• Ik moet tegen donderdag een zelfverzonnen/geschreven sprookje inleveren voor Nederlands. En ik heb nog niets. Iemand ideen?


    *He's the one.

    over 2 meisjes de ene is een prinses en de ander is een arm meisje dat de hele dag moet werken
    op een dag komen ze elkaar tegen en mag dat arme meisje mee naar het paleis. het arme meisje vind dat de prinses een heel makkelijk leven lijdt, maar de prinses vind van niet want ze moet allemaal dingen doen die ze zelf niet wil. de volgende dag gaat de prinses mee naar hget hutje in de bergen waar dat arme meisje woont. de prinsese vindt dat juist zij een makkelijk leven lijdt omdat ze mag doen wat ze wilt. de 2 meisjes ruilen voor 1 dag met elkaars leven en bijde zien ze dat ze allebij geen gemakkelijk leven lijden maar de prinses moest die dag op een soort vakantie ofsow maar ze moeten terug ruilen. de familie van het arme meisje komt erachter dat zij niet hun zus en dochter is en helpt haar haar plaats weer teug te krijgen op de troon. terwijl ze dat doen word de prinses smoor op de grote broer van dat arme kindje terwijl de koning en konining en dat arme meisje op die vakantie een prins ontmoette. de koning en konining wilde dat hij met hun dochter gaat trouwen het meisje wordt ook verlieft op die jongen maar hij moet met een prinses trouwen...
    en nu weet ik ff niets meer
    zoiets miss


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Man ik krijg ook altijd zo van die opdrachten é ><


    *He's the one.