• AMSTERDAM - Het openbaar ministerie moet Geert Wilders alsnog vervolgen, zo heeft het Gerechtshof in Amsterdam beslist. Het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland spreekt nu van ’een geweldige dag voor de democratie’.

    Dat zegt de Telegraaf.
    Hier staat meer:
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3054496/__OM_moet_Wilders_alsnog_vervolgen__.html?p=2,1

    Ik vind, dat dat nergens op slaat. Hij heeft in de film, Fitna, alleen maar zijn mening gegeven, en laten zien, wat er kán gebeuren met alle buitenlanders. Hij haat ze echt niet hoor. Als al die buitenlanders/moslims/etc. het niet eens zijn met de mening van Geert Wilders, zoeken ze maar een ander land.

    Sorry als dit verkeerd over komt, maar dit vind ik ervan. Ik ben óók geen racist ofzo hoor.

    Met deze reactie ben ik het helemaal eens:

    Ik zal wel oerdom zijn maar ik begrijp werkelijk niet waarom deze integere politicus vervolgd moet worden.Hij is altijd eerlijk en maakt zich nooit schuldig aan discriminatie,rascisme of wat dan ook. Men WILDE mischien dat deze man van iets beschuldigd kon worden maar een eerdere gang naar de rechter heeft bewezen dat dit niet mogelijk is.Men is in Nederland pas schuldig als men aanzet tot haat jegens anderen.Dhr. Wilders noch zijn medefractieleden hebben zich hier nog nooit schuldig aan gemaakt.


    Nu, jullie mening hierover?

    (...)

    Daar heeft hij helemaal niet de film over gemaakt. Tenminste wat ik zag was een koran, die er werd uitgescheurd en nog meer stomme cartoons over onze profeet. Maar dan spot je gewoon met de Islam. Sorry maar het gaaat er niet zo aan toe, 'bij de moslimlanden' Ik heb respect voor ieder geloof enzo. Maar ik vind het gewoon raar, dat hij juist het Islam moet pakken:S Heeft hij haat of zo?

    Aaaii, dat is nog eens goed gesproken ;)
    x.


    ok

    Iedereen verdient respect, ook die lompe vent *zucht*. Ookal haat ik hem :S


    Ufcurz..

    (...)

    Daar heeft hij helemaal niet de film over gemaakt. Tenminste wat ik zag was een koran, die er werd uitgescheurd en nog meer stomme cartoons over onze profeet. Maar dan spot je gewoon met de Islam. Sorry maar het gaaat er niet zo aan toe, 'bij de moslimlanden' Ik heb respect voor ieder geloof enzo. Maar ik vind het gewoon raar, dat hij juist het Islam moet pakken:S Heeft hij haat of zo?

    Hij heeft hekel en zoekt aandacht.


    So far away..

    (...)

    Daar heeft hij helemaal niet de film over gemaakt. Tenminste wat ik zag was een koran, die er werd uitgescheurd en nog meer stomme cartoons over onze profeet. Maar dan spot je gewoon met de Islam. Sorry maar het gaaat er niet zo aan toe, 'bij de moslimlanden' Ik heb respect voor ieder geloof enzo. Maar ik vind het gewoon raar, dat hij juist het Islam moet pakken:S Heeft hij haat of zo?


    Ik heb ook respect voor ieder geloof, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk dom dat hij de bak in moet omdat hij een film heeft gemaakt die sommige mensen misschien kwetsend of spottend vinden. Wilders uit ook gewoon zijn mening, alleen op een wat hardere manier dan de meeste zouden doen. En ik laat me niet wijsmaken, dat jullie hier nog nooit iemand hebben uitgescholden om z'n geloof of huidskleur.


    giddy up, baby.

    waarom maak je hier een topic over?
    er zijn hier niet alleen On-Gelovige hoor.
    Jij vind dat die, die ene gast gelijk heeft.
    Maar je weet niet eens wat FITNA betekend.
    En die beelden die hij laat zien, gaan gewoon te ver, want (ja ik ga het weer zeggen) zo zijn wij niet.
    ik ga gewoon de waarheid zeggen; Ik mag je niet,door deze topic.

    (...)
    Interessant topic, though. Dit noem ik nu een echt topic.


