• AMSTERDAM - Het openbaar ministerie moet Geert Wilders alsnog vervolgen, zo heeft het Gerechtshof in Amsterdam beslist. Het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland spreekt nu van ’een geweldige dag voor de democratie’.

    Dat zegt de Telegraaf.
    Hier staat meer:
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3054496/__OM_moet_Wilders_alsnog_vervolgen__.html?p=2,1

    Ik vind, dat dat nergens op slaat. Hij heeft in de film, Fitna, alleen maar zijn mening gegeven, en laten zien, wat er kán gebeuren met alle buitenlanders. Hij haat ze echt niet hoor. Als al die buitenlanders/moslims/etc. het niet eens zijn met de mening van Geert Wilders, zoeken ze maar een ander land.

    Sorry als dit verkeerd over komt, maar dit vind ik ervan. Ik ben óók geen racist ofzo hoor.

    Met deze reactie ben ik het helemaal eens:

    Ik zal wel oerdom zijn maar ik begrijp werkelijk niet waarom deze integere politicus vervolgd moet worden.Hij is altijd eerlijk en maakt zich nooit schuldig aan discriminatie,rascisme of wat dan ook. Men WILDE mischien dat deze man van iets beschuldigd kon worden maar een eerdere gang naar de rechter heeft bewezen dat dit niet mogelijk is.Men is in Nederland pas schuldig als men aanzet tot haat jegens anderen.Dhr. Wilders noch zijn medefractieleden hebben zich hier nog nooit schuldig aan gemaakt.


    Nu, jullie mening hierover?

    Ik ben het met je eens.
    Om mensen te laten zien wat de toekomst ons bied, moet men met schokkende beelden afkomen en dat deed hij.
    Daarvoor de gevangenis in draaien, vind ik bellemering van vrije meningsuiting.
    Ik vind dat ze de personen die beslist hebben over zijn vonnis zélf 'den bak' in moeten.

    Ik ben het met je eens.
    Om mensen te laten zien wat de toekomst ons bied, moet men met schokkende beelden afkomen en dat deed hij.
    Daarvoor de gevangenis in draaien, vind ik bellemering van vrije meningsuiting.
    Ik vind dat ze de personen die beslist hebben over zijn vonnis zélf 'den bak' in moeten.

    Jeej, weer iemand die mij begrijpt.

    deze site is niet geschikt voor correcte antwoorden. De meeste van de users hier hebben zowieso een totaal verkeerd beeld en kijken alleen naar de negatieve beelden. Maar ik ben het ook met je eens.

    Inderdaad. In sommige dingen heeft Wilders toch écht gelijk hoor,en nee ik zeg niet alle maar in sommige dingen wel. Goed kom maar op met de scheldwoorden maar dat maakt mij niet uit,ieder ze eigen mening dus hij ook en ik ook.

    AMSTERDAM - Hij heeft in de film, Fitna, alleen maar zijn mening gegeven, en laten zien, wat er kán gebeuren met alle buitenlanders. Hij haat ze echt niet hoor. Als al die buitenlanders/moslims/etc. het niet eens zijn met de mening van Geert Wilders, zoeken ze maar een ander land.

    Sorry als dit verkeerd over komt, maar dit vind ik ervan. Ik ben óók geen racist ofzo hoor.


    Nu, jullie mening hierover?


    Mee eens. Kom op zeg,dan komen mensen in dit land en gaan ze het lopen vergallen voor hun zelf,en hij haat Moslims en wat dan ook inderdaad niet,hij geeft ze mening en idee.

    Ik ben het met jou eens.

    Een keertje werd ik uitgescholden door een marrokaan, ik scheld terug en hij word gelijk helemaal boos en gaat dreigen enzo. De meesten "buitenlanders" denken volgens mij dat ze Nederland 'over kunnen nemen' laten we het maar zo zeggen. Dat hun de regeltjes maken.


    a figment of your imagination

    Ik ben het met jou eens.

    Een keertje werd ik uitgescholden door een marrokaan, ik scheld terug en hij word gelijk helemaal boos en gaat dreigen enzo. De meesten "buitenlanders" denken volgens mij dat ze Nederland 'over kunnen nemen' laten we het maar zo zeggen. Dat hun de regeltjes maken.

