• Ja, ik had dit topic al eerder willen maken, maar toen had ik wat te doen, en nu verveel ik me, dus ga ik even een spreek geven aan alle hopeloze, op Bill, Tom, Gustav of Georg verliefde gevalletjes, en de ego's die de jongens GEEN vriendin kunnen gunnen.

    Ik hoor dus steeds vaker: "Ooh, ik ben smoor verlieft op Bill" enzo. Maar wat is dat nou voor 'n gelul. Tell me, hoe kan je verlieft zijn op iemand die je niet eens persoonlijk kent? Niet dus. Please, geloof me, ga niet denken dat de jongens ook werkelijk zo zijn als in intervieuws en tv programma's. Misschien kan je het wel helemaal niet met ze vinden ofzo, en dan ga jij voor een paar gefotoshopte zoen foto's van een van de jongens zitten janken. Ik vind dat je niet verlieft op iemand kan zijn als je die gene niet persoonlijk kent, ik vind dat dat pas kan als je iemand recht in de ogen hebt gekeken zonder gillende fans om je heen.
    En dan ook die wijfen die de jongens niets gunnen.Bijv. Er gaat een gerucht rond dat Bill een vriendin heeft. Meteen staan alle forums er vol mee, zijn er kinderen die samen een potje gaan lopen janken en hopen dat het niet waar is. Het zou toch hardstikke mooi zijn als ze een vriendin zouden hebben? Gun hun ook eens wat, en denk niet alleenmaar aan jezelf! Bij elke zoenfoto is er wel paniek. Mensen huilen al als ze die foto één blik gegunt hebben. STUPID! Bij vele foto's en filmpjes kan je ook gewoon letterlijk zien dat hij gefotoshopt is, maar de fans kijken niet langer dan hun neus lang is, en lopen meteen te roepen dat hun leven voorbij is als het waar is enzo.
    Gunnen sommige hier de jongens dan helemaal niets? Vat dit btw niet heel verkeerd op, want ik wil jullie gewoon een gebroken hart besparen, door jullie na te laten denken over dat jullie helemaal niet verlieft op ze zijn, en dat er nog genoeg andere leuke jongens op deze aardkloot rond lopen.

    Julia heeft gesproken. Amen

    je kunt zeker verliefd op ze zijn,,
    ben ik zelf ook, niet iedereen is het zelfde!!!
    ben je nou th fan of haters ?:S:S:S
    Omdat ik niet verliefd op ze ben ben ik nog geen hater hoor.

    Ik draag nooit kleren van Th XD ik heb eigenlijk enkel posters van hun Maar ik ben niet echt geobserdeert, hoewel ik wel veel posters heb XD

    maar als ik me bij iemand voorstel zeg ik nooit dat ik fan ben van Th XD

    Ik heb maar 3shirts en een topje, en die zijn enkel gekocht om te dragen naar een concert, of naar een show waar ze komen. En soms als al me andere shirts in de was zitten doe ik er eentje aan, oja, dan ben ik echt meteen verliefd. NOT. =,=

    Nja, ik zou da nie dragen misschien nog voor naar de zee te gaan, maa rnie voor naar een concert iedereen heeft daar hetzelfde aan, maar natuurlijk, er zijn ook zoveel mensen die kleren dragen van Metellica, Nirvana, .. dus waarom geen th xd

    en je loopt zelf ook met een Bill shirt rond,,
    zeg nou eerlijk vind je Bill niet meer dan sexy ?
    Wtf, ik loop met een shirt van de hele band. U_U Oja, en nee, ik ben niet verlieft op Bill, zo hopeloos ben ik niet. Enneh, dast ik een shirt ervan draag wilt nog niet zeggen dat ik verliefd op ze ben. x_x

    nee idd.. ga jij dan lopen met een t-shirt met je vriendje erop?


    Je moet worden wie je bent.

    Ik draag nooit kleren van Th XD ik heb eigenlijk enkel posters van hun Maar ik ben niet echt geobserdeert, hoewel ik wel veel posters heb XD

    maar als ik me bij iemand voorstel zeg ik nooit dat ik fan ben van Th XD

    Ik heb maar 3shirts en een topje, en die zijn enkel gekocht om te dragen naar een concert, of naar een show waar ze komen. En soms als al me andere shirts in de was zitten doe ik er eentje aan, oja, dan ben ik echt meteen verliefd. NOT. =,=

    Nja, ik zou da nie dragen misschien nog voor naar de zee te gaan, maa rnie voor naar een concert iedereen heeft daar hetzelfde aan, maar natuurlijk, er zijn ook zoveel mensen die kleren dragen van Metellica, Nirvana, .. dus waarom geen th xd
    Precies! Metallica vind ik nogwel de beste band, en heb ik de meeste shirts, buttons enzo van, maar ik ben niet verliefd op ze...

    en je loopt zelf ook met een Bill shirt rond,,
    zeg nou eerlijk vind je Bill niet meer dan sexy ?
    Wtf, ik loop met een shirt van de hele band. U_U Oja, en nee, ik ben niet verlieft op Bill, zo hopeloos ben ik niet. Enneh, dast ik een shirt ervan draag wilt nog niet zeggen dat ik verliefd op ze ben. x_x

    nee idd.. ga jij dan lopen met een t-shirt met je vriendje erop?
    Die is goed! XDD

