• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Doe ik m'n Facebook nog eens open: explosie van baby's en zwangere mensen. Nope. Thanks. Bye.
    Fuckbeing30
    Stopmetjekinderenonlinetepleuren

Mijn brein breint zoals het breint.

Heb ik net een muis gevangen en buiten gezet? Ja.
    Komt mijn kat nu voor de tweede keer leutig gezellig met diezelfde muis binnen? Zeker wel.
    Is mijn andere kat ondertussen een uno reverse straatpannekoek aan het achter laten op mijn laminaat? Ook waar!

Ik wil gewoon slapen -.-

kindness is never a burden.

Gwenllian schreef:
    Heb ik net een muis gevangen en buiten gezet? Ja.
    Komt mijn kat nu voor de tweede keer leutig gezellig met diezelfde muis binnen? Zeker wel.
    Is mijn andere kat ondertussen een uno reverse straatpannekoek aan het achter laten op mijn laminaat? Ook waar!

Ik wil gewoon slapen -.-

is het dan geen laminaatpannekoek?

--

Hoeveel ga ik vannacht slapen? Hopelijk meer dan 6 uur, dank u

Omnia mutantur, nihil interit

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Amygdala on duty amygdala going overboard amygdala in overdrive 🫡

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Waarom voel ik de laatste tijd weer zo veel verdriet om papa? Hij is al 8,5 jaar dood, why now?

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Zoya schreef:
    Waarom voel ik de laatste tijd weer zo veel verdriet om papa? Hij is al 8,5 jaar dood, why now?

Wanneer er in korte tijd zoveel verschuift in je leven, is het denk ik heel normaal om in je hart terug te grijpen naar periodes en mensen uit het verleden waar je je veilig bij voelde. <'3

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    (...)
    Wanneer er in korte tijd zoveel verschuift in je leven, is het denk ik heel normaal om in je hart terug te grijpen naar periodes en mensen uit het verleden waar je je veilig bij voelde. <'3

Mijn psycholoog maakte net dezelfde observatie. Ze raadde aan om een vergelijkbare geborgenheid te zoeken omdat het een hele legitieme behoefte is. Maar wat is in godsnaam vergelijknaar met een knuffel van papa :c

*insert joke about digging up a skeleton to hug him would get me arrested*

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Zoya schreef:

Rouw verdwijnt niet. Ik denk dat het elke keer opkomt als je om iets of iemand anders rouwt. Maar maakt het niet makkelijker ):

inktzwart schreef:
    Amygdala on duty amygdala going overboard amygdala in overdrive 🫡

👆

Zoya schreef:
    (...)

Mijn psycholoog maakte net dezelfde observatie. Ze raadde aan om een vergelijkbare geborgenheid te zoeken omdat het een hele legitieme behoefte is. Maar wat is in godsnaam vergelijknaar met een knuffel van papa :c

*insert joke about digging up a skeleton to hug him would get me arrested*

Hahaha trust me, dit soort stomme grapjes heb ik ook gemaakt over mijn pa. Je moet er af en toe wat luchtigheid ingooien om het enigszins draaglijk te houden.
    Also, skeletjes zijn cute, dus kan best!!

Wanneer een Amerikaans bedrijf je Amerikaanse deadline-standaarden (or lack thereof) probeert te geven en je dus Amerikaanse stress geeft, maar er gelukkig nog een Iers bedrijf tussen zit waar je bij kunt klagen en die volledig aan jouw kant staat #VivaEuropa (cat).

[ bericht aangepast op 9 sep 2026 - 13:17 ]

ik zou om 10.00 gebeld worden.

quizvraag aan alle lezers: op welk tijdstip is mevr. leodh gebeld?
    A: 09.58
    B: 10.00
    C: 10.03
    D : 10.17
    E: none of the above, no call has been yet been received.

[ bericht aangepast op 9 sep 2026 - 14:20 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    ik zou om 10.00 gebeld worden.

quizvraag aan alle lezers: op welk tijdstip is mevr. leodh gebeld?
    A: 09.58
    B: 10.00
    C: 10.03
    D : 10.17
    E: none of the above, no call has been yet been received.

E! Ik wil graag meespelen voor de vulling van een luchtbed!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen