• Er komen hier net een aantal (Waarschijnlijk dronken/stonede) mensen langs:
    WUHAHAHAHAAA
    I'm the bad guy!
    MUWAHAHAHA
    HAAAHAHAHAH
    HAAAAAAAAHHAHAHA
    MUWAHAHAHAA
    EVIL!
    MUWAHAHAHA
    En dat tot ze de straat uit zijn :')
    Wat is het toch geweldig om vlak bij de stad te wonen. Er komen altijd wel grappige dronken mensen langs x)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    WHAHAHA sta je buiten? O.O

    whahha


    Omg ik wil da ook meemaken xD

    bij mij gebeurt er nooit iets leuks..

    Stomme straat...

    Wie wilt er met mij ruilen?Ik in jou huis en jij in mijn huis?En het is een koopje je krijgt mijn o zo leuke moeder erbij xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Fun xD
    ik haat zatte mensen


    Your Butt is Mine!

    bij mij komen er ook altijd dronken mensen langs... (jah ik woon ook in de stad) maar die doen nooit zow grappig, die schelden elkaar verrot en iedereen die ze tegenkomen en ze vechten alleen maar >.<


    dream, dare, fly!

    Lowl. Vet grappig xD Ik was laatst aangeschote xd nou ik had me een lol xD

    Srry dat ik dit nu vraag maar wat zijn jullie nou aan het doen??

    en zijn jullie ook melig ? xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    lolzz x"D


    And love's heart is death for me and my poison girl

    :')


    A. ikmisje.

    Lol, doet me denken aan de tijd dat we op vakantie gingen in Zwitserland. 'k was toen twaalf jaar en samen met mijn tweelingzus, 2 broers en ouders gewoon op andel in de stad.
    Begonnen ineens zo van die stoned mensen in het Italiaans te vragen hoe ik heette. Ik dat natuurlijk verstaan :Y) omdat ja, mijn moeder kan Italiaans en daarvan wist ik zo'n paar woordjes italiaans.
    En ik me lekker voor de domme houden aangezien ik wist dat die stoned waren en gewoon gedaan of ik ze niet verstond. ^^

    Maar lol, grappige mensen zijn meestal wel zat!
    oké, weet je dat is de tweede keer dat ik zoiets zeg en 'k bedoel het altijd omgekeerd o.O
    Zatte mensen zijn meestal wel grappig^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ja dat had ik vrijdag avond ook.

    zo van ;

    YEAH! VRIJDAG AVOND! LALALALALA!
    En iedereen lachen en alles, ik zat rustig achter de computer,komen hun langs :')

    ;o bij mij gebeurt dit vaak. Alleen niet zo. Ze roepen wel eens van die rare dingen. Ma zoiets als EVIL heb ik nog niet gehoord. ;D 'ik woon namelijk in de straat van een fuifzaal'


    It even took me by surprise

    FrannieLETO schreef:
    lolzz x"D


    /

    TomFuckkrR schreef:
    ;o bij mij gebeurt dit vaak. Alleen niet zo. Ze roepen wel eens van die rare dingen. Ma zoiets als EVIL heb ik nog niet gehoord. ;D 'ik woon namelijk in de straat van een fuifzaal'
    Heb je dan nooit last van geluidsoverlast ofzo? x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    x'D gebeurd in onze straat hier ook er was zelfs eens iemand midden op de straat gaan lopen was egt supergrappig

    IcePrincessX schreef:
    x'D gebeurd in onze straat hier ook er was zelfs eens iemand midden op de straat gaan lopen was egt supergrappig

    Je hoeft niet zat te zijn om midden op de straat te lopen hoor.. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.