• Hoi!!

    Dus... Ik heb vandaag mijn resultaten gezien en ben er wel tevreden om... Maar ik moest toen van Mevrouw Rouzée (leerkracht frans) naar haar komen om me onder 4 ogen te spreken...

    En ik ging mee, en zij zei dus dat ik mij normaal moest kleden! ö Omdat ik een eigen stijl heb en het volgens haar niet mooi is! --
    Dus moest ik weinig make-up dragen en mijn haar normaal laten van kleur... dat vond ik al erg, maar toen ze het volgende zei werd ik helemaal pist...

    Ik moest me namelijk gedragen op de speelplaats.. --
    Want ik heb dus met een meisje en heb daar nog maar 1 keer mee gezoend op de speelplaats...
    En nu gaat zij dat vanavond op het oudercontact gaan vertellen aan mijn ouders, maar die zijn tegen bi..

    Wat moet ik nu doen?? Ja, ik ben anders dan iedereen. Kan ik er wat aan doen??
    En nu voel ik me gewoon slecht en heb zenuwen voor vanavond.

    Ik voel mezelf depri en ik haat me gewoon. En normaal gezien doe ik dat niet.. Mijn ouders hebben recht om te weten dat ik bi ben.. Maar ik weet nu al dat ze me niet zullen accepteren..

    En die juf dreigt ermee om me van school te laten sturen als ik zo verder doe... Ben ik dan echt zo erg?? Is het dan zo verkeerd om anders te zijn, want zo vat ik het toch op.


    You'll never dream alone. <3

    Was da voor een mens.
    Iedereen heeft z'n eigen styl en iedereen word verliefd op wie hij of zij wilt.
    Mss kun je voor het oudercontact tegen je ouders vertellen danje bi bent.
    Want als ze het pas op het oudercontact te weten komen.
    Zullen ze mss nog kwader zijn..


    I need you like a heart needs a beat

    Was da voor een mens.
    Iedereen heeft z'n eigen styl en iedereen word verliefd op wie hij of zij wilt.
    Mss kun je voor het oudercontact tegen je ouders vertellen danje bi bent.
    Want als ze het pas op het oudercontact te weten komen.
    Zullen ze mss nog kwader zijn..


    Omg, ik ben echt zo bang! Mijn ouders zijn al zo pissed omdat ik zo 'lelijk' gekleed over straat loop! --
    Maar ik vind het mooi en nu gaan die gewoon woest op me zijn.
    Ze zijn al zo kwaad op me omdat ik niet 'klassiek' ben, net als zij!
    (huil)


    You'll never dream alone. <3

    OMG! :O
    Dat slaat echt alles!
    Hier heb je toch geen woorden voor?!
    Ik in ieder geval niet.
    Wat belachelijk zeg...
    Ik bedoel, je kleed je toch hoe je jezelf wilt kleden en als je bi of wat dan ook wilt zijn, dan heeft zij daar toch helemaal niets mee te maken en dan ben jezelf diegene die bepaald of je wilt dat je ouders het wel á niet weten.
    Nee, dit slaat echt alles.
    Ik zou zeggen, ga nog eventjes van tevoren met haar praten en zeg dat je het privé vind en dat je het onprettig zou vinden als zij het tegen je ouders zegt!

    Nouja, in ieder geval heel veel succes en sterkte ermee!

    x Robin


    Träume sind wirklich!!

    Ik vind het onzin!
    Iedereen mag zijn zoals hij/zij wil en daar heeft geen leraar iets mee te maken!
    Ik vind het niet normaal dat ze om zoiets je ouders gaan bellen. Kijk als je slechte cijfers zou hebben is het tot daar aan toe, maar omdat je een eigen stijl hebt en een leraar het daar niet mee eens is, vind ik complete onzin!!!

    Ik hoop dat je ouders het zullen accepteren en ik denk eerlijk gezegt dat ze dat wel doen. Je bent hun dochter dus dat lijkt me meer dan logisch.

    zo, ik heb mijn zegje gedaan ;)


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Ik vind het onzin!
    Iedereen mag zijn zoals hij/zij wil en daar heeft geen leraar iets mee te maken!
    Ik vind het niet normaal dat ze om zoiets je ouders gaan bellen. Kijk als je slechte cijfers zou hebben is het tot daar aan toe, maar omdat je een eigen stijl hebt en een leraar het daar niet mee eens is, vind ik complete onzin!!!

    Ik hoop dat je ouders het zullen accepteren en ik denk eerlijk gezegt dat ze dat wel doen. Je bent hun dochter dus dat lijkt me meer dan logisch.

    zo, ik heb mijn zegje gedaan ;)


    Dat is juist het erge er aan... Mijn ouders willen dat ik 'klassiek' word net als hun, en naar muziek gaat luisteren die bijna iedereen doet.. Maar ik luister liever naar Hardrock..
    En ik heb al gezegd tegen die leerkracht, dat mijn punten wel goed zijn, dus waarom mag ik gewoon geen eigen stijl doen, maar nee... Dat wijf denkt dat mijn stijl een 'rage' is! -.-
    Ze was echt wel kwaad toen ze vroeg of ik met dat meisje gezoent had.. Ze gedraagt haar net alsof ze mijn moeder is!


