• AMSTERDAM - Het openbaar ministerie moet Geert Wilders alsnog vervolgen, zo heeft het Gerechtshof in Amsterdam beslist. Het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland spreekt nu van ’een geweldige dag voor de democratie’.

    Dat zegt de Telegraaf.
    Hier staat meer:
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3054496/__OM_moet_Wilders_alsnog_vervolgen__.html?p=2,1

    Ik vind, dat dat nergens op slaat. Hij heeft in de film, Fitna, alleen maar zijn mening gegeven, en laten zien, wat er kán gebeuren met alle buitenlanders. Hij haat ze echt niet hoor. Als al die buitenlanders/moslims/etc. het niet eens zijn met de mening van Geert Wilders, zoeken ze maar een ander land.

    Sorry als dit verkeerd over komt, maar dit vind ik ervan. Ik ben óók geen racist ofzo hoor.

    Met deze reactie ben ik het helemaal eens:

    Ik zal wel oerdom zijn maar ik begrijp werkelijk niet waarom deze integere politicus vervolgd moet worden.Hij is altijd eerlijk en maakt zich nooit schuldig aan discriminatie,rascisme of wat dan ook. Men WILDE mischien dat deze man van iets beschuldigd kon worden maar een eerdere gang naar de rechter heeft bewezen dat dit niet mogelijk is.Men is in Nederland pas schuldig als men aanzet tot haat jegens anderen.Dhr. Wilders noch zijn medefractieleden hebben zich hier nog nooit schuldig aan gemaakt.


    Nu, jullie mening hierover?

    @persoon die het topic heeft gemaakt: Jij hebt geen idee wat je zegt. Ik hoop dat je weet wat voor domme uitspraken je hier neertypt. Met je: "Nederland wordt gemoslimiseerd." Toevallig vind ik het WEL een goed geloof. De ECHTE mensen die er in geloven plegen niet die aanslagen en die doen wel wat er in de Koran staat. Daar staat bijv. niet: terroriseer je medemens ofzo. Volgensmij denk jij dat. Ik heb een paar jaar bij een moslima in de klas gezeten en die was niet zoals jij denkt. Leer die mensen eerst kennen voordat je iets zegt like seriously.
    En Christenen konden net zo goed ook de Twintowers doorboren. En Nederland IS een multiculti land leer daar mee te leven. Nederland is NIET gemoslimiseerd, Nederland is gewoon een soort van moslim, katholiek, boeddistisch en joods land.



    Helemaal met je eens, want volgens mij zijn er niet zo veel landen waar je alle mensen kunt vinden. Kijk maar in Nl zijn moslims, christenen, joden, hindoe's, heb je zwarte gele of zelfs groene mensen (maybe). Moeten we daar juist niet blij om zijn? ^o).
    En dan is het tóg onzin dat er wordt gediscrimineerd en zo. Het is toch veel gezelliger met allichtonen in ons land. Die ook een eigen cultuur hebben en zo. Zó leer je van een ander. En hij /zij van jouw. In plaats van dat je allemaal Nederlander bent en dat je allemaal hetzelfde geloof hebt :S. Je moet maar zelf weten wat je gezelliger vindt ;)

    Hoi piepeloi, tralalalaaaa!
    Wie is Wilders? (A)

    (...)Toevallig vind ik jouw uitspraken gewoon laag en een mening geven is anders dan hoe jij het naar buiten brengt. En dat het in Amerika is, goh dat weet ik ook wel. Maar waar moet die gebleekte l#l anders zijn inspiratie voor dat lage filmpje halen? Ik denk niet dat hij ff voor de grap een filmpje maakt.
    En dat van dat gedrag van alle Nederlanders, waarom haal jij dan steeds uit naar Moslims en niet naar oerHollandse mensen?
    En dankzij Wilders is Nederland niet meer veilig.


    Nou sorry hoor, maar Wilders of Wilders-aanhangers (hoejeonsookwilnoemen) zijn niet het meeste betrokken bij schiet- of steekpartijen. (A) Dus ik denk niet dat híj Nederland onveilig maakt.


    giddy up, baby.

    Hoi piepeloi, tralalalaaaa!
    Wie is Wilders? (A)

    Is that a joke

    (...)Toevallig vind ik jouw uitspraken gewoon laag en een mening geven is anders dan hoe jij het naar buiten brengt. En dat het in Amerika is, goh dat weet ik ook wel. Maar waar moet die gebleekte l#l anders zijn inspiratie voor dat lage filmpje halen? Ik denk niet dat hij ff voor de grap een filmpje maakt.
    En dat van dat gedrag van alle Nederlanders, waarom haal jij dan steeds uit naar Moslims en niet naar oerHollandse mensen?
    En dankzij Wilders is Nederland niet meer veilig.


    Oh, ik dacht van niet. We hadden het namelijk over Ne-der-land. Misschien vind ik jouwn uitspraken en reacties óók wel erg laag. Omdat ik het daar niet over had.

    En dankzij Wilders is Nederland niet meer veilig.
    SORRY? Laat me niet lachen. Dankzij een deel van ááááál die moslims, is Nederland niet meer veilig.

    (...)

    Nou sorry hoor, maar Wilders of Wilders-aanhangers (hoejeonsookwilnoemen) zijn niet het meeste betrokken bij schiet- of steekpartijen. (A) Dus ik denk niet dat híj Nederland onveilig maakt.

    Denk je dat echt? Ga maar door met onzinnig denken, zou ik zeggen. Al die nep-islamieten (een islamiet is iemand die geen oorlog voert, dus de mensen die zich islamiet noemen terwijl ze oorlog voeren, noem ik nep-islamiet) willen Wilders doden, lijkt dat je gek? Oké, ik wil niet zeggen dat hij dood moet ofzo, maar al die mensen die heel gevoelig zijn voor de Islam, krijgen haat aan Wilders en omdat Wilders uit Nederland komt, denken ze dat Nederland dus gewoon een slecht land ofzo is.
    x


    ok

    Hoi piepeloi, tralalalaaaa!
    Wie is Wilders? (A)

    Whaha, hilarisch. Serieus. XD
    Dat is een SUPER-Politicus.

    (...)


    Helemaal met je eens, want volgens mij zijn er niet zo veel landen waar je alle mensen kunt vinden. Kijk maar in Nl zijn moslims, christenen, joden, hindoe's, heb je zwarte gele of zelfs groene mensen (maybe). Moeten we daar juist niet blij om zijn? ^o).
    En dan is het tóg onzin dat er wordt gediscrimineerd en zo. Het is toch veel gezelliger met allichtonen in ons land. Die ook een eigen cultuur hebben en zo. Zó leer je van een ander. En hij /zij van jouw. In plaats van dat je allemaal Nederlander bent en dat je allemaal hetzelfde geloof hebt :S. Je moet maar zelf weten wat je gezelliger vindt ;)


    Daar ben ik het ook mee eens, en ik zeg ook niet dat ik scheit heb aan alle allochtonen ofzo, maar ik vind het dom dat Wilders de bak in moet omdat hij een film heeft gemaakt over hoe het er aan toe gaat in sommige moslim landen. En daar gaat dit topic over. Ik ben ook geen racist, ik vind het gewoon dom. En het zou inderdaad ook wel saai zijn als we allemaal hetzelfde geloof hadden, maar wat ik bedoel te zeggen is dat als allochtonen niet met de Nederlandse cultuur kunnen omgaan en zich niet kunnen aanpassen dat ze hier dan niet hadden moeten komen.


    giddy up, baby.

    (...)
    Denk je dat echt? Ga maar door met onzinnig denken, zou ik zeggen.

    Ze denkt niet onzinnig =='
    Al die &*^#@! linkse partijen denken onzinnig.

    (...)
    Is that a joke

    Nee, serieus, wie is dat?

    (...)
    Nee, serieus, wie is dat?

    http://www.gebladerte.nl/z0332.jpg

    (...)
    Ze denkt niet onzinnig =='
    Al die &*^#@! linkse partijen denken onzinnig.

    Je moet het niet zo zeggen, want dat vind jij en een ander weer anders (A)

    (...)

    Daar ben ik het ook mee eens, en ik zeg ook niet dat ik scheit heb aan alle allochtonen ofzo, maar ik vind het dom dat Wilders de bak in moet omdat hij een film heeft gemaakt over hoe het er aan toe gaat in sommige moslim landen. En daar gaat dit topic over. Ik ben ook geen racist, ik vind het gewoon dom. En het zou inderdaad ook wel saai zijn als we allemaal hetzelfde geloof hadden, maar wat ik bedoel te zeggen is dat als allochtonen niet met de Nederlandse cultuur kunnen omgaan en zich niet kunnen aanpassen dat ze hier dan niet hadden moeten komen.


    Daar heeft hij helemaal niet de film over gemaakt. Tenminste wat ik zag was een koran, die er werd uitgescheurd en nog meer stomme cartoons over onze profeet. Maar dan spot je gewoon met de Islam. Sorry maar het gaaat er niet zo aan toe, 'bij de moslimlanden' Ik heb respect voor ieder geloof enzo. Maar ik vind het gewoon raar, dat hij juist het Islam moet pakken:S Heeft hij haat of zo?

    (...)
    Je moet het niet zo zeggen, want dat vind jij en een ander weer anders (A)


    okee (A)
    Wij VINDEN dat al die &*^#@! linkse partijen onzinnig denken en dat ik niet onzinnig denk.

    Hoera voor vrijheid van meningsuiting, ik wou dat Wilders dat ook kreeg zonder de bak in te draaien of een kogel door z'n kop gejaagt te krijgen (hoera)


    giddy up, baby.

    (...)

    okee (A)
    Wij VINDEN dat al die &*^#@! linkse partijen onzinnig denken en dat ik niet onzinnig denk.

    Hoera voor vrijheid van meningsuiting, ik wou dat Wilders dat ook kreeg zonder de bak in te draaien of een kogel door z'n kop gejaagt te krijgen (hoera)

    Geniaaal Nina! :'D