    Precies.

    Daarom had ik eerder ook gezegd dat dit niet hun land is. Ze moeten blij zijn, dat ze hier mogen wonen. Maar dat hebben een paar mensen volgens mij een beetje verkeerd opgevat.

    (...)
    Precies.

    Daarom had ik eerder ook gezegd dat dit niet hun land is. Ze moeten blij zijn, dat ze hier mogen wonen. Maar dat hebben een paar mensen volgens mij een beetje verkeerd opgevat.

    ¬¬ Gaan we weer,
    Weet je, als alle buitenlanders nou gewoon weggaan uit Nederlands en alle Nederlanders die in andere landen wonen gewoon terug komen. Ben je dan wél tevreden?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    ¬¬ Gaan we weer,
    Weet je, als alle buitenlanders nou gewoon weggaan uit Nederlands en alle Nederlanders die in andere landen wonen gewoon terug komen. Ben je dan wél tevreden?


    Rose, ik begrijp dat je je ..?..genoten wilt verdedigen enzo, maar ik vind dat je als buitenlander zich moet aanpassen aan de Hollandse regels. Maar blijkbaar doen velen dat niet..


    a figment of your imagination

    (...)
    ¬¬ Gaan we weer,
    Weet je, als alle buitenlanders nou gewoon weggaan uit Nederlands en alle Nederlanders die in andere landen wonen gewoon terug komen. Ben je dan wél tevreden?

    Ja.

    (...)

    Rose, ik begrijp dat je je ..?..genoten wilt verdedigen enzo, maar ik vind dat je als buitenlander zich moet aanpassen aan de Hollandse regels. Maar blijkbaar doen velen dat niet..

    Ik wil ze heus niet verdedigen ofzo hoor. Maar ik vind het gewoon irritant dat mensen zeggen dat de fout by de buitelanders ligt. Alsof de Nederlandse jongeren nooit iets verkeerds doen ¬¬
    Nederlanders zyn ook niet heilig ofzo alleen maar omdat dit land 'Nederland' heet. En Geert Wilders beledigde álle moslims. Hy zei dingen die hy niet mocht zeggen, en nu zal hy daar de gevolgen van moeten inzien.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik ben het absoluut niet eens met zijn ideeën en wat hij gezegd heeft, alleen als reactie op een paar anderen: hij mocht die vreselijke film eigenlijk wel maken (vrijheid van meningsuiting). Ik vond hem ook veel en veel te ver gaan. Alleen waren reageert justitie nu pas? Die film en zijn ideeën circuleren al bijna een jaar over de wereld.
    Maar goed, ik ben het dus niet met al zijn ideeën eens, maar om hem nu nog te gaan vervolgen, ik weet niet of dat nog wel zoveel zin heeft.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind ook dat hij te ver gaat, hij mag best zijn eigen mening hebben. Maar hij mag ook best veel meer respect opbrengen voor de mensen die nou toevallig Islamitisch zijn.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    (...)
    \ Alsof de Nederlandse jongeren nooit iets verkeerds doen ¬¬
    Nederlanders zyn ook niet heilig ofzo alleen maar omdat dit land 'Nederland' heet. En Geert Wilders beledigde álle moslims. Hy zei dingen die hy niet mocht zeggen, en nu zal hy daar de gevolgen van moeten inzien.

    En hij heeft het ook niet over álle moslims. Een deel van de moslims in Nederland. En geef nou zelf toe, als er een steekpartij of iets anders is, hebben ze het over Marokkanen. Bijna nooit over blanke mensen.

    ¬¬ Hy heeft het niet over alle moslims?
    Sorry hoor, dus wel.
    Hy had ook gewoon 'grote gedeelte Marokkanen en Turken' kunnen noemen in plaats van álle moslims. Want like, mensen die moslim zyn maar niet uit die 2 landen komen gedragen zich gewoon naar alle regels. Geert Wilders is gewoon een racist, punt


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Geert Wilders is gewoon een racist, punt

    Vind jij.