• Ja, ik had dit topic al eerder willen maken, maar toen had ik wat te doen, en nu verveel ik me, dus ga ik even een spreek geven aan alle hopeloze, op Bill, Tom, Gustav of Georg verliefde gevalletjes, en de ego's die de jongens GEEN vriendin kunnen gunnen.

    Ik hoor dus steeds vaker: "Ooh, ik ben smoor verlieft op Bill" enzo. Maar wat is dat nou voor 'n gelul. Tell me, hoe kan je verlieft zijn op iemand die je niet eens persoonlijk kent? Niet dus. Please, geloof me, ga niet denken dat de jongens ook werkelijk zo zijn als in intervieuws en tv programma's. Misschien kan je het wel helemaal niet met ze vinden ofzo, en dan ga jij voor een paar gefotoshopte zoen foto's van een van de jongens zitten janken. Ik vind dat je niet verlieft op iemand kan zijn als je die gene niet persoonlijk kent, ik vind dat dat pas kan als je iemand recht in de ogen hebt gekeken zonder gillende fans om je heen.
    En dan ook die wijfen die de jongens niets gunnen.Bijv. Er gaat een gerucht rond dat Bill een vriendin heeft. Meteen staan alle forums er vol mee, zijn er kinderen die samen een potje gaan lopen janken en hopen dat het niet waar is. Het zou toch hardstikke mooi zijn als ze een vriendin zouden hebben? Gun hun ook eens wat, en denk niet alleenmaar aan jezelf! Bij elke zoenfoto is er wel paniek. Mensen huilen al als ze die foto één blik gegunt hebben. STUPID! Bij vele foto's en filmpjes kan je ook gewoon letterlijk zien dat hij gefotoshopt is, maar de fans kijken niet langer dan hun neus lang is, en lopen meteen te roepen dat hun leven voorbij is als het waar is enzo.
    Gunnen sommige hier de jongens dan helemaal niets? Vat dit btw niet heel verkeerd op, want ik wil jullie gewoon een gebroken hart besparen, door jullie na te laten denken over dat jullie helemaal niet verlieft op ze zijn, en dat er nog genoeg andere leuke jongens op deze aardkloot rond lopen.

    Julia heeft gesproken. Amen

    prachtig gesproken kind. (':
    ben het er helemaal mee eens. =D
    die jongens verdienen het om gelukkig te worden. ^__^
    x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    prachtig gesproken kind. (':
    ben het er helemaal mee eens. =D
    die jongens verdienen het om gelukkig te worden. ^__^
    x

    ;proud;

    Ik ben het ook met je eens.. Ik vind Gustav ook tres hot, maar echt Verliefd-verliefd ben ik niet.. En ik zal het wel jammer vinden als ze iemand hebben.. Maar het geveol van blij-zijn-voor-hem is dan toch groter.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik snap je punt helemaal, maarre.. I used to be one of them. Het is idd raar als je er zo over nadenkt, maar als je eenmaal verliefd bent op iemand ookal is het misschien 'nep', dan kom je er heel moeilijk vanaf.
    Het is ook fijn om verliefd te zijn en daarover te fantaseren, toch? Die meisjes worden daar gewoon gelukkig van. Ik heb er geen problemen mee.


    I clicked my heels and wished for you.

    ik vind dat je helemaal gelijk hebt! meer heb ik niet te zeggen...


    Je moet worden wie je bent.

    Ik snap je punt helemaal, maarre.. I used to be one of them. Het is idd raar als je er zo over nadenkt, maar als je eenmaal verliefd bent op iemand ookal is het misschien 'nep', dan kom je er heel moeilijk vanaf.
    Het is ook fijn om verliefd te zijn en daarover te fantaseren, toch? Die meisjes worden daar gewoon gelukkig van. Ik heb er geen problemen mee.
    Die meisjes worden er even gelukkig van, maar je kan niet verwachten dat de jongens van TH áltijd single blijven... En als de dag dan aanbreekt waarop een van de bandleden van TH een vriendin heeft, storten heel veel meisjes in een keer in, en daar probeer ik dus vele voor te 'beschermen' dat dat bij hun dus niet zo hard aan komt.

