• Zak niet af naar Werchter vóór zondagmorgen. Er is een strikt kampeerverbod.
    Er zullen dan ook géén faciliteiten aanwezig zijn om te overnachten, te eten of te drinken. En ook de EHBO-tenten openen pas op zondagochtend. Voor de ingang komen post vatten heeft geen zin en is ook niet nodig. De ruimte voor het podium wordt niet afgesloten en is zo ruim dat er plaats genoeg is voor alle fans om vooraan te staan.
    bron: de site van werchter boutique
    Het is maar dat je het even weet.. Ik weet niet of er gecontroleerd wordt door politie ofzo..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Maar
    Bij Nijmegen zeiden ze dat ook dat dat er was en dan waren er al mensen gaan kamperen van maandag ervoor dus...


    Ik heb dat sowieso niet voor ze over >.< Ik slaap toch liever in mijn eigen bedje ^^


    Bored.

    Njah ik ga nu ook daar niet slapen ><

    Ik ga slapen bij familie van me die er super dichtbij wonen zodat we niet superlang moeten rijden.

    Jaah ik woon wel in België maar woon er toch wel een stukje rijden van ><

    khb gehoord da er wel politie bewaking is ma weet het ni zeker


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    khb gehoord da er wel politie bewaking is ma weet het ni zeker

    Lijkt me heel sterk als het er niet zal zijn. Sommige meiden die daar gaan liggen zijn serieus facking jong.


    Bored.

    Ma da is stom,
    ge moogt er ni slape dus kei veel gaan verderop in een wei slape..
    en dan moette ook zondag ochtend vertrekke en da ge in u bed slaapt vertrekt ge ook zondag ochtend dus da heeft echt geen nut xD

    ik las in de joepie dat je meet & greet kon winnen, en dat het geen zin heeft om te kampere...er stond dat alle th fans vooraan mochten gaan staan,, en er is een soort van actie ofzoiets :l

    maar vind het eigenlijn nog steeds niet eerlijk dat th fans vanvoor moge staan :P maar goed.. ik ga toch niet x']

    Er is buiten het bellenblazen ook nog een andere actie!!

    nl.netlog.com/TTHactie

    Daar lees je alles van de andere actie


    Only losers can act the way you do

    Jaa dat zeiden ze 14 juni ook en dan waren er ook gewoon toiletten en mochten we blijven/achter de witte hekken =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]