    You'll never dream alone. <3

    OMG! :O
    Dat slaat echt alles!
    Hier heb je toch geen woorden voor?!
    Ik in ieder geval niet.
    Wat belachelijk zeg...
    Ik bedoel, je kleed je toch hoe je jezelf wilt kleden en als je bi of wat dan ook wilt zijn, dan heeft zij daar toch helemaal niets mee te maken en dan ben jezelf diegene die bepaald of je wilt dat je ouders het wel á niet weten.
    Nee, dit slaat echt alles.
    Ik zou zeggen, ga nog eventjes van tevoren met haar praten en zeg dat je het privé vind en dat je het onprettig zou vinden als zij het tegen je ouders zegt!

    Nouja, in ieder geval heel veel succes en sterkte ermee!

    x Robin


    Dat zou ik wel willen zeggen tegen die leerkracht, maar het probleem is.. Bij het oudercontact zie ik haar als eerste! -- (is met afspraak)


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Dat is juist het erge er aan... Mijn ouders willen dat ik 'klassiek' word net als hun, en naar muziek gaat luisteren die bijna iedereen doet.. Maar ik luister liever naar Hardrock..
    En ik heb al gezegd tegen die leerkracht, dat mijn punten wel goed zijn, dus waarom mag ik gewoon geen eigen stijl doen, maar nee... Dat wijf denkt dat mijn stijl een 'rage' is! -.-
    Ze was echt wel kwaad toen ze vroeg of ik met dat meisje gezoent had.. Ze gedraagt haar net alsof ze mijn moeder is!


    ze moet echt ophouden, dat zijn haar zaken helemaal niet!


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    (...)

    ze moet echt ophouden, dat zijn haar zaken helemaal niet!
    ¨

    Maar wat ze zei is dat echt waar?? Dat als ik zo verder ga doen ik waarschijnlijk geschorst kan worden?? ö


    You'll never dream alone. <3

    Ofwel zeg je dat het waar is dat je bi bent ofwel zeg je dat je nooit een meisje gkust hebt en al zeker niet op school. Your choice.

    Ofwel zeg je dat het waar is dat je bi bent ofwel zeg je dat je nooit een meisje gkust hebt en al zeker niet op school. Your choice.


    Ik heb al moeten bekennen, want ze keek me zo heel doordringend aan.. En daar kan ik juist niet tegen!! -.-
    Man, wat haat ik haar!! >_<
    De school heeft toch niets te maken met je seksualiteit of hoe je stijl is??


    You'll never dream alone. <3

    (...)¨

    Maar wat ze zei is dat echt waar?? Dat als ik zo verder ga doen ik waarschijnlijk geschorst kan worden?? ö

    ik weet niet hoe makkelijk je geschorst kan worden bij jou op school, maar op mijn school is dat echt geen reden om iemand te schorsen hoor.


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    (...)
    ik weet niet hoe makkelijk je geschorst kan worden bij jou op school, maar op mijn school is dat echt geen reden om iemand te schorsen hoor.


    Mijn school is echt wel streng! Er was 2 jaar geleden een uniform op dat scholending! ö
    Maar als ik echt van school kan getrapt worden, dan moet ik maar es een grijs muisje zijn.. Maar blijkbaar niemand die ik ken, beseft hoe hard dat is! (huil)


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Mijn school is echt wel streng! Er was 2 jaar geleden een uniform op dat scholending! ö
    Maar als ik echt van school kan getrapt worden, dan moet ik maar es een grijs muisje zijn.. Maar blijkbaar niemand die ik ken, beseft hoe hard dat is! (huil)

    je kent me dan wel eens waar niet, maar ik begrijp het wel :) ik was tot 2 jaar terug een grijs muisje.

    Ik hoop echt dat je niet van school af wordt getrapt, want ik vind het echt totaal nergens op slaan!


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    (...)
    je kent me dan wel eens waar niet, maar ik begrijp het wel :) ik was tot 2 jaar terug een grijs muisje.

    Ik hoop echt dat je niet van school af wordt getrapt, want ik vind het echt totaal nergens op slaan!


    Maar ik kan toch onmogelijk veranderen in iemand die ik niet wil zijn? Ik weet zelf niet hoe ik me moet gedragen.. Ik heb het slechts maar 1 week kunnen uithouden als grijs muisje, want het is al mijn 3e waarschuwing over mijn stijl..
    En ik voelde me heel die week niet goed, omdat het ík niet was... Waarom snapt die leerkracht dat niet?


    You'll never dream alone. <3

    Even zien, zo'n dingen heb ik ook.
    Ten eerste, mss is het best als je je een beetje naar de kledingcode gedraagt en thuis rondloopt hoe je wilt, uitgaat hoe je wilt.
    En beste als je toch je ouders vertelt over bi zijn. En dat je gelukkig bent met je vriendinnetje. Dan zullen je ouders niet zo kwaad zijn als ze het langs een leerkracht horen.
    (K)
    En trek je niks vanaan, je bent wie je bent.


    death to the one at the end of the serenade.