• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

glowfaery schreef:
    (...)

me sadly
    vind echt kut dat ze niet een yt premium versie hebben zonder yt music zodat het goedkoper is 😭

ik zie echt nét in de app dat ze een lite versie hebben voor 9 euro (met reclame voor yt music)

kindness is never a burden.

Gwenllian schreef:
    (...)

ik zie echt nét in de app dat ze een lite versie hebben voor 9 euro (met reclame voor yt music)

OH ff van abo wisselen dan

--

Gwenllian schreef:
    (...)

ik wil het voor de offline download functies want het internet op mijn werk suckt 🫠

Fair, waarom geen oude IPod/MP3 speler oid? Daar muziek op gooien, kan nog altijd (pirate)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Fair, waarom geen oude IPod/MP3 speler oid? Daar muziek op gooien, kan nog altijd (pirate)

Muziek is het probleem niet, daar heb ik Tidal voor (familieplan, hoera)

Ik wil d&d shows podcasten hahah

kindness is never a burden.

Dit is echt een slechte timing om ziek te worden... Hopelijk is het alleen een verkoudheid 🥹

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Kunnen mense in de trein hun oortjes niet zo luid zetten dat ik kan meegenieten? En ook zo breed gaan zitten dat ik minder space heb. Echt hoor.. misschien ga ik morgen weer gewoon met de auto.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ben zo. zo. zo. moe

Gwenllian schreef:
    Wie the fuck betaalt 14 euro per maand voor youtube premium. Maak dat gewoon 5 euro per maand en doe normaaaaaal

Gewoon 6 adblockers op chrome pleuren en yt kijken op een computer werkt prima. Had ook ooit een adblock versie van yt op m'n telefoon, maar die heeft yt toen om zeep geholpen sadly. Heb sindsdien niet meer gezocht ook eigenlijk

Even zonder grap, welke seniele eend heeft de nieuwe lay-out van de rabo-app ontworpen? Nu kan iedere random blokfluit meelezen op m'n schermpje hoeveel er op m'n betaalrekening staat. Thanks man

Het is net 9 uur en reeds op álle fronten weerstand. Doodvermoeiend. Is het te veel gevraagd om in een stabiel team met capabele professionals te mogen werken, met stakeholders (beroepsdeformatie, lol) die niet ons werk proberen te doen, waardoor alle leuke onderdelen verdwijnen en het kafkaëske overblijft?

Fucking belachelijk dat je dan een krachtenveldanalyse moet maken als onderdeel van een training en mijn directe collega en ik de enigen zijn die alle betrokken partijen om ons heen rood hebben ingekleurd.

laat het los laat het gaaaaaaan maar ik wil niet dat er in deze baan alleen taken overblijven die vervelend zijn

[ bericht aangepast op 10 sep 2026 - 9:19 ]

Omnia mutantur, nihil interit

De hersencellen willen niet aan. Brain is just... empty today 🫥

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Haha argh dan verbeter je een geschreven tekst van een collega (in het Engels) door de wijzigingen te bolden. Wordt die communicatie vervolgens zo (gebold) uitgestuurd. Lol.

Omnia mutantur, nihil interit

betovering schreef:
    Haha argh dan verbeter je een geschreven tekst van een collega (in het Engels) door de wijzigingen te bolden. Wordt die communicatie vervolgens zo (gebold) uitgestuurd. Lol.

Bij dit soort dingen voel ik me altijd even iets beter over mijn eigen werk, thank you (krul)

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

[ bericht aangepast op 10 sep 2026 - 11:26 ]

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Heb niet eens de kracht om van de bank te komen momenteel. I hate it.
    Een motivatie is wel dat ik mijn kindje straks bij de gastouder moet ophalen en daarna nog boodschappen moet doen.

Ich liebe dich 27.12.23