• Ik moet tegen donderdag een zelfverzonnen/geschreven sprookje inleveren voor Nederlands. En ik heb nog niets. Iemand ideen?


    *He's the one.

    Euh, over een prinses en die haar vader, de koning dus, is oorlog aan het voeren tegen een ander land, maar de prinses wordt verliefd op de zoon, en samen proberen ze de oorlog te stoppen
    Ofzo ><
    I dunno, ben er ook niet goed in ;D

    uhhm.... over een prinses die opgesloten word ofzo...xD...ik ben daar niet zo goed in....
    maja...veel suc6 he!
    xx

    Vampiers.


    No growth of the heart is ever a waste

    MIJ :]
    nhee, ik weet het niet.. x']
    Zal voor jhe denken ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ofer een, prinses die, ene kikker kust, daar komt een prins uit. en daar MOET ze mee trouwen, maar die prins lijkt hartstike gay te zijn ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Euhm, over een lieveheersbeestje, een baby elandje (hebben we al moeten doen^^ ), euhm, levende tuinspullen en op een dag is er brand in het huis van hun eigenaars en ze blussen die samen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ghehehe mm mss doe ik wel iets met dat vampiers gedoe,, donderdag is vet dicht bij en ik heb zvene testen tegen de week en dan ehb ik vrijdag nog vrij, hoezo kindermishandeling.><


    *He's the one.

    ofer een, prinses die, ene kikker kust, daar komt een prins uit. en daar MOET ze mee trouwen, maar die prins lijkt hartstike gay te zijn ;o

    Whaha xD da zou fun zijn


    Your Butt is Mine!

    Over een arm meisje, dat smoor verliefd wordt op de rijkte jongen van de stad.Maar hij ziet haar niet staan, hij maakt haar belachelijk enz. en de enige persoon die aardig doet is haar beste vriend en dan ontdekt ze dat hij eigenlijk de ware voor haar is en dan trouwen ze ofzo.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Whaha xD da zou fun zijn

    Oeww, en dan trouwt, die Prins, met de broer van die prinses!! e dan moet die prinses maar een andere kiker zoenen.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Oeww, en dan trouwt, die Prins, met de broer van die prinses!! e dan moet die prinses maar een andere kiker zoenen.. x']

    Jaaaa like dit is perfect ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Jaaaa like dit is perfect ^^

    Ze maakt tog al iets ofer, een Vmpier ><
    Like, dan ga ik er zelf maar een verhaaltje van maken :]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik weet het nog niet, mss doe ik wel een mix ofzo x'D


    *He's the one.

    [Hoe het weer onstond]

    Heel lang geleden was er eens een prinses uit een koninkrijk in de wolken. En die prinses keek elke ochtend vanuit haar slaapkamerraam naar de aarde. Tot ze daar een prins zag. Ze werd moorverliefd op de jongen, maar diezag haar niet. Ze probeerde zijn aandacht te trekken door zachtje sneeuwblaadjes naar beneden te gooien. maar de jongen vluchtte er alleen maar voor weg. Dan riep ze hem. haar adem blies pannen van de huizen af. Maar haar prins kwam niet. Ze werd boos en brulde. een donderend geluid dat iedereen de stuipen op het lijf joeg. Maar de prins kwam niet naar buiten. Daar werd ze zo verdrietig van dat ze huilde. Een hele stortvloed. Tot ze heel tranen meer over had. En toen was hij daar opeens. Haar prins. En ze lachte to hard dat het licht op haar tanedn weerkaatste. De jongen keek op en zag haar. Hij hield van haar en noemde haar de zon.
    Ofzoo xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik weet het nog niet, mss doe ik wel een mix ofzo x'D

    Oeww jha!! Ik weet het :]
    Een prinse, kus een kikker, Komt prins uit, Prins is Vampier.. Word opslag verlieft, op de broer van het prinseje, maar moet. met haar trouwen, dus vermoord hij haar. en trouwt nog lang en gelukkig met haar broer!! Thadha!! :]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''