• Hoi!!

    Dus... Ik heb vandaag mijn resultaten gezien en ben er wel tevreden om... Maar ik moest toen van Mevrouw Rouzée (leerkracht frans) naar haar komen om me onder 4 ogen te spreken...

    En ik ging mee, en zij zei dus dat ik mij normaal moest kleden! ö Omdat ik een eigen stijl heb en het volgens haar niet mooi is! --
    Dus moest ik weinig make-up dragen en mijn haar normaal laten van kleur... dat vond ik al erg, maar toen ze het volgende zei werd ik helemaal pist...

    Ik moest me namelijk gedragen op de speelplaats.. --
    Want ik heb dus met een meisje en heb daar nog maar 1 keer mee gezoend op de speelplaats...
    En nu gaat zij dat vanavond op het oudercontact gaan vertellen aan mijn ouders, maar die zijn tegen bi..

    Wat moet ik nu doen?? Ja, ik ben anders dan iedereen. Kan ik er wat aan doen??
    En nu voel ik me gewoon slecht en heb zenuwen voor vanavond.

    Ik voel mezelf depri en ik haat me gewoon. En normaal gezien doe ik dat niet.. Mijn ouders hebben recht om te weten dat ik bi ben.. Maar ik weet nu al dat ze me niet zullen accepteren..

    En die juf dreigt ermee om me van school te laten sturen als ik zo verder doe... Ben ik dan echt zo erg?? Is het dan zo verkeerd om anders te zijn, want zo vat ik het toch op.


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Ik heb al moeten bekennen, want ze keek me zo heel doordringend aan.. En daar kan ik juist niet tegen!! -.-
    Man, wat haat ik haar!! >_<
    De school heeft toch niets te maken met je seksualiteit of hoe je stijl is??

    Mijn school is heel hetzelfde.

    (...)

    Maar ik kan toch onmogelijk veranderen in iemand die ik niet wil zijn? Ik weet zelf niet hoe ik me moet gedragen.. Ik heb het slechts maar 1 week kunnen uithouden als grijs muisje, want het is al mijn 3e waarschuwing over mijn stijl..
    En ik voelde me heel die week niet goed, omdat het ík niet was... Waarom snapt die leerkracht dat niet?

    leraren komen nou eenmaal niet van deze wereld. Serieus, ik begin er echt mijn twijfels over te krijgen. Ik vind nog steeds dat je gewoon jezelf moet zijn, want dat is wie je bent en geen leraar kan daar iets aan veranderen. Je bent wie je bent! Ik vind dat een leraar niets te zeggen heeft over hoe je eruit ziet.


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    (...)
    leraren komen nou eenmaal niet van deze wereld. Serieus, ik begin er echt mijn twijfels over te krijgen. Ik vind nog steeds dat je gewoon jezelf moet zijn, want dat is wie je bent en geen leraar kan daar iets aan veranderen. Je bent wie je bent! Ik vind dat een leraar niets te zeggen heeft over hoe je eruit ziet.


    Dat vind ik ook, maar met al haar schorsing gedoe, denk ik ook niet dat ik nog mijn stijl moet doen.. Ze zei dat mijn houding in de klas goed is, maar dat ik me op de speelplaats moet beheersen.. We hebben nog maar 1 keer gezoent op de speelplaats! -.-
    Man, die zenuwen gieren door mijn lijf om 17.30 is het zowat dat oudercontact... En niemand is thuis.. Dus kan ik het niet zeggen!! --


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Dat vind ik ook, maar met al haar schorsing gedoe, denk ik ook niet dat ik nog mijn stijl moet doen.. Ze zei dat mijn houding in de klas goed is, maar dat ik me op de speelplaats moet beheersen.. We hebben nog maar 1 keer gezoent op de speelplaats! -.-
    Man, die zenuwen gieren door mijn lijf om 17.30 is het zowat dat oudercontact... En niemand is thuis.. Dus kan ik het niet zeggen!! --

    Ik wil je echt zo graag helpen, maar ik weet niet hoe. Ik denk dat ik allemaal kan duimen en hopen dat alles goed gaat komen (wat ik overigens wel verwacht) Je ouders zullen een beetje geschokt zijn, maar ik denk dat ze het accepteren.

