• AMSTERDAM - Het openbaar ministerie moet Geert Wilders alsnog vervolgen, zo heeft het Gerechtshof in Amsterdam beslist. Het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland spreekt nu van ’een geweldige dag voor de democratie’.

    Dat zegt de Telegraaf.
    Hier staat meer:
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3054496/__OM_moet_Wilders_alsnog_vervolgen__.html?p=2,1

    Ik vind, dat dat nergens op slaat. Hij heeft in de film, Fitna, alleen maar zijn mening gegeven, en laten zien, wat er kán gebeuren met alle buitenlanders. Hij haat ze echt niet hoor. Als al die buitenlanders/moslims/etc. het niet eens zijn met de mening van Geert Wilders, zoeken ze maar een ander land.

    Sorry als dit verkeerd over komt, maar dit vind ik ervan. Ik ben óók geen racist ofzo hoor.

    Met deze reactie ben ik het helemaal eens:

    Ik zal wel oerdom zijn maar ik begrijp werkelijk niet waarom deze integere politicus vervolgd moet worden.Hij is altijd eerlijk en maakt zich nooit schuldig aan discriminatie,rascisme of wat dan ook. Men WILDE mischien dat deze man van iets beschuldigd kon worden maar een eerdere gang naar de rechter heeft bewezen dat dit niet mogelijk is.Men is in Nederland pas schuldig als men aanzet tot haat jegens anderen.Dhr. Wilders noch zijn medefractieleden hebben zich hier nog nooit schuldig aan gemaakt.


    Nu, jullie mening hierover?

    (...)
    Nee hoor. Nee, dat weet ik ook niet. Dat wil ik ook niet weten eerlijk gezegd. De allerergste ja. Maar die gebeuren wel. En hij wil niet dat dat hier gaat gebeuren...=='

    True. Heb zelf een stukje van die film gezien, er staat gewoon op wat er gebeurt in de moslimwereld. De film waar iedereen voor vreest viel uiteindelijk toch wel mee, maar toch heb je zeikers in Iran/Irak etc die er zo moeilijk over doen. Het is gewoon de ene reactie die de andere uitlokt, het gaat van kwaad tot erger. Wilders wil niet dat Nederland 'moslimiseert', dat zal - door de verscheidenheid van de Nederlandse partijen - ook nooit gebeuren. Het is heel onwaarschijnlijk dat mensen voor een moslimpartij kiezen hier die ooit aan de macht zal komen, mede door de autochtone Nederlanders. Oke, het is natuurlijk nooit onmogelijk, dat is waar en zelfs als een moslimpartij ooit aan de macht zou komen dan hebben ze nog een coalitiepartij nodig. Ik denk zelf dat Wilders' bezorgdheid onterecht is want [extreme] moslimpartijen passen niet in onze samenleving omdat die ook gemoderniseerd is. De SGP heeft ook hoogstens een paar zeteltjes.
    Daar komt bij: Een grote groep moslims in Nederland zijn Turken. Turken hebben altijd de mentaliteit gehad staat en geloof gescheiden te houden. Alleen de conservatieve Turken uit het oosten zullen voor extreme islamitische partijen stemmen. En dat zijn vaak de naieve arme mensen die niet het geld hebben naar het buitenland te emigreren dus die zul je hier in zeer beperkte oplagen tegenkomen. Wilders schept het beeld dat Nederland 'overgenomen' gaat worden door moslims, terwijl een heleboel moslims gewoon perfect geintegreerde mensen zijn. Natuurlijk hebben we mensen die buiten de boot vallen en het klopt dat het meestal moslimjongeren zijn die met criminaliteit kampen maar dat heeft alles te maken met de vicieuze cirkel van armoede. En die cirkel valt te doorbreken. Bovendien is het immigratiebeleid in Nederland al heel erg zwaar aangescherpt.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Je bent geen moslim, dus je weet niet hoe wij de moslims zijn.
    En die Geert Wilders helemaal niet.
    Ik zeg maar 1 ding
    Insha'Allah wordt hij doodgeschoten. dat is de enige wat ik wil.


    Dood hoeft hij ook niet. Alleen ik vind het wel goed dat hij de bak in gaat.


    So far away..

    Ik heb gewoon een keiharde hekel aan die vent. Weetje waarom? Omdat ik ook een keiharde hekel aan racisten heb en de domme acties die ze doen en de domme dingen die ze zeggen. Aldus Geert Wilders!

    http://nl.youtube.com/watch?v=FYjs4bhCLtU

    Hier wil Wilders straattaal belachelijk maken. beetje jammer Wilders maar je maakt jezelf nogal belachelijk! (A).


    In Italië tot en met 26 juli! :D



    http://nl.youtube.com/watch?v=FYjs4bhCLtU

    Hier wil Wilders straattaal belachelijk maken. beetje jammer Wilders maar je maakt jezelf nogal belachelijk! (A).

    Ik vind het wel 'masterlijk'

    (...)
    Ik vind het wel 'masterlijk'


    Steun jij Wilders maar lekker verder, joh!


    So far away..

