• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Sinds april helemaal gestopt met vapen, is me eigenlijk compleet meegevallen en ik ben er niet meer mee bezig, maar soms, SOMS heb ik 10 seconden ineens zo'n heftige craving 😭

Caution first, always.

Lysander schreef:
    Sinds april helemaal gestopt met vapen, is me eigenlijk compleet meegevallen en ik ben er niet meer mee bezig, maar soms, SOMS heb ik 10 seconden ineens zo'n heftige craving 😭

Dit is echt een mood.
    Ik ben sinds 1 januari 2026 gestopt (want basic bitch, met basic voornemens) en is echt gemakkelijk gegaan.
    Maar, op sommige momenten. . . Dan is het zooo moeilijk. Terwijl je weet dat het slecht is.

^ don't wanna bum y'all out maar ik ben in 2019 gestopt met zeer lowkey roken en ik krijg nog steeds cravings (krul)

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Zoya schreef:
    ^ don't wanna bum y'all out maar ik ben in 2019 gestopt met zeer lowkey roken en ik krijg nog steeds cravings (krul)

Ohhh ik heb al na week 1 geaccepteerd dat dit een zwakke plek gaat blijven, HAHA.
    Mijn vriend rookt/vapet nog wel (alhoewel al minder dan voorheen), dus ik heb thuis dagelijks 'verleiding'. But I persisted. :Y)

Sunchild schreef:
    (...)

Dit is echt een mood.
    Ik ben sinds 1 januari 2026 gestopt (want basic bitch, met basic voornemens) en is echt gemakkelijk gegaan.
    Maar, op sommige momenten. . . Dan is het zooo moeilijk. Terwijl je weet dat het slecht is.

Ja he? Ineens komt er een halve muscle memory urge terug naar boven en AAAA! En een paar seconden later ben ik het weer vergeten (':

Caution first, always.

ah the age old question

why am i stressed

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Morgen om fucking tyfusvroeg bij de carpoolplaats zijn

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wanneer je je zo slecht voelt dat je niet eens kunt eten, omdat je er even helemaal doorheen zit door de gebroken nachten, omdat je kindje al een paar nachten midden in de nacht terror maakt en je je gewoon zoveel zorgen maakt om je man... :/

Ich liebe dich 27.12.23

Mijn man heeft mijn comfort food gehaald (knorr pasta bolognese) en nu kan ik wel eten c:

Ich liebe dich 27.12.23

Wie the fuck betaalt 14 euro per maand voor youtube premium. Maak dat gewoon 5 euro per maand en doe normaaaaaal

kindness is never a burden.

Gwenllian schreef:
    Wie the fuck betaalt 14 euro per maand voor youtube premium. Maak dat gewoon 5 euro per maand en doe normaaaaaal

Oprecht ik weiger echt te betalen voor Spotify of YT Premium. Ik mute mijn koptelefoon wel op het moment dat er een reclame voorbijkomt.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Gwenllian schreef:

me sadly
    vind echt kut dat ze niet een yt premium versie hebben zonder yt music zodat het goedkoper is 😭

--

Zo leuk dat mijn dansdocent af en toe met mij danst als ik geen partner heb en me dan dingen laat doen die ik niet geleerd heb, makes me feel good 🥰

Let me in, let me in.

SPECS schreef:
    (...)

Oprecht ik weiger echt te betalen voor Spotify of YT Premium. Ik mute mijn koptelefoon wel op het moment dat er een reclame voorbijkomt.

ik wil het voor de offline download functies want het internet op mijn werk suckt 🫠

kindness is never a burden.

klote

Tijd voor koffie.