    Ja, Julia, egotrippertje van me, je hebt gelijk.
    Maar ik vind dat je wel verliefd op ze kan worden. Want je kan verliefd worden op iemands innerlijk. (Ook al ken je diegene niet. Jij hebt een beeld van diegene in je hoofd.) Maar ook op z'n uiterlijk!

    1 Word : AGREED!!

    Komaan echt waar

    Ik zeg dat ook altyd als ik mense hoor dat zeggen van : I love Bill!! enzoo

    Dan zeg ik hetzelfde als jou ;)

    xxx

    Ja, Julia, egotrippertje van me, je hebt gelijk.
    Maar ik vind dat je wel verliefd op ze kan worden. Want je kan verliefd worden op iemands innerlijk. (Ook al ken je diegene niet. Jij hebt een beeld van diegene in je hoofd.) Maar ook op z'n uiterlijk!
    Ik vind uiterlijk niet het belangrijkst, en het is sowieso dom om op een beroemt iemand verlieft te worden, die alle meisjes die hij wilt kan krijgen. Dan vraag je gewoon om een gebroken hart.

    Ik snap je punt helemaal, maarre.. I used to be one of them. Het is idd raar als je er zo over nadenkt, maar als je eenmaal verliefd bent op iemand ookal is het misschien 'nep', dan kom je er heel moeilijk vanaf.
    Het is ook fijn om verliefd te zijn en daarover te fantaseren, toch? Die meisjes worden daar gewoon gelukkig van. Ik heb er geen problemen mee.


    ja dat vind ik ook.. dat heb ik ook en dat moet ook gewoon kunnen.. vind ik, maar het gaat toch meer om het niet gunnen van een leuke vriendin. als hun gelukkig zijn is het goed toch? (natuurlijk moet je zelf ook gelukkig zijn, maar dan moet je niet denken dat jij de gene bent die met een van de jongens gaat trouwen..)
    xxik vind mezelf vaagxx


    Je moet worden wie je bent.

    Ja, oke, dat is waar. Maar ik had het nu niet over TH. Ik had het gewoon over; het algemeen.

    Ja, Julia, egotrippertje van me, je hebt gelijk.
    Maar ik vind dat je wel verliefd op ze kan worden. Want je kan verliefd worden op iemands innerlijk. (Ook al ken je diegene niet. Jij hebt een beeld van diegene in je hoofd.) Maar ook op z'n uiterlijk!
    Ik vind uiterlijk niet het belangrijkst, en het is sowieso dom om op een beroemt iemand verlieft te worden, die alle meisjes die hij wilt kan krijgen. Dan vraag je gewoon om een gebroken hart.


    dat kun je wel zeggen maar iedereen doet het toch gewoon dat is bij elke beroemtheid zo dus ja.. en dan volgt een gebroken hart en dan word je nooit meer verliefd op een beroemdheid...


    Je moet worden wie je bent.

    Uhu, Je hebt wel gelijk

    maar Tokio hotel is voor velen gewoon een fase, BIJNA alle fans zijn wel verliefd op 1 van de 4 -_- wat op zich wel zwak is om op een Foto verliefd te worden, want je weet toch dat de kans heel klein is dat je ze ontmoet, Dat ze je zien staan, en dat jij ze wel leuk zou vinden

    ik vind ook dat ze alle 4 geluk verdienen op ieder vlak, dus ook in de liefde ;)

    Ja, oke, dat is waar. Maar ik had het nu niet over TH. Ik had het gewoon over; het algemeen.

    Oke, maar alsnog vind ik dat het niet alleen om het uiterlijk gaat.

    MAAR nog even toevoegen XD
    de meisjes die verliefd zijn op Bill tom Gustav of Georg moeten zelf beseffen wat ze zichzelf aandoen, en ik denk niet dat de jongens het erg vinden ..

    Verliefd zijn mag, maar je moet de gevolgen achteraf dragen :)