• Hoi!!

    Dus... Ik heb vandaag mijn resultaten gezien en ben er wel tevreden om... Maar ik moest toen van Mevrouw Rouzée (leerkracht frans) naar haar komen om me onder 4 ogen te spreken...

    En ik ging mee, en zij zei dus dat ik mij normaal moest kleden! ö Omdat ik een eigen stijl heb en het volgens haar niet mooi is! --
    Dus moest ik weinig make-up dragen en mijn haar normaal laten van kleur... dat vond ik al erg, maar toen ze het volgende zei werd ik helemaal pist...

    Ik moest me namelijk gedragen op de speelplaats.. --
    Want ik heb dus met een meisje en heb daar nog maar 1 keer mee gezoend op de speelplaats...
    En nu gaat zij dat vanavond op het oudercontact gaan vertellen aan mijn ouders, maar die zijn tegen bi..

    Wat moet ik nu doen?? Ja, ik ben anders dan iedereen. Kan ik er wat aan doen??
    En nu voel ik me gewoon slecht en heb zenuwen voor vanavond.

    Ik voel mezelf depri en ik haat me gewoon. En normaal gezien doe ik dat niet.. Mijn ouders hebben recht om te weten dat ik bi ben.. Maar ik weet nu al dat ze me niet zullen accepteren..

    En die juf dreigt ermee om me van school te laten sturen als ik zo verder doe... Ben ik dan echt zo erg?? Is het dan zo verkeerd om anders te zijn, want zo vat ik het toch op.


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Ik wil het ook achter de rug hebben, maar ik wil er niet naar toe... Maar eigenlijk wil ik er bij zijn want anders weet ik niet wat die zo over me zeggen! -,-


    maar tot die tijd zou je wat leuks kunnen gaan doen.... toch?? dan heb je teminste vandaag iets leuks gedaan... is dit niet alleen een slechte dag geweest...zegmaar.... Je kan dan altijd nog mee...als je dat zou willen....

    xx

    (...)

    maar tot die tijd zou je wat leuks kunnen gaan doen.... toch?? dan heb je teminste vandaag iets leuks gedaan... is dit niet alleen een slechte dag geweest...zegmaar.... Je kan dan altijd nog mee...als je dat zou willen....

    xx


    Ik moet mee.. Mijn ma weet al die lokalen niet zijn.. En ik probeer me te ontspannen, maar het lukt niet echt.. Telkens zie ik hoe dat zou kunnen aflopen.. Welke drama er zou kunnen ontstaan. En dan ziet gewoon die juf ook wat een 'goede band' ik heb met mijn ma... Ik doe niet anders dan ruziën met haar! >.>


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Ik moet mee.. Mijn ma weet al die lokalen niet zijn.. En ik probeer me te ontspannen, maar het lukt niet echt.. Telkens zie ik hoe dat zou kunnen aflopen.. Welke drama er zou kunnen ontstaan. En dan ziet gewoon die juf ook wat een 'goede band' ik heb met mijn ma... Ik doe niet anders dan ruziën met haar! >.>


    weetje.. je kan toch je ma uitleggen welk lokaal ze moet zijn..?? En moet je perse...zeg maar... mee naar dat gesprek....(bij ons mag dat hoeft niet...mja)... of... (miss word je daar wel nog depressiever/gespannen van.....kan helpen)miss kan je andere helpen met problemen..... of een grappige film ofzo aan zetten.... ik zou eigenlijk zeggen... maak ernog wat van[de dag xD]

    xx

    (...)

    Mijn ouders zijn altijd woest als ik aan zo'n spelletje begin.. Omdat je het gewoon onbewust doet. Zonder dat je eigenijk weet wat je doet..

    (zijn de woorden van me ouders) Dus als ik dat zou zeggen zullen ze echt wel kwaad zijn! -,-


    Als je lerares het niet heeft gezien, zeg dan dat het niet waar is.
    Als ze het wel gezien heeft, zeg dan tegen je ouders dat je niet meer bi zal zijn, ookal blijf je het wel.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    je bent hellemaal niet raar of erg ofzoiets!
    die lerares is waarschijnlijk een oude tang van de jaren 1800 ; ze heeft net de pik op u!
    hoe dan ook , je ouders zouden het ooit tog een 'te weten komen.'
    maar wanneer een lerares met zoiets over de brug komt is er toch wel iets mis met haarzelf!
    het is toch niet verboden op je sgool om te zo te kleden? toch?!
    wel, dan is ZIJ in fout!
    stap naar de directeur!
    dat zou ik doen wanneer ze zit te dreigen!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    je bent hellemaal niet raar of erg ofzoiets!
    die lerares is waarschijnlijk een oude tang van de jaren 1800 ; ze heeft net de pik op u!
    hoe dan ook , je ouders zouden het ooit tog een 'te weten komen.'
    maar wanneer een lerares met zoiets over de brug komt is er toch wel iets mis met haarzelf!
    het is toch niet verboden op je sgool om te zo te kleden? toch?!
    wel, dan is ZIJ in fout!
    stap naar de directeur!
    dat zou ik doen wanneer ze zit te dreigen!


