• Okeej, ik weet niet of ik de enige ben..

    Maar thuis voel ik me NOOIT op mijn gemak..
    Ik ben gewoon bang van mijn ouders.

    Niet heel erg bang, maar ik durf ze nooit iets te vragen of te zeggen..

    Ben ik echt de enige, want mijn vriendinnen vinden het abnormaal!


    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    nee ik heb dat niet...
    maar je bent niet de enige... dat weeet ik wel...

    xx

    Nee, ik snap het wel, ik heb dat soms ook ^^
    alleen wel niet altijd.

    <3


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik vind het wel raar ... bang van je ouders :S
    Ik ben alleen bang als ze superkwaad zijn op me (omdat ik dan meestal een klap krijg fzo - ga nou niet denken dat ze me mishandelen :P )


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nou ik durf me ouders echt alles te vragen. ik mag ze ook zo graag maar zodra ik me huis instap,voel ik me ook niet op me gemak.

    Ik voel me echt inder op me gemak thuis..
    En als ik soms bij mijn vriendin kom, zie ik ze zo heel close met hun ouders.. En bij mij is het zo, alsof we vreemdelingen zijn die in 1 huis wonen!


    You'll never dream alone. <3

    Ja... Ik heb dat ook , Ik zeg nooit wat tegen men ouders , Of als er iets is ofssoo .. Zeg ik hen dat nooit x3.

    Ik voel gwn geen vertrouwen :|


    A. ikmisje.

    Ja... Ik heb dat ook , Ik zeg nooit wat tegen men ouders , Of als er iets is ofssoo .. Zeg ik hen dat nooit x3.

    Ik voel gwn geen vertrouwen :|



    ja, bij mij is dat ook.. En ik heb zelfs geen goeie band met mijn ouders. Ik & mijn ouders lijken net op vreemdelingen!


    You'll never dream alone. <3

    NEe, ik ben blij dat ik Mijn Ouders heb ..


    Your Butt is Mine!

    ik ben heel blij dat ik me vader eens 2 dagen in de week zie.. dus ik durf ook alles te vragen enzo
    ik heb een goeie band met hem :D verder ben ik tog maar alleen :)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)


    ja, bij mij is dat ook.. En ik heb zelfs geen goeie band met mijn ouders. Ik & mijn ouders lijken net op vreemdelingen!


    Nja... Ik kan wel gwn met ze praten , maar als het wat persoonlijker wordt , Dan probeer ik meestal op een ander onderwerp over te gaan. Ik kan veel beter met vrienden raten dan met men ouders. x3.


    A. ikmisje.

    (...)

    Nja... Ik kan wel gwn met ze praten , maar als het wat persoonlijker wordt , Dan probeer ik meestal op een ander onderwerp over te gaan. Ik kan veel beter met vrienden raten dan met men ouders. x3.


    Ik ook, mijn ouders snappen me niet, mijn vrienden wel..

    Mijn ouders denken niet als ik en alles wat ik zeg is volgens hun gelul.. En als ik al mijn privé dinges ga moeten zeggen... Dan denken die altijd dat ik zot ben geworden om zo te zijn of dat te doen en dan zijn die weer woest! -.-


    You'll never dream alone. <3

    Verplaatsing naar Relatie.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Nee, je bent niet de enige, ik heb dat ook. Bang hoe ze reageren enzo. Ik snap het.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Niet zo. Soms wel, maar eigenlijk niet. Het is natuurlijk ook te zien in welke situatie je zit ofzo. Slechte punten ofzo, dan is het soms wel een beetje logisch^^

    Heb ik niet
    Ik hou van me ouders
    en ik durf alles te vragen enzoxD