• AMSTERDAM - Het openbaar ministerie moet Geert Wilders alsnog vervolgen, zo heeft het Gerechtshof in Amsterdam beslist. Het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland spreekt nu van ’een geweldige dag voor de democratie’.

    Dat zegt de Telegraaf.
    Hier staat meer:
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3054496/__OM_moet_Wilders_alsnog_vervolgen__.html?p=2,1

    Ik vind, dat dat nergens op slaat. Hij heeft in de film, Fitna, alleen maar zijn mening gegeven, en laten zien, wat er kán gebeuren met alle buitenlanders. Hij haat ze echt niet hoor. Als al die buitenlanders/moslims/etc. het niet eens zijn met de mening van Geert Wilders, zoeken ze maar een ander land.

    Sorry als dit verkeerd over komt, maar dit vind ik ervan. Ik ben óók geen racist ofzo hoor.

    Met deze reactie ben ik het helemaal eens:

    Ik zal wel oerdom zijn maar ik begrijp werkelijk niet waarom deze integere politicus vervolgd moet worden.Hij is altijd eerlijk en maakt zich nooit schuldig aan discriminatie,rascisme of wat dan ook. Men WILDE mischien dat deze man van iets beschuldigd kon worden maar een eerdere gang naar de rechter heeft bewezen dat dit niet mogelijk is.Men is in Nederland pas schuldig als men aanzet tot haat jegens anderen.Dhr. Wilders noch zijn medefractieleden hebben zich hier nog nooit schuldig aan gemaakt.


    Nu, jullie mening hierover?

    ¬¬ Hy heeft het niet over alle moslims?
    Sorry hoor, dus wel.
    Hy had ook gewoon 'grote gedeelte Marokkanen en Turken' kunnen noemen in plaats van álle moslims. Want like, mensen die moslim zyn maar niet uit die 2 landen komen gedragen zich gewoon naar alle regels. Geert Wilders is gewoon een racist, punt

    Ja, dat is waar. Hij heeft álle moslims beledigt. Hij laat alleen de slechte kanten zien van de islamieten, nooit de goede kanten? En nog iets, hij doet alsof alle moslims racisten of weekveel wat zijn. Weetje, ik ga hier niet verder op in. Het enige wat ik te zeggen heb is dat hij eindelijk in de gevangenis beland, en dat ik zoooooooooooo blij ben. (dance)
    x


    ok

    (...)

    Rose, ik begrijp dat je je ..?..genoten wilt verdedigen enzo, maar ik vind dat je als buitenlander zich moet aanpassen aan de Hollandse regels. Maar blijkbaar doen velen dat niet..

    Inderdaad. Ik mag Rose echt supergraag maar ik hou me even aan de zaak. Ze moeten zich aanpassen ja.

    Ik vind ook dat hij te ver gaat, hij mag best zijn eigen mening hebben. Maar hij mag ook best veel meer respect opbrengen voor de mensen die nou toevallig Islamitisch zijn.


    Agree!


    Listen to what we're not saying..

    Ik ben het met je eens.
    Om mensen te laten zien wat de toekomst ons bied, moet men met schokkende beelden afkomen en dat deed hij.
    Daarvoor de gevangenis in draaien, vind ik bellemering van vrije meningsuiting.
    Ik vind dat ze de personen die beslist hebben over zijn vonnis zélf 'de bak' in moeten.


    Wilders uit gewoon zijn mening, ookal doet ie dat soms met wat sterkere taal :Y)
    En nee, het betekend niet meteen dat ie scheit heeft aan al die moslims. Hij zegt gewoon wat hij er van vind. En ik vind dat de mensen die vanuit een ander land als bijv Irak zich moeten aanpassen aan de Nederlandse cultuur als ze hier komen, en anders hadden ze maar naar Amerika moeten gaan ofzo. Dit is nou eenmaal Nederland.


    giddy up, baby.

    (...)

    Wilders uit gewoon zijn mening, ookal doet ie dat soms met wat sterkere taal :Y)
    En nee, het betekend niet meteen dat ie scheit heeft aan al die moslims. Hij zegt gewoon wat hij er van vind. En ik vind dat de mensen die vanuit een ander land als bijv Irak zich moeten aanpassen aan de Nederlandse cultuur als ze hier komen, en anders hadden ze maar naar Amerika moeten gaan ofzo. Dit is nou eenmaal Nederland.

