• Heeey, ik heb dus een paar ideetjes maar weet totaal niet welke het moet worden.:

    1. Het gaat over 2 meisjes [een tweeling] die samen met de K. twins op school zitten, de K. twins worden gepest maar hun weer door de K. twins... Ze hebben thuis al niet echt een fijn leven maar op school is het in ieder geval minder erg dan thuis.. Hun moeder heeft zelfmoord gepleegd en nu zijn ze nog alleen met hun vader die geestenlijk gestoord is en zelf ookal een paar keer pogingen tot zelfmoord heeft geprobeerd.. De meisjes zijn smoor verliefd op Tom en Bill, maar Tom en Bill absoluut niet op hun want ze staan bekend als de twee lelijkste meisjes ever. Maar dan komen ze elkaar 4 jaar later weer tegen op de EMA's en de meisjes zijn veranderd in 2 mooie tieners... Hoe loopt dit af?



    2.Tom en Bill, zijn geen tweeling, wel zitten ze bij elkaar op school en worden beide gepest door hun style.. Ze gaan veel met elkaar om, maar wat als dit meer word dan alleen vriendschap?



    3.Bill en Andreas kennen elkaar al lang en zijn ook goede vrienden van elkaar. Tom is minder goed bevriend met Andreas maar doet alleen maar aardig tegen hem omdat hij weet dat Bill, Andreas leuk vind en wil het niet voor hem verpesten.



    Welke is het leukst en weten jullie dan ook nog een titel bij welke jij het leukste vind?

    -xx-

    Den 1st e^^


    Your Butt is Mine!

    3!


    i need you like a heart needs a beat.

    de laatste xP

    en dan..
    I Know He Likes Him .. xP so moet je noem xD


    We can only learn to love by loving.

    3de :D


    Dunno ><

    nr 1 !!


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    1 (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nummer 1 staat voor! Maar ik heb nog steeds geen titel :S

    Remember me Darling?*1


    Your Butt is Mine!

    3


    Live life limitless.

    3!

    ANDREAS EN BILLAA <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'