• Heey,
    ik wil dus een nieuwe 1D story schrijven, maar ik wil een super orginele titel...
    Eerst zal ik even vertellen waar mijn verhaal overgaatt...
    Het speelt zich af in de toekomst, die verwoest is door de tweede wereld oorlog. De macht valt in de handen van koningen en graven. Op elke 18e verjaardag van zo'n graaf mag hij een bruid uitkiezen. Maaaar... wat als die bruid verliefd word op een ander??

    ik heb een paar optie's, maar als jullie zelf een leuke titel weten is dat van harte welkom (flower)

    1. Moeity ~ One Direction dat betekent een deel van een geheel, dat slaat op dat je een deel van het geheel van een koppel bent
    2. Affinity ~ One Direction dat betekent aantrekkingskracht en verwantschap
    3. Prestigious ~ One Direction wat aanzienlijke status betekent en dat slaat op die graaf


    Dankjee xx DREAMSx

    Bedoel je geen WO III ?
    Ik zou denk ik voor drie kiezen. En anders 2.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Titelt nummero twee vind ik wel een pakkende titel! In ieder geval veel succes met je story, ik vind hem heel origineel klinken. Maar persoonlijk zou ik hem zelf niet lezen, alleen al omdat er One Direction in voorkomt.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind de titels niet erg origineel, als ik eerlijk ben. Maar Affinity vind ik wel het mooiste klinken. (:
    Het klinkt als een heel leuk verhaal! Als het OP was, zou ik hem zeker lezen, dus stiekem vind ik het jammer dat 1D erin voor moet komen. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik vind de titels niet erg origineel, als ik eerlijk ben. Maar Affinity vind ik wel het mooiste klinken. (:
    Het klinkt als een heel leuk verhaal! Als het OP was, zou ik hem zeker lezen, dus stiekem vind ik het jammer dat 1D erin voor moet komen. :'D


    26 - 02 - '16

    Parachutes schreef:
    Ik vind de titels niet erg origineel, als ik eerlijk ben. Maar Affinity vind ik wel het mooiste klinken. (:
    Het klinkt als een heel leuk verhaal! Als het OP was, zou ik hem zeker lezen, dus stiekem vind ik het jammer dat 1D erin voor moet komen. :'D
    + Ik ben zelf meer van Nederlandse titels. Wat dacht je van 'bruidsmeisjes'? Of 'maagdelijk wit'? :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hmm, ik zou nummer twee kiezen.
    Aah, leuk om eens een origineel idee voor een fanfic te horen! :Y) Alleen, wat heeft het met 1D te maken? :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dankjewel voor de reacties, het is Affinity geworden.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 16:04 ]