    Dude, ik weet zelf wel aan welke cultuur ik me wil aanpassen? Ligt het aan mij dat ik naar Nederland gekomen ben? Nee, dat ligt aan mijn moeder, en zij had ook geen keus. En als ik me aan de Nederlandse cultuur aanpas, maakt dat wat uit? Nee. Want ik ben een islamiet, of ik nou aan de Nederlandse cultuur doe of niet, en dat ik islamiet ben, dat wil hij verboden laten doen, ofzo. Hij wil dat de Koran niet meer bestaat, hij vind het een soort Nederlandse Mein Kampf. Normaal, nee. Dat is het zeker niet. Dus hou op met je Nederlandse cultuur, dát heeft er niks mee te maken, het gaat hier niet om allochtonen, het gaat hier om islamieten.
    x


    ok

    Hij gaat te ver, tuurlijk mag hij een film maken over zijn mening, maar Fitna is werkelijk een anti-moslim-film. Hij laat ene moslimman ontploffen, ik maak toch ook geen film waarbij ik hem eerst verkracht en dan in miljoen stukjes snijdt.

    HEB JE HIER WELEENS OVER NAGEDACHT.
    Waarom een non toegedekt kan zijn
    van hoofd tot teen en respect krijgt omdat
    zij zichzelf overgeeft aan God...
    Maar als een Moslima dat doet,
    is ze onderdrukt..

    Waarom een jood een baard kan laten groeien
    en hij is gewoon zijn geloof aan het beoefenen...
    En wanneer een Moslim dat doet
    is hij een extremist

    Wanneer een westerse vrouw thuis blijft
    om op het huis en de kinderen te letten
    offert ze zichzelf op en doet goed in het huishouden...
    Maar wanneer een Moslim vrouw
    dat doet moet ze bevrijd worden

    Waarom is het dat wanneer een kind
    zichzelf toewijd aan een onderwerp
    hij potentie heeft...
    En wanneer een kind zichzelf toewijd aan de Islam hij hopeloos is

    Als een niet-moslim iemand vermoord
    wordt religie niet genoemd...
    Maar wanneer een Moslim
    wordt verdacht van een misdaad
    is het "DE ISLAM" die terecht staat

    Maar hoe komt het dat na dit alles
    Islam nog steeds de snelst groeiende religie in de wereld is?


    So far away..

    (...)
    Dude, ik weet zelf wel aan welke cultuur ik me wil aanpassen? Ligt het aan mij dat ik naar Nederland gekomen ben? Nee, dat ligt aan mijn moeder, en zij had ook geen keus. En als ik me aan de Nederlandse cultuur aanpas, maakt dat wat uit? Nee. Want ik ben een islamiet, of ik nou aan de Nederlandse cultuur doe of niet, en dat ik islamiet ben, dat wil hij verboden laten doen, ofzo. Hij wil dat de Koran niet meer bestaat, hij vind het een soort Nederlandse Mein Kampf. Normaal, nee. Dat is het zeker niet. Dus hou op met je Nederlandse cultuur, dát heeft er niks mee te maken, het gaat hier niet om allochtonen, het gaat hier om islamieten.
    x


    Ik ben géén dude.
    Dat hij de Koran wil verwijderen is ook niet normaal, en dat zeg ik ook niet, maar hij geeft gewoon zijn eigen mening en daarvoor moet hij de bak in en dat vind ik dom. En dáár ging het om, lieverd.
    En dan gaat het maar om de Islamieten inplaats van de allochtonen. Hoezo had je moeder geen keus? Er zijn toch meerdere landen op deze planeet?
    Zo is Nederland nou eenmaal.


    giddy up, baby.

    (...)

    Ik ben géén dude.
    Dat hij de Koran wil verwijderen is ook niet normaal, en dat zeg ik ook niet, maar hij geeft gewoon zijn eigen mening en daarvoor moet hij de bak in en dat vind ik dom. En dáár ging het om, lieverd.
    En dan gaat het maar om de Islamieten inplaats van de allochtonen. Hoezo had je moeder geen keus? Er zijn toch meerdere landen op deze planeet?

