• Ik luister daarnet Buschauffeur van Kempi. Hij zegt in de lyrics: "Dus kom op buschauffeur en rij die waggie achteruit, naar toen het beter was."
    Ik ben heel gelukkig, maar die tijden van vroeger mis ik.
    Geen problemen met boys, drugs, roken, spijbelen, diploma, baan, politie noem maar op.
    Hebben jullie dat soms ook, dat je de oude tyden mist?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ja, heb ik echt heel hard. Zo de tijden dat je nog aan niets moest denken. Dat je gewoon je leven leefde. Als je snapt wat ik bedoel. Nu komt er zoveel meer bij kijken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik mis het elke dag.


    Never run out of reasons to smile...

    Ja :X

    oh ja, de tijden dat je overal veilig was in je ouders hun armen en nog geen beslissingen moest nemen zoals 'welke richting op school' of de tijden dat het mij niet kon schelen of het vakantie was of school omdat hetbeide goed voelde. Valt het op dat ik het mis? Haha, maarja, ouder worden heeft ook zo zijn voordelen, I guess

    Hmm.. ja dat heb ik wel is. vooral op die momenten dat ik het liefst door de grond ga.


    We can only learn to love by loving.

    Gosh ik zou alles geven om terug een kleuter te zijn, of een baby ><


    You're a star in heaven.

    Ik mis 't zo erg. Nu heb je al die verantwoordelijkheden. Als kind kon je nog lekker spelen, geen verantwoordelijkheden, moeilijke beslissingen, want dat deden je ouders wel voor je. Een goede tijd op de basischool beleven. Hmm. *Mist*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Altijd, vroeger is altijd beter, maar als je vergeet te leven, wordt het er niet beter op.

    Je hebt geen idee.Als ik naar foto's kijk van vroeg moet ik vaak huilen omdat het toen fijner was.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    soms mis ik het wel om nog is het klein kindj te zijn ja xD & als ik soms kijk hoe het vroeger was..was het wl btr omdat der meer respect was..but my eyes are on the future now(H).Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Constant. Dat is mijn probleem juist: ik denk dat de leukste fase van het leven voorbij is. Ik denk te bewust na over het leven en ik beloof je dat dat niet leuk is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet echt. Alleen vandaag ben ik erachter gekomen dat ik het eigenlijk verschrikkelijk vind dat ik niet meer bevriend ben met mijn vroegere twee beste vriendinnen...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    xMelodic schreef:
    Ik mis het elke dag.




    Ik wou juist hetzelfde schrijven, Ik ook


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    ik mis het eigenlijk niet.. er zijn nu wel veel meer dingen bij gekomen, maar ouder worden heeft toch ook voordelen..

    Elke dag nog. :X


    A. ikmisje.