• Ja, heel veel mensen vinden clowns eng, (ik ookxD) terwijl die dingen grappig moeten zijn, waarom eigenlijk O.o?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik niet, alleen van de clowns in horrorfilms

    Je weet nooit wie achter het masker zich verschuilt houdt O_O

    Je weet nooit wie achter het masker zich verschuilt houdt O_O

    Ja, maar ik vind die schmink gewoon eng o.O en dat haar.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ze hebben zo'n enge grijns op hun gezicht 0_0


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ja inderdaad.
    En na die film batman met de Joker ben ik nog banger :x
    Al was hij wel kinda cool?

    ik ook niet... snap ook niet waarom mensen ze eng vinden..


    BAM!

    Ik ben niet bang voor clowns.. ik ben bang voor mensen en het donker :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Kind ik heb geen flauw benul =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ze hebben zo'n enge grijns op hun gezicht 0_0

    Ja idd die grijns O.O zouden die geen spierpijn krijgen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    das gwn eng ik moet ni veel vn clowns hebbe


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Ja, maar ik vind die schmink gewoon eng o.O en dat haar.

    Haha, de meeste denken dat ze ons kunnen laten lachen O_O Like, ik zag een kind ooit gillend weg rennen van een clown O_O haha XD Maar ik vind ze niet zo eng, vind poppen enger :$ >_<

    met echte clown kan ik nog een beetje leven, maar het is op het randje, maar die beeldjes ervan zijn gewoon way te eng


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Haha, de meeste denken dat ze ons kunnen laten lachen O_O Like, ik zag een kind ooit gillend weg rennen van een clown O_O haha XD Maar ik vind ze niet zo eng, vind poppen enger :$ >_<

    Clowns zijn goed voor horrorfilms vind ik, aangezien ze ongelofelijk eng zijn

    en ik zit hier nu 3 minuten met een big smile op mn hoofd en ik krijg als spierpijn O.O hoe zou dat met clowns gaan?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik ben niet bang voor clowns, vind de meeste alleen niet grappig. en clowns uit horrorfilms vind ik wel eng :|


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Omda mijn zus zo ooit is een "broodje-aap-verhaal' heeft verteld :S

    Een babysit let op een klein kindje. Als ze het kindje in haar bed gaat leggen ziet ze een beeld van een clown in de kamer staan. Ze belt naar de ouders om te vragen of ze de clown mag verplaatsen omdat ze er schrik voor heeft. De vader antwoord: "Wij hebben helemaal geen beeld van een clown in onze kamer staan."
    De politie komt, en blijkt dat het geen beeld was, maar een échte man verkleed als beeld van een clown.


    ZO eng! Toch? :S


    007