• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

waarom krijg ik hier zoveel stress door ugh

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Zoya schreef:
    Front of House

House of Lieke

Die houden we erin dank u. Dit werk is goed voor mijn ego :Y)

Alleen pipe 'n drape krijgen ze niet mooi met mijn naam erin. Pipe 'n Lieke? Eh 💀

Pipe 'n Lieke HAHAHA

Ich liebe dich 27.12.23

Kan opzich wel janken..

What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?

Alright, feedback ontvangen op mijn stageportfolio van de tweede examinator. Eén van de punten die ik aan moet passen/toe moet voegen: feedback van studenten... wat heel fijn is als je niet meer op je stage rondloopt ;-;

Ben ondertussen maar een mail aan het opstellen met punten waar ik mijn begeleider van toen bij nodig heb en of zij een digitaal feedback formulier wil doorsturen naar die studenten. Consider me annoyed.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Why are people so dumb im so tired and this is gonna stick to me longer than it should and im annoyed and cranky and i want barbecue instead of spaghetti but bleh

Cabeswater schreef:
    Why are people so dumb im so tired and this is gonna stick to me longer than it should and im annoyed and cranky and i want barbecue instead of spaghetti but bleh

dan doe we da toch gewoooon

kindness is never a burden.

Cabeswater schreef:

ik kom eraan met sate!!

--

Lavellan schreef:
    Kan opzich wel janken..

🫂🫂

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Gwenllian schreef:
    (...)

dan doe we da toch gewoooon

DE SAUS STAAT NU OP OKE

OCD is exhausting man I'll be making a moodboard or try to pick out a faceclaim for some junk story side character and go "But is this the morally right choice of an image? Am I not doing something offensive? If someone was super committed to misunderstanding me they'd think I'm doing a super offensive thing therefore I'm doing something awful I must do something other than this lest I hurt someone" like brother you're adding a PICTURE. On a PINTEREST MOODBOARD. What could POSSIBLY be so complicated about that that it deserves to swallow up hours of rumination about its possible moral pitfalls ffs

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Wanneer je een van de recente playthroughs van je cozy game demo aanklikt op YouTube en een random persoon in de US hoort lachen om de grapjes van personages die jij zelf hebt bedacht en geschreven, om ze vervolgens te horen zeggen dat ze een crush hebben op het personage dat je het allerliefste schrijft (de himbo uiteraard, want is een verhaal echt het mijne als die er niet in zit?)(krul)

Schrijver zijn is echt het allermooiste wat er is. T_T Child me would have been so fckin proud of myself.

hodie mecum eris in paradiso

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Ik werkte 36 uur en dacht toen fak it. Nu werk ik 24 uur aka 3 dagen. Ze kunnen m'n reet roesten. En die vvd'er ook

Maar even hoe krijg je dat financieel rond als je ook nog een beetje wilt leven? Om mijn PC te kunnen vervangen op termijn moet ik gewoon elke maand 75 euro opzij zetten, beetje vakantie moet je als single toch ook al snel 200-250 euro per maand opzij zetten als je twee of drie weken weg wilt een keer.....nog niet gesproken over willen investeren/sparen voor je toekomst en alle maandelijkse vaste lasten, boodschappen, water, licht, gas, gemeentelijke belastingen, hypotheek of huur. Ben toch al snel 300-350 euro per maand kwijt aan boodschappen en op het werk moet je ook representatief erbij lopen dus 100 euro per maand voor kleren (want ja een goede winterjas is toch ook al snel 150 euro en goede winterlaarzen 120....). Like als ik 3 dagen per week werk heb ik niks meer.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Wat heb ik toch eigenlijk een gruwelijk leuke baan, óók die grote klas met 30 havo 5-pubers <3

Let me in, let me in.

SPECS schreef:
    (...)

Maar even hoe krijg je dat financieel rond als je ook nog een beetje wilt leven? Om mijn PC te kunnen vervangen op termijn moet ik gewoon elke maand 75 euro opzij zetten, beetje vakantie moet je als single toch ook al snel 200-250 euro per maand opzij zetten als je twee of drie weken weg wilt een keer.....nog niet gesproken over willen investeren/sparen voor je toekomst en alle maandelijkse vaste lasten, boodschappen, water, licht, gas, gemeentelijke belastingen, hypotheek of huur. Ben toch al snel 300-350 euro per maand kwijt aan boodschappen en op het werk moet je ook representatief erbij lopen dus 100 euro per maand voor kleren (want ja een goede winterjas is toch ook al snel 150 euro en goede winterlaarzen 120....). Like als ik 3 dagen per week werk heb ik niks meer.

Mood.

Ik zou heel graag 4 dagen willen werken (of 1 dag vrij in de 2 weken), maar leven is duur. M’n vriend werkt 4 dagen, dus ik ben al de grootverdiener hier. (‘:

Dermot schreef:
    Wat heb ik toch eigenlijk een gruwelijk leuke baan, óók die grote klas met 30 havo 5-pubers <3

Trooper 🫡. Ik vind het echt knap. Kost het niet mega veel energie om les te geven aan zoveel puberende, grens opzoekende kinderen bij elkaar, zeker met klassen van dit formaat? Of krijg je er juist energie van (and if so, how does that work)? Dit is niet onaardig bedoeld, maar juist met ontzag 😳

[ bericht aangepast op 11 sep 2026 - 19:54 ]

hodie mecum eris in paradiso