• Ik ben vandaag weer een keer serieus blij. Zelfs de proefwerkweek woensdag kan mijn humeur niet verpesten, en het heeft eigenlijk niet eens zo'n speciale reden :'D. Vandaag alleen alvast schoolspullen voor volgend jaar gekocht, en vrijdag te horen gekregen dat ik volgend jaar weer les heb van mijn favorite leraar, en dat was het eigenlijk, maar toch ben ik nog nooit zo blij geweest :Y)
    Dus, zijn jullie vandaag ook vrolijk of ben ik de enige?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Fijn dat je zo blij bent!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben ook vrolijk, want ik heb er een nieuwe vriendin bij C;


    26 - 02 - '16

    Ik ben ook vrolijk, want ik ben gisteren afgestudeerd :]


    The truth may be orange!

    Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!

    I don't remember the rest of the song.

    ik ben vrolijk omdat ik een goede dag had. ^^ Lots of reading, some writing, kisses...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CURLYMONSTER schreef:
    Fijn dat je zo blij bent!

    + Nee, niet echt vrolijk maar ook niet de tegenovergestelde daarvan.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben enerzijds blij dat het einde van de examens eindelijk in zicht is, maar aan de andere kant ook weer niet, aangezien ik er nog een moet en de meesten al klaar zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben lichtelijk chagrijnig dankzij mijn beugel waar gisteren twee slotjes bijgeplakt zijn en it hurts like hell dus nu kan ik alleen zachte dingen eten en met mijn voortanden kauwen. (cat)

    Ik ben ook blij want ik heb vakantie! (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben vrolijk omdat ik vandaag weer tante ben geworden, van een tweeling [: twee jongetjes ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zonet Life of Pi gekeken, daar werd ik heel erg happy door. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ah!
    Nou ik was vandaag wel heel vrolijk toen mijn moeder very embarrassed was door haar moeder (mijn oma dus). We waren over strings aan het praten, en het feit dat ik bikini's heb om mee te showen, en bikini's maar mee ik kan zwemmen (big boob problem, je springt in het water en dag bikini topje). Toen vertelde mijn oma doodleuk dat ze alleen strings droeg, en besloot ze die even aan ons te laten zien. Mijn moeder vluchtte snel naar de wc, maar ik moest heel erg hard lachen. Wat een mens, haha.

    Maar toen kwam ik thuis, en realiseerde ik me dat ik een vreselijke chaotisch rot lerares heb, en dus verslagen moeten maken, terwijl ik leer voor mijn herkansingen (en dus laatste toetsen).


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben vrolijk, omdat ik eindelijk vakantie heb en over ben naar mijn allerlaatste jaar van de middelbare school *O*
    En ik heb mijn vriend een hele tijd gemist (konden elkaar wel zien, maar niks doen, omdat school zo druk was.) en dat is ook heel leuk. En morgen zijn we negen maanden samen en dat is ook heel leuk :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Crave schreef:
    Ik ben vrolijk omdat ik vandaag weer tante ben geworden, van een tweeling [: twee jongetjes ^^


    Leuk, gefeliciteerd!(Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Leuk!
    Ik ben ook wel vrolijk want ik ga zo mijn verjaardag vieren met mijn familie. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ben niet heel vrolijk maar dat is omdat ik moet leren en gister mijn laatste echte zwemwedstrijd met mijn club had :c


    If a writer falls in love with you, you can never die