• AMSTERDAM - Het openbaar ministerie moet Geert Wilders alsnog vervolgen, zo heeft het Gerechtshof in Amsterdam beslist. Het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland spreekt nu van ’een geweldige dag voor de democratie’.

    Dat zegt de Telegraaf.
    Hier staat meer:
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3054496/__OM_moet_Wilders_alsnog_vervolgen__.html?p=2,1

    Ik vind, dat dat nergens op slaat. Hij heeft in de film, Fitna, alleen maar zijn mening gegeven, en laten zien, wat er kán gebeuren met alle buitenlanders. Hij haat ze echt niet hoor. Als al die buitenlanders/moslims/etc. het niet eens zijn met de mening van Geert Wilders, zoeken ze maar een ander land.

    Sorry als dit verkeerd over komt, maar dit vind ik ervan. Ik ben óók geen racist ofzo hoor.

    Met deze reactie ben ik het helemaal eens:

    Ik zal wel oerdom zijn maar ik begrijp werkelijk niet waarom deze integere politicus vervolgd moet worden.Hij is altijd eerlijk en maakt zich nooit schuldig aan discriminatie,rascisme of wat dan ook. Men WILDE mischien dat deze man van iets beschuldigd kon worden maar een eerdere gang naar de rechter heeft bewezen dat dit niet mogelijk is.Men is in Nederland pas schuldig als men aanzet tot haat jegens anderen.Dhr. Wilders noch zijn medefractieleden hebben zich hier nog nooit schuldig aan gemaakt.


    Nu, jullie mening hierover?

    (...)


    Hoe oud moet je zijn dan? om dat te gaan zien

    uh.. 18. Die lui zitten te flaggen als gekken, daarom heb ik een account gemaakt waarop je meerderjarig bent. Denk dat je na wat research trouwens ook wel een non-flagged versie tegen komt.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)


    You can hate us, 'cuz we ain't give a damn
    :Y)


    Hoeft ook niet, Maar ik zeg het alleen;), Let gewoon op JULLIE worden

    (...)

    Hoeft ook niet, Maar ik zeg het alleen;), Let gewoon op JULLIE worden

    ben het met je eens!:)


    So far away..

    VRIJHEID VAN MENINGSUITING! WOEHOE! GO NEDERLAND, GO NEDERLAND!!

    - Voel het sarcasme


    Life is hard and then we die

    (...)
    ben het met je eens!:)


    :D


    ik ga gewoon de waarheid zeggen; Ik mag je niet,door deze topic.

    Dat is mooi. Ik mag jou namelijk ook niet.

    (...)


    Hoe oud moet je zijn dan? om dat te gaan zien

    MEERDERJARIG.
    Dat betekent 18+


    ik ga gewoon de waarheid zeggen; Ik mag je niet,door deze topic.

    O mijn god. Het is nog altijd dit topic hoor.

    (...)
    O mijn god. Het is nog altijd dit topic hoor.


    Joh, boeient ;S.

    (...)
    Mensen ga nou geen ruzie lopen maken of ik neem maatregelen.

    Hou dit topic wel ff serieus!


    Ik wil geen ruzie gaan maken, maar ben gewoon boos, omdat ze zegt dat wilders gelijkt heeft,

    (...)

    Ik wil geen ruzie gaan maken, maar ben gewoon boos, omdat ze zegt dat wilders gelijkt heeft,

    Jah oke ieders zijn eigen mening.

    Maar zeggen dat je elkaar niet mag begint al een beetje op ruzie te lijken. Zeg eens eerlijk.

    Trouwens sorry dat die reactie van mij weg is. Muis deed weer eens niet wat ik wilde ( Gosh moet echt een nieuwe muis halen denk ik >.< )

    EDIT: vorige reactie:

    Mensen ga nou geen ruzie lopen maken of ik neem maatregelen.



    Hou dit topic wel ff serieus!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Jah oke ieders zijn eigen mening.

    Maar zeggen dat je elkaar niet mag begint al een beetje op ruzie te lijken. Zeg eens eerlijk.

    Trouwens sorry dat die reactie van mij weg is. Muis deed weer eens niet wat ik wilde ( Gosh moet echt een nieuwe muis halen denk ik >.< )

    EDIT: vorige reactie:

    Mensen ga nou geen ruzie lopen maken of ik neem maatregelen.



    Hou dit topic wel ff serieus!

    Volgens mij is het meer dat, iDunno, ruzie zoekt. Ik ben namelijk ook kwwwwwaaaaaaaaaaaaad op der. Niet doordat ze dit topic heeft gemaakt, maar omdat ze ook nog eens heel irritant reageert.


    So far away..

    (...)
    Volgens mij is het meer dat, iDunno, ruzie zoekt. Ik ben namelijk ook kwwwwwaaaaaaaaaaaaad op der. Niet doordat ze dit topic heeft gemaakt, maar omdat ze ook nog eens heel irritant reageert.


    Als je vind dat ze irritant reageert, reageer dan gewoon niet op haar want dan reageert zo ook niet op jou en ga dus niet laf lopen klagen. Want dat heeft niks met Wilders te maken :Y)


    giddy up, baby.

    (...)

    Als je vind dat ze irritant reageert, reageer dan gewoon niet op haar want dan reageert zo ook niet op jou en ga dus niet laf lopen klagen. Want dat heeft niks met Wilders te maken :Y)

    jaweell want er is ruzie over hem


    So far away..

    (...)
    jaweell want er is ruzie over hem

    Ja, maar dat heeft niks met het feit te maken dat iDunno 'irritant' reageert volgens jou. En er is geen ruzie over, maar gewoon een discussie/meningsverschil (A).
    We schelden elkaar niet uit ofzo toch? :Y)


    giddy up, baby.