    Okeej, Ik zal proberen om voor het oudercontat naar de Direckteur gaan!! =)
    Echt bedankt voor julie steun!! x)


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Okeej, Ik zal proberen om voor het oudercontat naar de Direckteur gaan!! =)
    Echt bedankt voor julie steun!! x)


    Goed idee. =]


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Goed idee. =]


    Ik heb zelf mijn haarkleur gevonden en ga het terug kleuren in zwart.. Mijn echte haarkleur! ö


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Ik heb zelf mijn haarkleur gevonden en ga het terug kleuren in zwart.. Mijn echte haarkleur! ö


    Joh niet luisteren! Je moet jezelf blijven, en jij bent wie je wil zijn. Je mag je echt niet veranderen gewoon omdat anderen het willen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Joh niet luisteren! Je moet jezelf blijven, en jij bent wie je wil zijn. Je mag je echt niet veranderen gewoon omdat anderen het willen.


    Iedereen wilt het, en het ergert mij alleen maar..
    Als ik in de spiegel kijk zei ik altijd dat ik er goed uit zag.. Maar ik hoorde altijd mensen zeggen: 'iewl!! Dat kind is lelijk!' en het haalt alleen maar mijn zelfvertrouwen naar beneden! Ik laat me niet helemaal veranderen! Voor school ben ik iemand die een grijs muisje is, en thuis probeer ik zoveel mogelijk mezelf te zijn! En dat maakt iedereen blij, denk ik. =|


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Iedereen wilt het, en het ergert mij alleen maar..
    Als ik in de spiegel kijk zei ik altijd dat ik er goed uit zag.. Maar ik hoorde altijd mensen zeggen: 'iewl!! Dat kind is lelijk!' en het haalt alleen maar mijn zelfvertrouwen naar beneden! Ik laat me niet helemaal veranderen! Voor school ben ik iemand die een grijs muisje is, en thuis probeer ik zoveel mogelijk mezelf te zijn! En dat maakt iedereen blij, denk ik. =|


    "I am who I am, you opinion isn't needed."
    Als jij vind dat je er goed uitziet, dan zie je er ook goed uit.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Iedereen wilt het, en het ergert mij alleen maar..
    Als ik in de spiegel kijk zei ik altijd dat ik er goed uit zag.. Maar ik hoorde altijd mensen zeggen: 'iewl!! Dat kind is lelijk!' en het haalt alleen maar mijn zelfvertrouwen naar beneden! Ik laat me niet helemaal veranderen! Voor school ben ik iemand die een grijs muisje is, en thuis probeer ik zoveel mogelijk mezelf te zijn! En dat maakt iedereen blij, denk ik. =|


    niet luisteren naar andere!! Zeggen vrienden dat?? als ze dat zeggen... weetje miss zijn ze wel jaloers dat jij dat durft en zij niet!
    Doe niets voor een ander als jij daar geen zin in hebt!!

    (...)

    Omg, ik ben echt zo bang! Mijn ouders zijn al zo pissed omdat ik zo 'lelijk' gekleed over straat loop! --
    Maar ik vind het mooi en nu gaan die gewoon woest op me zijn.
    Ze zijn al zo kwaad op me omdat ik niet 'klassiek' ben, net als zij!
    (huil)


    wtf...blijf gewoon jezelf!!!...ze moeten je zo nemen zoals je bent...en als ze problemen gaan maken dat je bi bent...dan zijn het echt f*ck*ng slechte ouders...je hoeft echt niet bang te zijn voor vanavond...komt echt wel goed...en dat stomme mens van frans moet ook haar b*k houden...zij heeft niets over je te zeggen en kan er niet voor zorgen dat je door je style van school gesmeten wordt...dat is discriminatie en dus overtreed ze de wet...!!!...dus nogmaals...blijf jezelf en wees niet bang voor vanavond!!!!...maar toch sterkte!!!!
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ohja...sorry voor mijn scheldwoorden...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    Iedereen wilt het, en het ergert mij alleen maar..
    Als ik in de spiegel kijk zei ik altijd dat ik er goed uit zag.. Maar ik hoorde altijd mensen zeggen: 'iewl!! Dat kind is lelijk!' en het haalt alleen maar mijn zelfvertrouwen naar beneden! Ik laat me niet helemaal veranderen! Voor school ben ik iemand die een grijs muisje is, en thuis probeer ik zoveel mogelijk mezelf te zijn! En dat maakt iedereen blij, denk ik. =|


    Jij moet blijven zoals je bent...ik krijg ook heel vaak te horen dat ik lelijk ben en zulke rotzooi maar je moet zulke dingen gewoon negeren, hoe pijn het soms ook doet...na een tijd worden ze het beu en stoppen ze...eigen ervaring...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.