    Ik draag nooit kleren van Th XD ik heb eigenlijk enkel posters van hun Maar ik ben niet echt geobserdeert, hoewel ik wel veel posters heb XD

    maar als ik me bij iemand voorstel zeg ik nooit dat ik fan ben van Th XD

    Ik heb maar 3shirts en een topje, en die zijn enkel gekocht om te dragen naar een concert, of naar een show waar ze komen. En soms als al me andere shirts in de was zitten doe ik er eentje aan, oja, dan ben ik echt meteen verliefd. NOT. =,=

    Nja, ik zou da nie dragen misschien nog voor naar de zee te gaan, maa rnie voor naar een concert iedereen heeft daar hetzelfde aan, maar natuurlijk, er zijn ook zoveel mensen die kleren dragen van Metellica, Nirvana, .. dus waarom geen th xd
    Precies! Metallica vind ik nogwel de beste band, en heb ik de meeste shirts, buttons enzo van, maar ik ben niet verliefd op ze...


    Hmm ik vind metallica nie zo goed XD ik kan hun naam zelf nie deftig spellen, maja XD kzou misschien toch nog een t-shirt van hun dragen als ik naar graspop zou gaan XD zodat ik er niet bijloop als een echte nerd XD

    Ik draag nooit kleren van Th XD ik heb eigenlijk enkel posters van hun Maar ik ben niet echt geobserdeert, hoewel ik wel veel posters heb XD

    maar als ik me bij iemand voorstel zeg ik nooit dat ik fan ben van Th XD

    Ik heb maar 3shirts en een topje, en die zijn enkel gekocht om te dragen naar een concert, of naar een show waar ze komen. En soms als al me andere shirts in de was zitten doe ik er eentje aan, oja, dan ben ik echt meteen verliefd. NOT. =,=

    Nja, ik zou da nie dragen misschien nog voor naar de zee te gaan, maa rnie voor naar een concert iedereen heeft daar hetzelfde aan, maar natuurlijk, er zijn ook zoveel mensen die kleren dragen van Metellica, Nirvana, .. dus waarom geen th xd
    Precies! Metallica vind ik nogwel de beste band, en heb ik de meeste shirts, buttons enzo van, maar ik ben niet verliefd op ze...


    Hmm ik vind metallica nie zo goed XD ik kan hun naam zelf nie deftig spellen, maja XD kzou misschien toch nog een t-shirt van hun dragen als ik naar graspop zou gaan XD zodat ik er niet bijloop als een echte nerd XD
    XD

    Aan de andere kant is het ookwel zielig voor de meisjes die de verliefdheid al te pakken hebben, en er niets meer aan kunnen doen enzo, maarja... uh.. ik vind dan dat het toch een beetje je eigenschuld is. Een beetje boel dan.

    Aan de andere kant is het ookwel zielig voor de meisjes die de verliefdheid al te pakken hebben, en er niets meer aan kunnen doen enzo, maarja... uh.. ik vind dan dat het toch een beetje je eigenschuld is. Een beetje boel dan.

    dat is niet helemaal waar verliefd zijn kun je niet veel aan doen.. je moet je je er alleen niet helemaal gek van maken...


    Je moet worden wie je bent.

    Aan de andere kant is het ookwel zielig voor de meisjes die de verliefdheid al te pakken hebben, en er niets meer aan kunnen doen enzo, maarja... uh.. ik vind dan dat het toch een beetje je eigenschuld is. Een beetje boel dan.

    dat is niet helemaal waar verliefd zijn kun je niet veel aan doen.. je moet je je er alleen niet helemaal gek van maken...
    Ach, weetje? Ik hou op met zeuren want de échte verliefde onder ons komen er denk ik toch niet van af. =,=

    En alweer ben ik het met julia eens. ;hihi


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    En alweer ben ik het met julia eens. ;hihi
    Ik mag jou wel.:'D

    Ik snap je punt helemaal, maarre.. I used to be one of them. Het is idd raar als je er zo over nadenkt, maar als je eenmaal verliefd bent op iemand ookal is het misschien 'nep', dan kom je er heel moeilijk vanaf.
    Het is ook fijn om verliefd te zijn en daarover te fantaseren, toch? Die meisjes worden daar gewoon gelukkig van. Ik heb er geen problemen mee.


    helemaal mee eens, en ik laat me niet in de weg staan:O

    En alweer ben ik het met julia eens. ;hihi
    Ik mag jou wel.:'D

    Heel stiekem wist ik dat al, julia. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik snap het. Je kan er over dromen enzo maar je moet wel beseffen dat het nooit écht gebeurt.

    En ja, natuurlijk krijgen ze ooit een vriendin en dat gaat idd voor heel wat mensen een grote klap zijn denk ik. Ik geef je gelijk. Het is goed dat je het probeert maar ik vrees dat het niet zoveel helpt ^^


    I did not hit you. I just high-fived your face.