    Echt he? (A).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    waarom maak je hier een topic over?
    er zijn hier niet alleen On-Gelovige hoor.
    Jij vind dat die, die ene gast gelijk heeft.
    Maar je weet niet eens wat FITNA betekend.
    En die beelden die hij laat zien, gaan gewoon te ver, want (ja ik ga het weer zeggen) zo zijn wij niet.
    ik ga gewoon de waarheid zeggen; Ik mag je niet,door deze topic.

    Ik vind het juist goed dat ze hierover een topic opent. Een goeie discussie op z'n plaats kan nooit kwaad naar mijn mening, tenzij het uit de hand loopt. Voor de mensen die een betoogonderwerp nodig hebben: Alsjeblieft, hier hebben jullie er eentje :']


    No growth of the heart is ever a waste

    belachelijk!!


    So far away..

    Het enige wat ik nu niet begrijp is waarom de mensen juist naar Nederland komen. Nee ik heb er niks tegen maar ik vraag het me gewoon af?


    a figment of your imagination

    Het enige wat ik nu niet begrijp is waarom de mensen juist naar Nederland komen. Nee ik heb er niks tegen maar ik vraag het me gewoon af?


    Precies. Dat vraag ik mij dus ook af. Er zijn zoveel landen op deze planeet, dus waarom dan Nederland?
    En dan komen ze hier, ongedwongen, en gaan ze roepen over dat ze worden gediscrimineerd en dat ze zich niet willen/kunnen aanpassen. Dat snap ik dus niet. Waarom ga je dan naar Nederland?


    giddy up, baby.

    (...)

    Precies. Dat vraag ik mij dus ook af. Er zijn zoveel landen op deze planeet, dus waarom dan Nederland?
    En dan komen ze hier, ongedwongen, en gaan ze roepen over dat ze worden gediscrimineerd en dat ze zich niet willen/kunnen aanpassen. Dat snap ik dus niet. Waarom ga je dan naar Nederland?

    Nederland heeft zelf om hulp gevraagd, heel lang geleden. De Nederlanders wouden het viezere werk niet doen en toen moesten ze wel mensen uit het buitenland roepen. Turken en Marokanen kwamen naar Nederland om te werken en ze zijn hier gebleven.


    So far away..

    (...)

    Precies. Dat vraag ik mij dus ook af. Er zijn zoveel landen op deze planeet, dus waarom dan Nederland?
    En dan komen ze hier, ongedwongen, en gaan ze roepen over dat ze worden gediscrimineerd en dat ze zich niet willen/kunnen aanpassen. Dat snap ik dus niet. Waarom ga je dan naar Nederland?

    In de jaren 60 vroeg de regering die mensen zelf naar Holland te komen omdat ze nu eenmaal goedkopere arbeidskrachten nodig hadden. Veel mensen zien dat over het hoofd.
    Hier de link naar Fitna + vertaling [je moet wel meerderjarig zijn]:
    http://nl.youtube.com/watch?v=NciCTcxCvx4


    No growth of the heart is ever a waste

    Het enige wat ik nu niet begrijp is waarom de mensen juist naar Nederland komen. Nee ik heb er niks tegen maar ik vraag het me gewoon af?


    De Nederlanders vroegen hulp bij de wereld oorlog, dus kwamen de marokkaanen en de turken en blabla
    En toen de oorlog afgelopen was(door de Moslims zal ik maar zeggen) mochten de Buitenlanders, naar nederland komen. om de gaan werken en blabla.
    En ik deenk dat jullie ons gewoon het land uit willen hebben hé?
    Als jullie dat zo graag willen dan gaan julie dat maar tegen de konining ofso zeggen, maar ik zal zeggen, het gaat jullie niet lukken.
    En ik meost dat even zeggen

    (...)
    In de jaren 60 vroeg de regering die mensen zelf naar Holland te komen omdat ze nu eenmaal goedkopere arbeidskrachten nodig hadden. Veel mensen zien dat over het hoofd.
    Hier de link naar Fitna + vertaling [je moet wel meerderjarig zijn]:
    http://nl.youtube.com/watch?v=NciCTcxCvx4



    Hoe oud moet je zijn dan? om dat te gaan zien

    ik ga gewoon de waarheid zeggen; Ik mag je niet,door deze topic.



    You can hate us, 'cuz we ain't give a damn
    :Y)


    giddy up, baby.