• Nou, kijk, het zit dus zo. Ik ben erg goed in talen enzo. Ik heb echt zo'n talenknobbel. Alleen ik denk dus dat alle beroepen die je met talen kan gaan doen saai zijn.. Of iig de beroepen waarvan ik weet dat ze bestaan. Mijn vraag was;
    Weten jullie nog beroepen die je kunt gaan doen met talen of iets in die richting? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uumm..Je natuurlijk altijd songteksten, films, verhalen vertalen (A) als je het goed doet is het zeker money money ^-^
    Dan heb je ook nog een Stewardess <33
    uuh of zo'n iemand dat mensen rondleid in verschillende landen [dan kan je later veeel reizen ><]


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Heb ik ook. Mijn talen zijn allemaal heel goed en ik scoor er ook goed op. Mijn talenknobbel is dus ook echt groot enzoo.
    Maar, ik wil later eigenlijk meer in de richting gaan van journaliste. Maybe is dat ook iets voor jou? Als je dan naar andere landen moet of je moet een bekende buitenlandse groep interviewen kan je met je talen veel doen hoor. Anders iets in de richting van tolk ofsoo?

    euh..
    met.. euh.. evenementen organisatie moet je meerdere talen kunnen.. x'D heheheh.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Word reisleidster ;d
    Met zo'n talenknobbel is dat wel handig x]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Tolk
    en zie hierbove.. ?


    We can only learn to love by loving.

    uhm... weet ik niet...srry...:$

    Toeristengids of zo? (:
    of Stewardes :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga tolk worden, hoe ik dat ge doen I don't know, maar talen is het enigste wat ik graag doe, ook al suck ik in Frans en nederlands, mijn engels en Duits zijn redelijk x'D


    *He's the one.

    Mijn beste vak op school is Engels maar ik kan beter de accenten heel goed dolen. Bijvoorbeld het accent van een Marokkaan in Nederland en ik kan Vlaams praten maar dat haat ik want ik mag die taal niet xd,sorry mensen.

    Uumm..Je natuurlijk altijd songteksten, films, verhalen vertalen (A) als je het goed doet is het zeker money money ^-^
    Dan heb je ook nog een Stewardess <33
    uuh of zo'n iemand dat mensen rondleid in verschillende landen [dan kan je later veeel reizen ><]

    gidsen?

    Mijn beste vak op school is Engels maar ik kan beter de accenten heel goed dolen. Bijvoorbeld het accent van een Marokkaan in Nederland en ik kan Vlaams praten maar dat haat ik want ik mag die taal niet xd,sorry mensen.

    ik vind hollands spreken best grappig xD

    (...)
    ik vind hollands spreken best grappig xD

    wat is er zo grappig aan? (: hollands is doodnormaal?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    wat is er zo grappig aan? (: hollands is doodnormaal?

    het accent
    als je normaal west-vlaams spreekt
    is ook best wel grappig :p

    Je kunt altijd nog de creatieve kant op.
    Ikzelf ga Nederlandse Taal en Cultuur studeren omdat ik ook goed ben in Letterkunde. Maar wat ik er mee word weet ik nog niet. Misschien taak bij de overheid, uitgever. Who knows? Ik zie dat nog wel :P Je kunt voor dat je een keuze maakt vaak niet eens een beroepsschatting, want meestal verander je van mening in de loop van je studiejaren.

    Oeh, goed topic! Ik heb precies hetzelfde x'D
    Ik ben ook heel erg op zoek naar wat je er allemaal mee kunt doen, maar daar is volgens mij niet heel veel keus in.
    Mij lijkt (internationaal) recht erg leuk en anders psychologie. Misschien ook iets voor jou?


    I clicked my heels and wished for you.