    En wat kan ze zeggen over jou als het nog maar één keer is voorgekomen? juist, helemaal niets!


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Hmm en je ouders gaan dus naar het oudercontact?
    Geen enkele mogelijkheid dat ze niet gaan ofzo?

    Nja je ouders moeten het uiteindelijk toch eens weten, maarjah beter was geweest als je dat had kunnen uitstellen natuurlijk!ö

    Hmm van die stijl is belachelijk, zolang daar gene duidelijke regels van op school zijn, mag je doen wat je wilt^^
    Als er nu in het reglement staat dat je haar niet in een onnatuurlijke kleur mag, dan hebben ze wel het recht om je daar op te wijzen natuurlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Ik wil je echt zo graag helpen, maar ik weet niet hoe. Ik denk dat ik allemaal kan duimen en hopen dat alles goed gaat komen (wat ik overigens wel verwacht) Je ouders zullen een beetje geschokt zijn, maar ik denk dat ze het accepteren.

    En wat kan ze zeggen over jou als het nog maar één keer is voorgekomen? juist, helemaal niets!


    Uhu!! ^^

    Maar euh... Ik ben 13 en mijn pa is nogal oud...
    Hij is... 65!! Dus die vliegt voor het stomste dingetje uit! (niet dat dat wat met ouderdom te maken heeft, maar de meeste 'oude' mensen vliegen rapper uit!)


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Ik wil je echt zo graag helpen, maar ik weet niet hoe. Ik denk dat ik allemaal kan duimen en hopen dat alles goed gaat komen (wat ik overigens wel verwacht) Je ouders zullen een beetje geschokt zijn, maar ik denk dat ze het accepteren.

    En wat kan ze zeggen over jou als het nog maar één keer is voorgekomen? juist, helemaal niets!


    hier sluit ik me bij aan.... weetje miss.. doet dat hele stomme mens wel met schorsen dreigen zodat je anders wordt... net zoals de rest.. maar weetje miss doet ze dat wel niet.. en... hebben jullie ook een direkteur ofzo..?? Die mag je toch alleen maar schorsen??

    En weetje... ik wens je veel suc1000 met alles en ik denk dat het wel goed komt...!! Ik vertrouw erin!!
    xxx myy

    (...)

    Uhu!! ^^

    Maar euh... Ik ben 13 en mijn pa is nogal oud...
    Hij is... 65!! Dus die vliegt voor het stomste dingetje uit! (niet dat dat wat met ouderdom te maken heeft, maar de meeste 'oude' mensen vliegen rapper uit!)


    die zijn dat niet gewend.
    Maar ook hij moet zich aanpassen aan vandaag de dag. Hij leeft hier en nu met een dochter van 13 dus hij moet gewoon begrijpen hoe de wereld er vandaag de dag eruit ziet. En als hij dat niet kan is dat zijn probleem, maar daar moet hij jou niet mee lastigvallen. Je kan toch niet kiezen wie je bent? Je bent wie je bent en niemand maar dan ook echt niemand kan daar wat aan veranderen.


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Hmm en je ouders gaan dus naar het oudercontact?
    Geen enkele mogelijkheid dat ze niet gaan ofzo?

    Nja je ouders moeten het uiteindelijk toch eens weten, maarjah beter was geweest als je dat had kunnen uitstellen natuurlijk!ö

    Hmm van die stijl is belachelijk, zolang daar gene duidelijke regels van op school zijn, mag je doen wat je wilt^^
    Als er nu in het reglement staat dat je haar niet in een onnatuurlijke kleur mag, dan hebben ze wel het recht om je daar op te wijzen natuurlijk.


