• Hallo mensen,
    ik ben dus iemand die heel erg onzeker is over zichzelf, en ik heb vaak een beeld van hoe ik eruit wil gaan zien. Drop hier je zelfbeeld, en je toekomstig zelfbeeld.

    Zelfbeeld
    Ik heb een negatief zelfbeeld, maar dat schijnt bij mijn sterrebeeld te horen.. Ik vind mezelf te dik, ik vind mezelf soms niet knap en ik heb teveel puistjes. mijn haar is te gewoontjes en ik heb dikke bovenbenen! Ik word nooit bruin, alleen maar rood. ik heb wel vrienden en het is altijd heel gezellig op school, ik maak me wel zorgen over wat anderen van mij denken. Ik ben best gelukkig, behalve als ik er over na ga denken.

    Toekomst
    Ik ga mijn haar zwart verven en langer laten groeien, niet permanent maar gewoon spoeling. Ik wil net zo dun zijn als Kiki Kannibal en ik laat als ik zo dun ben en als mijn haar en kleren erbij passen Heuppiercings zetten. Ik wil leren skateboarden en ik wil een tongpiercing laten zetten, misschien ook een gewone navelpiercing. Ik wil meer naar Festivals en concerten. Voor de zomer moet ik een effen bikini hebben, geel of groen en een misschien een zwarte shorts, gewoon hotpants voor overdag. In de winter Skinny Jeans of Bootcut met een hempje en vestje.


    Dit was ook een beetje om alles uit mijn hoofd weg te typen. Ik wil graag jullie dingen ook horen.

    'Xxx..


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Welk sterrenbeeld ben je dan?


    I recycle my thoughts.

    OK niemand -.-'
    dan denk je ergens mee te komen..


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Welk sterrenbeeld ben je dan?


    Leeuw..


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Hm, ik dacht dat je misschien hetzelfde sterrenbeeld als mij had omdat ik mezelf een beetje in jou kan ontdekken?
    Ik ben weegschaal.


    I recycle my thoughts.

    NU
    Ik ben een zelfverzekert iemand, en ik zie mezelf eigenlijk wel graag, alleen dat ik zo'n 10 kilo wil vermageren, maar das even terzijde. verder ben ik iemand die altijd zijn beloftes houdt en zeer behulpzaam is

    Later
    Ik wil eigenlijk wel een echte klasse vrouw zijn, ik bedoel dus, mooi, duur gekleed, en ik wil graag men eigen multinational bedrijf runnen xD helaas pindakaas, zal dat niet gebeuren, maar toch, je moet in je dromen geloven. en Later wil ik zeker niet trouwen, en ik wil ook geen kinderen, of wel kinderen xD maar niet zwanger zijn -_-' (vaag) en ik wil eigenlijk gewoon rijk worden Heel rijk xD

    Muhahaha xD zo dom eigenlijk maar das wat ik wil

    (...)

    Leeuw..


    Uh!? Ik ben ook Leeuw; en ik herken me echt in jou.. dan toch in je gedachten van je slechte zelfbeeld; dat heb ik ook echt helemaal!


    Tanya is de beste.

    nu: ik heb teveel sproeten :')
    later: aleen mijn extensions ontbreken nog Ö

    (...)

    Leeuw..


    he ik ben ook leeuw!

    Nu:
    Nja ilk doe nogal graag zot en belachelijk, daar heb ik allemaal eigenlijk geen probleem mee xD
    op school heel stil, voor de rest kan ik mn mond neit houden xD
    mn haar is gwn mr wil het niet korter anders is het zoals mn tweelingzus.
    Ik doe ovr alles ook heel vrolijk, wnt al sik dat niet doe, dn nja zit ik met alles in enzo

    En toekomst beeld:
    sorry dat heb ik niet, ik weet niet wat ik later wl zijn ofoz, daarom juist vraag ik mij al af of i kwel een toekomst heb Ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben ook leeuw (A) en ik heb ook zo'n zelfbeeld..

    Nu
    Ik vind alles goed, alleen mag ik wel wat afvallen xD Maar boeit me niet (A) Kweet eigenlijk niks (puh)
    Toekomst
    Ik wil gewoon een Happy family worden :) Een leuke man, miss kinderen. Gewoontjes _O_


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Leeuw..

    Ik ben ook leeuw..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik bven geen leeu en heb ook zo'n zelfbeeld x'D Ik ben Tweeling, ligt er wel dicht bij, niet??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    NU:
    Onzeker iemand, die niet veel durf te zeggen int echt, een meisje zonder vriendinnen en zelfvertrouwen en zich zelf nooit oud ziet worden.

    Later:
    Verf ik mn haar zwart,neem ik blauwe exstainsions(of hoe je het schrijf) neem ik een lippiercing, word ik zelfverzekerder en sla ik mn moeder kapot.

    Maaar ik dacht dat een leeuw altijd een type was die graag in het middelpunt staat enzo..


    Pictures fade away, but memories are forever