    @persoon die het topic heeft gemaakt: Jij hebt geen idee wat je zegt. Ik hoop dat je weet wat voor domme uitspraken je hier neertypt. Met je: "Nederland wordt gemoslimiseerd." Toevallig vind ik het WEL een goed geloof. De ECHTE mensen die er in geloven plegen niet die aanslagen en die doen wel wat er in de Koran staat. Daar staat bijv. niet: terroriseer je medemens ofzo. Volgensmij denk jij dat. Ik heb een paar jaar bij een moslima in de klas gezeten en die was niet zoals jij denkt. Leer die mensen eerst kennen voordat je iets zegt like seriously.
    En Christenen konden net zo goed ook de Twintowers doorboren. En Nederland IS een multiculti land leer daar mee te leven. Nederland is NIET gemoslimiseerd, Nederland is gewoon een soort van moslim, katholiek, boeddistisch en joods land.

    Ik heb gewoon een keiharde hekel aan die vent. Weetje waarom? Omdat ik ook een keiharde hekel aan racisten heb en de domme acties die ze doen en de domme dingen die ze zeggen. Aldus Geert Wilders!

    http://nl.youtube.com/watch?v=FYjs4bhCLtU

    Hier wil Wilders straattaal belachelijk maken. beetje jammer Wilders maar je maakt jezelf nogal belachelijk! (A).

    Ghehe :']
    Verstond de helft niet dus kan er geen oordeel over trekken >.<
    Interessant topic, though. Dit noem ik nu een echt topic.


    No growth of the heart is ever a waste

    @persoon die het topic heeft gemaakt: Jij hebt geen idee wat je zegt. Ik hoop dat je weet wat voor domme uitspraken je hier neertypt. Met je: "Nederland wordt gemoslimiseerd." Toevallig vind ik het WEL een goed geloof. De ECHTE mensen die er in geloven plegen niet die aanslagen en die doen wel wat er in de Koran staat. Daar staat bijv. niet: terroriseer je medemens ofzo. Volgensmij denk jij dat. Ik heb een paar jaar bij een moslima in de klas gezeten en die was niet zoals jij denkt. Leer die mensen eerst kennen voordat je iets zegt like seriously.
    En Christenen konden net zo goed ook de Twintowers doorboren. En Nederland IS een multiculti land leer daar mee te leven. Nederland is NIET gemoslimiseerd, Nederland is gewoon een soort van moslim, katholiek, boeddistisch en joods land.


    Ik doe helemaal geen domme uitspraken. Mijn mening. Zo heet dat. Of mag ik mijn mening niet geven? Ik zeg niet dat Nederland gemoslimiseerd is. Dat word het. Ik ken genoeg moslims. Er zitten ook genoeg bij me op school. Ik ben zelfs vrienden met een moslim. Dat van die Twintowers in in Amerika. En daar heb ik het niet over. En ik heb NOOIT gezegd, dat álle Nederlanders goed gedrag hebben.

    En ik weet wel wat ik zeg.

    Mijj boeit het geen flikker wat hij doet weetje. Want dat 'wezen'(sorry ik kan het geen mens noemen) draait toch de hell (6) in!
    En sowieso er zijn nu belangrijkere dingen aan de gang, dan dit. !

    Daar staat bijv. niet: terroriseer je medemens ofzo. Volgensmij denk jij dat.


    Ja, dat denk ik helemaal.

    (...)

    Je bent geen moslim, dus je weet niet hoe wij de moslims zijn.
    En die Geert Wilders helemaal niet.
    Ik zeg maar 1 ding
    Insha'Allah wordt hij doodgeschoten. dat is de enige wat ik wil.


    Nou, dan zou ik zeggen, regel een shotgun ofzo van een van je mede personen, of pak een slagersmes uit je keukenla en doe je ding meid (A)


    giddy up, baby.

    (...)

    Nou, dan zou ik zeggen, regel een shotgun ofzo van een van je mede personen, of pak een slagersmes uit je keukenla en doe je ding meid (A)

    Whaha, dat is een goeie :'D

    (...)

    Ik doe helemaal geen domme uitspraken. Mijn mening. Zo heet dat. Of mag ik mijn mening niet geven? Ik zeg niet dat Nederland gemoslimiseerd is. Dat word het. Ik ken genoeg moslims. Er zitten ook genoeg bij me op school. Ik ben zelfs vrienden met een moslim. Dat van die Twintowers in in Amerika. En daar heb ik het niet over. En ik heb NOOIT gezegd, dat álle Nederlanders goed gedrag hebben.
    Toevallig vind ik jouw uitspraken gewoon laag en een mening geven is anders dan hoe jij het naar buiten brengt. En dat het in Amerika is, goh dat weet ik ook wel. Maar waar moet die gebleekte l#l anders zijn inspiratie voor dat lage filmpje halen? Ik denk niet dat hij ff voor de grap een filmpje maakt.
    En dat van dat gedrag van alle Nederlanders, waarom haal jij dan steeds uit naar Moslims en niet naar oerHollandse mensen?
    En dankzij Wilders is Nederland niet meer veilig.

    (...)

    Ja, dat denk ik helemaal.
    Dacht ik al :Y)