    Het oudercontact is verplicht! -.-

    En in het reglement stond wel dat je verzorgd er uit moest zien, maar zo 'erg' vind ik het nu ook wel niet.. Het is niet blauw of paars mijn haar, maar gewoon kastanje bruin.. En van smink mag ik gewoon NIETS meer aan doen! -,-


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Het oudercontact is verplicht! -.-

    En in het reglement stond wel dat je verzorgd er uit moest zien, maar zo 'erg' vind ik het nu ook wel niet.. Het is niet blauw of paars mijn haar, maar gewoon kastanje bruin.. En van smink mag ik gewoon NIETS meer aan doen! -,-

    Hmmm bij ons is dat nooit verplicht!ö En dan zorg ik altijd wel dat mijn ouders niet kunnen^^

    Zolang daar niets van in het reglement staat, kan ze je niets maken!
    Zeg dat ook maar tegen haar, als er niet in het reglement staat dat je geen schmink mag dragen, waarom zou zij dat dan zo maar kunnen verbieden?! o.O
    Je moet gewoon weten wat die je rechten zijn, en gewoon nadruk leggen dat jij dat recht heeft, en dat kan zij je niet afpakken, want dat staat niet in het reglement en kun je mooi je stijl behouden^^!Ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    hier sluit ik me bij aan.... weetje miss.. doet dat hele stomme mens wel met schorsen dreigen zodat je anders wordt... net zoals de rest.. maar weetje miss doet ze dat wel niet.. en... hebben jullie ook een direkteur ofzo..?? Die mag je toch alleen maar schorsen??

    En weetje... ik wens je veel suc1000 met alles en ik denk dat het wel goed komt...!! Ik vertrouw erin!!
    xxx myy


    Dankje..

    Ik denk dat ik dat zal navragen bij de direckteur of ik geschorst kan worden..
    Ik hoop zo dat het goed verloopt! Ik ben echt waar, nog nooit zo zenuwachtig geweest..


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Het oudercontact is verplicht! -.-

    En in het reglement stond wel dat je verzorgd er uit moest zien, maar zo 'erg' vind ik het nu ook wel niet.. Het is niet blauw of paars mijn haar, maar gewoon kastanje bruin.. En van smink mag ik gewoon NIETS meer aan doen! -,-


    Alleen maar omdat je een andere styl hebt??....DAS ECHT DOM!! weetje... ik zou ze aanklagen!!

    Weetje wat ik dacht he.... heb jij miss vaak ruzie ofzo met leraren...dat ze je daarom zo haten enzoo en dat je jezelf eigenlijk niet meer mag zijn??

    xx

    (...)

    Alleen maar omdat je een andere styl hebt??....DAS ECHT DOM!! weetje... ik zou ze aanklagen!!

    Weetje wat ik dacht he.... heb jij miss vaak ruzie ofzo met leraren...dat ze je daarom zo haten enzoo en dat je jezelf eigenlijk niet meer mag zijn??

    xx


    Nee, ik ben veel te verlegen dat ik bijna niets durf te zeggen. Dus ik zou niet weten hoe ik ruzie zou moeten maken.. Ik wou zo graag dat ik vandaag kan overslaan! --
    Mijn hand trilt van de zenuwen!! -.-

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Nee, ik ben veel te verlegen dat ik bijna niets durf te zeggen. Dus ik zou niet weten hoe ik ruzie zou moeten maken.. Ik wou zo graag dat ik vandaag kan overslaan! --
    Mijn hand trilt van de zenuwen!! -.-

    <33 KIKAxSLET


    eey... ff een vraagje zijn er meer mensen op jou school/klas die zeg maar moeten veranderen???.. want miss kan je met die praten... en miss zijn die al wel veranderd ofzo.. en kunnen ze jou helpen met zo min mogelijk veranderen maar wel aan de regels goed...doen zeg maar....

    En weetje ik snap wel dat je met allemaal zenuwen zit!! Echt veel sterkte!!
    xxx myy

    wijs blij da u rapport goe is ..


    Your Butt is Mine!