• AMSTERDAM - Het openbaar ministerie moet Geert Wilders alsnog vervolgen, zo heeft het Gerechtshof in Amsterdam beslist. Het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland spreekt nu van ’een geweldige dag voor de democratie’.

    Dat zegt de Telegraaf.
    Hier staat meer:
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3054496/__OM_moet_Wilders_alsnog_vervolgen__.html?p=2,1

    Ik vind, dat dat nergens op slaat. Hij heeft in de film, Fitna, alleen maar zijn mening gegeven, en laten zien, wat er kán gebeuren met alle buitenlanders. Hij haat ze echt niet hoor. Als al die buitenlanders/moslims/etc. het niet eens zijn met de mening van Geert Wilders, zoeken ze maar een ander land.

    Sorry als dit verkeerd over komt, maar dit vind ik ervan. Ik ben óók geen racist ofzo hoor.

    Met deze reactie ben ik het helemaal eens:

    Ik zal wel oerdom zijn maar ik begrijp werkelijk niet waarom deze integere politicus vervolgd moet worden.Hij is altijd eerlijk en maakt zich nooit schuldig aan discriminatie,rascisme of wat dan ook. Men WILDE mischien dat deze man van iets beschuldigd kon worden maar een eerdere gang naar de rechter heeft bewezen dat dit niet mogelijk is.Men is in Nederland pas schuldig als men aanzet tot haat jegens anderen.Dhr. Wilders noch zijn medefractieleden hebben zich hier nog nooit schuldig aan gemaakt.


    Nu, jullie mening hierover?

    dus..jullie haten mij?..:'(

    dus..jullie haten mij?..:'(

    Waarom? O.o'


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Waarom? O.o'



    want, wilders is ook tegen ons weetje, en als je het van de negatieve kant bekijkt, ik deze topic like, hatend..dan voel ik me buitengesloten van QL O_o

    (...)want, wilders is ook tegen ons weetje, en als je het van de negatieve kant bekijkt, ik deze topic like, hatend..dan voel ik me buitengesloten van QL O_o

    Jij bent dus voor veroordeling van Wilders? Nice to meet you :']
    Heb in zo'n beetje drie lange preken uitgelegd waarom ik voor ben :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Volgens mij is het meer dat, iDunno, ruzie zoekt. Ik ben namelijk ook kwwwwwaaaaaaaaaaaaad op der. Niet doordat ze dit topic heeft gemaakt, maar omdat ze ook nog eens heel irritant reageert.

    Wtf. Ik zoek ruzie? Ech hé. Hoezo reageer ik irritant? En zoals Attention zegt: reageer dan niet meer op mij. ==' Dan krijg je ook geen volgens jou 'irritante' reacties terug.

    (...)

    Je bent geen moslim, dus je weet niet hoe wij de moslims zijn.
    En die Geert Wilders helemaal niet.
    Ik zeg maar 1 ding
    Insha'Allah wordt hij doodgeschoten. dat is de enige wat ik wil.


    Juist. =)


    You got me Say; AAYOO.

    Ten 1e. Je mag denken wat je wilt, maar ik vind dus dat Wilder een racist is. En als jy vindt van niet, dan vindt je dat maar.
    Ten 2e. Denk even goed na voordat je dingen zegt, want als Geert Wilders zyn film 'Fitna' noemt beledigt hy daar de moslims duidelyk mee.
    Ten 3e. Jy bent irritant, Hande is irritant, jullie zyn béíde irritant. Want zy reageert op jou, en jy weer op haar >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je bent geen moslim, dus je weet niet hoe wij de moslims zijn.
    En die Geert Wilders helemaal niet.
    Ik zeg maar 1 ding
    Insha'Allah wordt hij doodgeschoten. dat is de enige wat ik wil.

    Nee, hopelyk worden zyn ogen uitgekrabd door my (: Als hy doodgeschoten wordt voelt hy er even wat van, daarna niet meer. Hy moet gemarteld worden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Nee, hopelyk worden zyn ogen uitgekrabd door my (: Als hy doodgeschoten wordt voelt hy er even wat van, daarna niet meer. Hy moet gemarteld worden.

    Succes daarmee.

    (...)
    Nee, hopelyk worden zyn ogen uitgekrabd door my (: Als hy doodgeschoten wordt voelt hy er even wat van, daarna niet meer. Hy moet gemarteld worden.


    Koop een zweep ofzo.


    giddy up, baby.

    Ten 1e. Je mag denken wat je wilt, maar ik vind dus dat Wilder een racist is. En als jy vindt van niet, dan vindt je dat maar.
    Ten 2e. Denk even goed na voordat je dingen zegt, want als Geert Wilders zyn film 'Fitna' noemt beledigt hy daar de moslims duidelyk mee.
    Ten 3e. Jy bent irritant, Hande is irritant, jullie zyn béíde irritant. Want zy reageert op jou, en jy weer op haar >,<

    Dat maak ik zelf wel uit.
    Vertel dan eens, wat 'Fitna' betekend.

    (...)
    Dat maak ik zelf wel uit.
    Vertel dan eens, wat 'Fitna' betekend.

    Fitna staat voor 'het kwaad'
    Dus hy bedoelt met zyn film dat moslims/de Islam het kwaad zyn/is >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Die film toont maar 1 kant, de radicale moslims en imams die dmv terrorisme [wat zij beschouwen als een Jihad] de islam de wereld wil laten overnemen. Als je mensen een fatsoenlijke conclusie wil laten trekken moet je ook de andere kant laten zien, nml dat er door de bank genomen veel genegenheid is en respect in de moslimcultuur.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die film toont maar 1 kant, de radicale moslims en imams die dmv terrorisme [wat zij beschouwen als een Jihad] de islam de wereld wil laten overnemen. Als je mensen een fatsoenlijke conclusie wil laten trekken moet je ook de andere kant laten zien, nml dat er door de bank genomen veel genegenheid is en respect in de moslimcultuur.

    (: De goede kant liet hy expres niet zien


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik dacht alleen voor de rechter? Miss heb ik iets gemist fzooo ;)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.