• Bij een steekpartij in het kinderdagverblijf Fabeltjesland in Sint-Gillis, een deelgemeente van Dendermonde, zijn drie mensen gestorven, twee kinderen en een volwassen vrouw. Er zijn ook twaalf gewonden gevallen. De dader is opgepakt.

    Hij zou zich hebben aangeboden onder het mom dat hij iets wou vragen.

    Hij werd daarop binnengelaten en ging naar de baby-afdeling. Daar zou hij met een mes in het wilde weg zijn beginnen te steken. Daarop volgde paniek en chaos.

    Twee kindjes en een vrouwelijk personeelslid van de crèche werden bij de aanval gedood. Een van de medewerksters probeerte verzet te bieden, maar zij raakte gewond.

    Eén kind overleed ter plaatse, het andere
    bezweek later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.

    Er zijn ook twaalf gewonden. Alle gewonde kinderen worden overgebracht naar het Universitair Ziekenhuis van Gent. Zij kregen een groot aantal messteken en hun verwondingen zijn bijzonder ernstig, maar ze verkeren niet in levensgevaar.

    De dader is na de feiten per fiets op de vlucht geslagen. Er werd een nationaal politiealarm afgekondigd en de politiehelikopter werd ook ingezet. De dader kon uiteindelijk worden opgepakt in Lebbeke, een naburige gemeente.


    Kom op ! Normaal kun je het niet noemen , het verrasste me dat dit nog neit vermeldt is op het forum. Ik was gewoon in schock toen ik het hoorde. Die gek heeft gewoon een 2 kleine kindjes vermoord. Toen ie werd opgepakt vonden ze gewoon een bijl in zijn rugzak en nog 2 adressen van andere kinderdagverblijven waar hij ook zou toeslaan.

    Nu zit hij dus in het politie kantoor en lacht ie maar. Nu is ie zelfs in hongerstaking .. sorry hoor maar voor mij mag ie , ik zou hem gewoon stilletjes laten doodgaan , zo'n mensen verdienen geen 2de kans


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Is wel al vermeld, denk ik.
    &jaa'
    die gast is gestoord.

    ik vind dat ze al z'n vingernagels één voor één moeten uittrekken, en hem na al die pijn elektrice stoel geven

    zonder sponsje, dan duurd het lekker veel langer

    Het was wel al vermeld, verschillende keren zelfs. Waar het heen gaat met deze wereld? De verkeerde kant op. Maar dat roep ik al bijna 15 jaar, maar er is niemand die naar mij luistert. Ze komen er allemaal nog wel achter, geloof me maar..


    Wie du mir, so ich dir.

    dit roep ik al zolang ik oud genoeg was om erover na te denken --'
    het meest haat ik nog dat niemand respect voor elkaar heeft, al die zogenaamd stoere "mocro's" "hoppers" & al sie shit die erbij willen horen door mensen pijn te doen lichamelijk of geestelijk..
    het slaat nergens op, want doen die ouders?
    ik krijg dan zown zin op ze keihard in het gezicht te roepen dat ze hun kind moeten opveoden.
    en als ze dat niet kunnen gaan ze maar naar een plek waar ze verzorgd worden totdat ze gewoon normaal zijn..

    het is gewoon niet veilig, door al die rare ideeën van mensen..

    ik bedoel de meeste kinderen denken dat je pas naar 6 á 10 harde klappen bewusteloos bent en dan wel weer na 5 min. opstaat.
    wel ik zal je zeggen na één harde klap ben je al dood/ of heb je een zwaarletsel/coma.
    Maar door films en geen realiteits gevoel, worden mensen gewoon dood geslagen OM NIX

    zo even mn hard gelucht (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hier is al een topic over [/slotje]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg