• Helooooo!
    Nou kijk ik ga het hier even kort en bondig vertellen waarom ik nu wéér een topic opene. Hier komt het:
    Om acht uur moet mijn computer af omdak anders zogezegd niet zou kunnen slapen ofsoo. Maar ik heb meer iets als waanbeelden, ik zie dingen in mijn kamer die er niet zijn. Soms zie ik opeens een meisje achter mijn deur staan of een kop naast mijn bed liggen en ik kan je verzekeren: Da's echt niet mooi als je dat ziet staan. Maar dan benk 's morgens nooit uitgeslapen want ik durf niet slapen alsk zo'n kind achter mijn deur zie staan hoor!
    Iemand tips? Want 's morgens kank er nooit uit en komk te laat op school --'
    xoxo'


    sluit je ogen gwn,En denk gwn dat het er niet is.En hou je ogen gesloten. Ik had vroeger het zelfde als jou. Ik was echt doodsband in myn kamer. Maar ik sloot mijn ogen.En dacht altijd aan dingen die ik leuk vond. En dan Viel ik zo in slaap.

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb juist hetzelfde probleem dude .


    I found myself in Wonderland.

    Of je moet iets mee nemen naar je kamer,Waar jij je veilig bij voelt. Zo heb ik dus mijn eigen ketting die 'zogenaamd'geesten weg jaagt.Dan laat ik mij zelf er in geloven.en als ik dan in mijn bed kruip.denk ik; Haa,Jullie kunnen mij niks doen,Want die steen beschermt mij. of ik ga juist niet meer denken aan die dingen.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb juist hetzelfde als jou. Ik durf me bijna niet te bewegen in bed en schrik van het kleinste geluidje en geloof me, wij hebben een redelijk oud huis en hier hoor je wel eens wat geluiden ><
    Maar ik doe meestal me ogen toen en ga dan helemaal onder de lakens liggen met me mp3 op; maar dat laatste zou ik je niet aanraden, want ik moet hm dan weer iedere keer terug opladen ><


    Listen to what we're not saying..

    Maar ik dùrf juist mijn ogen niet dicht te doen om schrik dat hij op mijn bed gaat springen ofsoo dude!

    Maar ik dùrf juist mijn ogen niet dicht te doen om schrik dat hij op mijn bed gaat springen ofsoo dude!



    Neem dan iets je kamer mee in,Wat jou een veilig gevoel geeft.Of ga in je bed liggen en ddruk heel stevig een knuffel tegen je aan ! ^^ dat kan helpen. Of je pakt een steen en maakt het je geluksteen en houd hem de hele nacht in je Hand.En dan zo min mogelijk aan die gevallen denken.,En als ie op je bed springt.trap je hem er gwn van af x'] Zo moet je denken. x


    Sometimes it's best not to care.

    Laat een lichtje branden.
    Of doe zoals ik deed toen ik iets hoorde of me bang voelde. Ga rechtop zitten. Beweeg. Praat tegen jezelf. Denk aan iemand. Gewoon vaak iemands naam zeggen en dan kalmeer je vanzelf. Dat lukte toch bij mij.


    Innocence.

    Uhm... proberen tegen dat kind te praten? I know het klinkt lame. Of zachtjes vragen of ze weg wilt gaan.
    En zoals al werd gezegd een lichtje laten branden.

    Laat een lichtje branden.
    Of doe zoals ik deed toen ik iets hoorde of me bang voelde. Ga rechtop zitten. Beweeg. Praat tegen jezelf. Denk aan iemand. Gewoon vaak iemands naam zeggen en dan kalmeer je vanzelf. Dat lukte toch bij mij.



    Ik laat ook altijd het overloop lamp aan.en ik hou mijn deur altijd wijd open.Zodat je niet kan verbeelden dat er iemand achter staat.En dan sluit ik gwn me ogen en denk aan wat ik de volgende dag zou gaan doen.Of wat er al gebeurt is. ^^


    Sometimes it's best not to care.

    Mijn deur kan niet wijd opene, er brand een lichtje in de gang want mijn bureaulampje mag niet aanblijven etc.

    Mijn deur kan niet wijd opene, er brand een lichtje in de gang want mijn bureaulampje mag niet aanblijven etc.


    En je overloop lamp?


    Sometimes it's best not to care.

    Wat is een overloop lamp?

    Wat is een overloop lamp?


    De lamp op de overloop. Jeweetwel, de hal/gang boven. : )


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    vraag aan het kind of ze wil weggaan ?:X


    None but ourselves can free our minds.

    Helooooo!
    Nou kijk ik ga het hier even kort en bondig vertellen waarom ik nu wéér een topic opene. Hier komt het:
    Om acht uur moet mijn computer af omdak anders zogezegd niet zou kunnen slapen ofsoo. Maar ik heb meer iets als waanbeelden, ik zie dingen in mijn kamer die er niet zijn. Soms zie ik opeens een meisje achter mijn deur staan of een kop naast mijn bed liggen en ik kan je verzekeren: Da's echt niet mooi als je dat ziet staan. Maar dan benk 's morgens nooit uitgeslapen want ik durf niet slapen alsk zo'n kind achter mijn deur zie staan hoor!
    Iemand tips? Want 's morgens kank er nooit uit en komk te laat op school --'
    xoxo'



    Heb medelij met je !!!:S
    Ik kan je niet helpen srry maar heel veel suc6(flower)

    (K)