoe hopeloos verliefd die wijfen zijn XDD!

    Jah das idd wel grappig, of hoe ze je proberen wijs te maken dat ze TH echt kennen XD ik speel het spel dan gewoon mee en volgens mij geloven die da na een tijdje zelf XD
    Indd. Sommige geloven ook echt dat ze later met Tom ofzo gaan trouwen. Gewoon grappig en hopeloos tegelijk.


    Zulke mensen zijn er gewoon .. Om uit te lachen xD MAAR ik zzeg da natuurlijk ook soms wel als men pa vraagt 'Lisa heb je nu nog geen vriendje' antwoord ik meestal 'Papa ik wacht op bill XD Of tom of iemand anders van Th XD' maar das wel voor de Lol XD

    Ik draag nooit kleren van Th XD ik heb eigenlijk enkel posters van hun Maar ik ben niet echt geobserdeert, hoewel ik wel veel posters heb XD

    maar als ik me bij iemand voorstel zeg ik nooit dat ik fan ben van Th XD

    Ik heb maar 3shirts en een topje, en die zijn enkel gekocht om te dragen naar een concert, of naar een show waar ze komen. En soms als al me andere shirts in de was zitten doe ik er eentje aan, oja, dan ben ik echt meteen verliefd. NOT. =,=