    Het is jouw mening dat jij vind dat hij niet in de bak hoort, maar mijn reactie was daar niet op toegericht. Mijn reactie kwam tot leven omdat jij begon over de Nederlandse cultuur, en dat is nutteloos. O.ô
    x.


    ok

    Hij gaat te ver, tuurlijk mag hij een film maken over zijn mening, maar Fitna is werkelijk een anti-moslim-film. Hij laat ene moslimman ontploffen, ik maak toch ook geen film waarbij ik hem eerst verkracht en dan in miljoen stukjes snijdt.

    Het is géén anti-moslim film. Hij laat daarin zien wat er in de moslim-landen gebeurd. En als het zo doorgaat hoe het nu gaat, gaat dat ook in Nederland gebeuren. DAAROM LAAT HIJ DIE SCHOKKENDE BEELDEN ZIEN! Nederland word helemaal gemoslimiseerd XD

    (...)
    Het is géén anti-moslim film. Hij laat daarin zien wat er in de moslim-landen gebeurd. En als het zo doorgaat hoe het nu gaat, gaat dat ook in Nederland gebeuren. DAAROM LAAT HIJ DIE SCHOKKENDE BEELDEN ZIEN! Nederland word helemaal gemoslimiseerd XD

    Dus moeten Moslims vertrekken uit NL?
    Het zijn niet alleen de moslims die het zo doen. En trouwens, in Fitna de film, laat hij alleen die domme moslims zien, die willen dat er alleen nog maar moslims bestaan. Niet iedere moslim denkt er zo over. Dus eigenlijk hebben de 2 partijen een beetje gelijk. En toch vind ik dat hij die film niet had moeten maken. hij beschuldigd iedere moslim, terwijl het er zo weinig zijn die willen dat de anderen doodgaan..


    So far away..

    (...)
    Het is géén anti-moslim film. Hij laat daarin zien wat er in de moslim-landen gebeurd. En als het zo doorgaat hoe het nu gaat, gaat dat ook in Nederland gebeuren. DAAROM LAAT HIJ DIE SCHOKKENDE BEELDEN ZIEN! Nederland word helemaal gemoslimiseerd XD

    Pff, dát is allemaal bullshit. Je weet niet hoe het gaat daar, oké? Hij laat alleen maar de beelden zien, de allerergste nog wel; en hij doet alsof dat in alle landen gebeurd.
    x.


    ok

    (...)
    Pff, dát is allemaal bullshit. Je weet niet hoe het gaat daar, oké? Hij laat alleen maar de beelden zien, de allerergste nog wel; en hij doet alsof dat in alle landen gebeurd.
    x.

    Nee hoor. Nee, dat weet ik ook niet. Dat wil ik ook niet weten eerlijk gezegd. De allerergste ja. Maar die gebeuren wel. En hij wil niet dat dat hier gaat gebeuren...=='

    ik moet die gozer niet..

    Nouja, mede dankzij mijn afkomst.
    Toen ik die film zag werd ik eignlijk best wel woedend ofzo (vooroordelenpersoondiehijis. -.-)


    You got me Say; AAYOO.

    (...)
    Het is géén anti-moslim film. Hij laat daarin zien wat er in de moslim-landen gebeurd. En als het zo doorgaat hoe het nu gaat, gaat dat ook in Nederland gebeuren. DAAROM LAAT HIJ DIE SCHOKKENDE BEELDEN ZIEN! Nederland word helemaal gemoslimiseerd XD


    Je bent geen moslim, dus je weet niet hoe wij de moslims zijn.
    En die Geert Wilders helemaal niet.
    Ik zeg maar 1 ding
    Insha'Allah wordt hij doodgeschoten. dat is de enige wat ik wil.

    Haha, geintje zeker? Hij is géén racist zei je toch? Hij is zo racistisch als maar zijn kan dude! Je kunt je mening uiten in dit land, mits je er anderen niet mee kwetst of beledigt - iets wat hij wel doet. Hij is gewoon een regelrechte aanfluiting voor Nederland en, alsof dat nog niet erg genoeg is, heeft hij ook nog eens een slecht permanent.


    History is not hatred.